Wpis w blogu auta
Alfa Romeo GT
Dodano: 6 lat temu
Blog odwiedzono 1581 razy
Data wydarzenia: 27.10.2017
Rok z białą Alfą GT
Kategoria: inne
Tak było w dniu zakupu (10-2016):
I trochę zmian:
- zakup stacji multimedialnej (11-2016)
- zakup felg na zimę i ich renowacja (12-2016)
- renowacja felg letnich (04-2017)
- zakup dokładki zderzaka (06-2017)
- zakup gwintu (06-2017)
- przyciemnienie szyb (06-2017)
Ostatnia aktualizacja: 28.10.2017 21:46:25
Najnowsze blogi
Dodano: 20 godzin temu, przez powerTGS440
Renault Megane III 1.5DCI 95PS 6-gear MANUAL
Ogólnie, w ten długi weekend przejechałem 903km, średnie spalanie 4.2litra (nie korzystałem z klimy), trasa ekspresowa S3 (tylko 30km na ...
1
komentarz
Dodano: 20 godzin temu, przez powerTGS440
Właśnie minęło 9 miesięcy od kupna P208, przejechane w tym czasie 10.000km, było by więcej, ale od czasu kiedy pojawiła się Meganka to autko jeździ trochę mniej i bliżej, trasy nie ...
1
komentarz
Dodano: 4 dni temu, przez darek-k
zdjęcie wykonane jeszcze u poprzedniego właściciela
super autko jak na tylko Peugeota 207
4
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
A co kurtki? tylko skąd ten dym?
A w szatni było napisane - palta?
W Alfie GT jest bardzo rzadkie umiejscowienie przednich świateł przeciwmgielnych - w reflektorze
Jeszcze nie śpię w aucie, więc tych godzin jest trochę mniej, hehe.
Przywiązuję się do samochodów, ale czasem mam ochotę na jakieś dodatkowe auto, zmieniane co chwilę.
Tzw „gotowce” sa przetestowane i robione pod dane auto takze dodatkowe „ulepszanie” ich nie ma sensu.
Jedynym i tym samym?
Sory ale nie ogarniam
No jak można tak marnowac czas 😉
Akurat przednie halogeny już mam fabryczne
Oczywiście koszt ewentualnego swapa to też jest argument za chipem. I tak jak napisałeś, 200 KM i 400 Nm to już by był bardzo fajny przyrost.
-pewnie,ze lepiej dodać troche koni niz kombinować ze swapami,ktore kosztuja grube pieniadze a te bezpieczne 200 koni i 400Nm z tego silnika myśle,ze spokojnie mogłoby być. Niby to nie za duzo patrząc na cyferki w porównaniu do oryginału ale wystarczajaco duzo zeby poczuć ogromna roznice podczas przyspieszania- takie „nitro” ktore daje ten dodatkowy dreszczyk emocji i uśmiech na twarzy
Jeszcze jak.
Z palmami jej do "twarzy", nie?
Prawie całe moje motoryzacyjne życie jeżdżę niskimi autami, więc dla mnie to nie problem. A dodatkowo ten gwint jest bardzo komfortowy (bardziej niż fabryczne zawieszenie w Alfie GT), i dla mnie jest ekstra - nie wrócę już do seryjnego zawieszenia.
Tak nie do końca - auto kupione przed zimą, i to wyższe spalanie właśnie porą roku było spowodowane. A kolejne wyniki spalania powyżej 7 litrów to efekt jazdy na krótszych odcinkach, bez jakiś tras
Silnik 2,4 ze względu na swoją masę negatywnie by wpłynął na jazdę w zakrętach, a to jest dla mnie najważniejsza zaleta tej Alfy - więc tematu nie ma. A Torsena mam z fabryczną mechaniczną szperą
Natomiast nie wykluczam, że w przyszłości przybędzie trochę koni - pożyjemy zobaczymy.
Najgorsze jest to, że kończą mi się pomysły