Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Daewoo Lanos 'Lancelot'
»
Efekty uboczne ... ona za kierownicą!
Wpis w blogu auta
Daewoo Lanos
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 2913 razy
Data wydarzenia: 25.06.2011
Efekty uboczne ... ona za kierownicą!
Kategoria: awaria
Mam nadzieję, że nikogo nie obraziłem pozdrowieniem na wstępie jak również tytułem wpisu.
Bo ja oczywiście kocham moją lepszą połowę, ale odkąd Lancelot jest w jej rękach to strasznie cierpi. I nie chodzi mi już o to, że jak się gaz skończy w butli to i paliwo w zbiorniku również musi się kiedyś skończyć. To przecież jest normalne i inny by się czepiał, ale nie ja . Grzecznie, bez zbędnych komentarzy podwiozłem paliwo w kanistrze pod najbardziej ruchliwe skrzyżowanie w mieście, wlałem i na odchodnym dałem buziaka i skromnie przypomniałem, żeby nie wyjeżdżała zbiornika do zera, bo się może pompa paliwowa spalić. Ale inny by się czepiał, ale ja nie . Każdemu może się zdarzyć.
Jakież było moje zdziwienia, bądź co bądź rok później, wsiadając do Lancelota zauważyłem, że moja piekniejsza połowa zapala Lancelota na gazie . Na moje pytanie czemu tak robi, słodko odpowiedziała, że już od jakiegoś czasu auto nie chce jej zapalać na paliwie .
Przez wzgląd na formumowiczów aWc nie przytoczę inteligentnej i spokojnej rozmowy przeprowadzonej w nader przyjaznej atmosferze z żonką. Toż to przecież dwoje inteligentnych ludzi zawsze potrafi się porozumieć. Fakt faktem Lancelot został ugodzony w dość czułe miejsce tzn. układ paliwowy .
I tutaj muszę powiedzieć, że godziny spędzone w aWc na czytaniu Waszych dzienników pokładowych zaowocowały!!! Postanowiłem usterkę usunąć SAM .
1.Kupiłem na allegro pompę paliwa coś za 129zł z przesyłką. Zależało mi na kompletnej pompie z pływakiem i czujnikiem poziomu, bo od kilku lat w związku z uszkodzoną ścieżką na pompie, nie działał wskaźnik poziomu paliwa oraz kontrolka rezerwy.
2.Wsześniej jednak sprawdziłem bezpiecznik odpowiedzialny za pompę, i okazało się że jest spalony. Jednak wymiana bezpiecznika nic nie dała. Pompa musiała zagrzać się do tego stopnia, że coś się musiało tam popalić i zrobić zwarcie. Koszt zestawu bezpieczników za 8,99zł.
W efekcie po ok.1 godzinie pompa została wymieniona, a Lancelot znowu cieszy się sprawnym wskaźnikiem poziomu paliwa.
Dziś to na tyle opowieści dziwnej treści, ale z happy end-em. Cieszy to, że można też samemu coś przy autku pomajstrować. W końcu najważniejszy jest samochód .... no nie ... spokój w rodzinie przede wszystkim i wyrozumiałość kochającej osoby .
A wam życząc udanej niedzieli dorzucam parę fotek uwieczniających mój trud. Saluto .
Ostatnia aktualizacja: 27.06.2011 21:28:05
Najnowsze blogi
Dodano: 20 godzin temu, przez powerTGS440
Renault Megane III 1.5DCI 95PS 6-gear MANUAL
Ogólnie, w ten długi weekend przejechałem 903km, średnie spalanie 4.2litra (nie korzystałem z klimy), trasa ekspresowa S3 (tylko 30km na ...
1
komentarz
Dodano: 21 godzin temu, przez powerTGS440
Właśnie minęło 9 miesięcy od kupna P208, przejechane w tym czasie 10.000km, było by więcej, ale od czasu kiedy pojawiła się Meganka to autko jeździ trochę mniej i bliżej, trasy nie ...
1
komentarz
Dodano: 4 dni temu, przez darek-k
zdjęcie wykonane jeszcze u poprzedniego właściciela
super autko jak na tylko Peugeota 207
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
A co do pompy, to i tak że wiesz gdzie jest bezpiecznik... Ja bym go musiał długo szukać... Pompe juz wyciągałem...
A co 2giej połówki.. ja jestem kiepskmi pasażerem..bo mnie krew zalewa, jak madame za sterem
P.S. Kurczę Lanos na czarnych tablicach - nieźle