Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Volkswagen Polo Poli :)
»
3 serwis auta w ASO Świtoń - Paczkowski Lubin
Wpis w blogu auta
Volkswagen Polo
Dodano: 8 lat temu
Blog odwiedzono 1377 razy
Data wydarzenia: 17.08.2015
3 serwis auta w ASO Świtoń - Paczkowski Lubin
Kategoria: serwis
Nadszedł 3 już serwis auta u autoryzowanego dilera VW.
Wymieniono:
- olej Motul 507.00 (swój)
- filtr oleju
- płyn hamulcowy
Nie wymieniałem filtra kabinowego oraz powietrza, ponieważ zrobiłem to pół roku wcześniej więc nie było potrzeby.
Auto przeszło pełny przegląd wraz z wpisem do książki serwisowej. Brak poważniejszych uszkodzeń czy też nieprawidłowości. Nawet nie zauważyli że auto nie ma DPF-u oraz że było chipowane
Na następnym przeglądzie (za 2 lata) będę miał do wymiany rozrząd oraz klocki hamulcowe.
Jak narazie Poli sprawuje się bez większych zastrzeżeń więc eksploatacji ciąg dalszy.
Pozdrawiam
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
2
komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
5
komentarzy
Dodano: 10 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
68
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
w benzynowym Polo nikt nie kreci licznika bo przebieg i tak jest maly...gdy kupowalem mial 168 000 km a teraz ma 201 i wiem ze przebieg na 99% jest oryginalny
Nigdy nie kupię auta od Turka i bez książki serwisowej.
Ni kupuje sie tez oferty "Export Preise" oraz bez ważnego badania AU/HU.
W ofercie jest zawsze podane kto jest właścicielem komisu - jak brudas to dziękuje.
Niektórzy tak doskonale mówią po niemiecku że czasami przez telefon trudno wyczuć inny akcent
Wpisz na mobile.de wyszukiwanie jakiegokolwiek kompaktowego modelu z silnikiem diesla w wieku 10 lat i przebieg do 120 tys. km i zobaczysz że te wielkie przebiegi w dieslu to mit polskich handlarzy oszustów kupujących tanio zajeżdżone graty.
Jest wszystko tylko odpowiednio kosztuje.
Stary juz miał lekko zjechane ząbki.
Tylko Niemcy sa tak głupcy że jak w książce serwisowej jest napisane że w dieslu co 120 tys. km to czekają nawet 10 lat, to samo z filtrem paliwa - wymienia sie co roku bo brudny a nie czeka do 60 czy 90 tys. km