Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog kierowcy david2
»
Stukanie, chrobotanie, drgania i takie tam serwisy
Wpis w blogu użytkownika
david2
Dodano: 9 lat temu
Blog odwiedzono 901 razy
Stukanie, chrobotanie, drgania i takie tam serwisy
Kategoria: serwis
Od pewnego czasu borykam się z wibracjami, stukami w moim Focusie.
Otóż często jak np gwałtownie dodam gazu, puszczę i za chwilę dodam słychać metaliczno głuche stuknięcia a jadąc na luzie w przedziale 30-100km/h chrobotanie, do tego wibracje ale to udało się już usunąć.(Silnik musi być rozgrzany/ przejechane ok 30 km aby powyższe dolegliwości występowały jak chrobotanie i stuki)
Byłem pewny że po dwu krotnym wyważaniu kół i że wszystko z kołami w porządku,
jednak podjechałem jeszcze dzisiaj na umówioną wizytę w ASO Forda w Chorzowie - 2 godziny szukali.....
i wyważyli koła -auto jedzie bez wibracji, zawieszenie przód i tył sprawdzone, wszystko OK, żaden element metalowo gumowy nie kwalifikuje się do wymiany.
ALE(!) wracając do domu chrobotanie(to nie są łożyska kół) i dziwne stuki metaliczne puszczając/dodając gaz, pozostały po przejechaniu ok 30 km.
Miał ktoś może z tym do czynienia? Albo z tym jeżdzić bo ponoć ten typ tak ma i poniżej fotka skrzyni, poduszki i trochę półosi - stawiałem na zużytą poduszkę ale nie wygląda na taką.
Ostatnia aktualizacja: 24.04.2015 20:16:05
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
2
komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
5
komentarzy
Dodano: 11 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
72
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Podnosisz jedną stronę auta do góry, wpinasz pierwszy bieg i próbujesz ruszać kołem. Powinno być bez luzów i stuków. Ewentualnie możesz próbować je zlokalizować
W Astrze z moją skrzynią F17 jest to trochę inaczej rozwiązane, i dostęp do dyfru jest bardzo dobry i nie wymaga nawet demontażu skrzyni
Ja bym obstawiał dyfer lub półosie