Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Mazda 3 MPS Diablo
»
Wspialem sie na kolejny poziom MPS-em: 340HP/496nm :)
Wpis w blogu auta
Mazda 3
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 2530 razy
Data wydarzenia: 31.03.2013
Wspialem sie na kolejny poziom MPS-em: 340HP/496nm :)
Kategoria: zmiany w aucie
I oto co zastalem przy odbierze:
- przedni intercooler Precision
- SSG downpipe
- SSG Układ wydechowy ,,cat back" 3" na jednym tłumiku
- Autotech HPFP - Upgrade pompy paliwa
Zegary:
- STRI DSD - temp oleju,
- STRI DSD - EGT
- Innovation - AFR
Razem z kolega z DisiTune zestroilismy wczoraj mapy pod nowy setup.
Zostaly nam jeszcze do ogarniecia mapy pod szosty bieg.
Wyniki sa imponujace... podobnie jest z halasem
Moc:
4-ty bieg: 335 HP
5-ty bieg: 340 HP i moment 496nm !
Mierzone Mazda Edit Pro.
Zdjec bedzie wiecej, czekam na lepsza aure na zewnatrz
Jak na razie zdjecie zegarow i 3 filmiki pogladowe :D :D
Ostatnia aktualizacja: 31.03.2013 12:37:34
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
1
komentarz
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
1
komentarz
Dodano: 8 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
49
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Osobiście posiadam teraz 4x4, ale auto jest małe przez co dla mnie jest tylko zabawką na jakiś czas.
Zgadza się, że mocy lepiej więcej niż mniej, bo jakby nie patrzeć wyprzedzanie trzeba robić sprawnie. To przyczyna sporej ilości wypadków. Ale dla mnie moc ponad 200 koni na naszych drogach jest zbędna po prostu. Wiadomo że liczy się też masa auta A jakie auto masz z AWD??
Tylko przy wyprzedzaniu? Raczej AŻ. To w sumie najniebezpieczniejszy manewr na drodze, a im szybciej wyprzedzasz tym pewniej możesz się czuć.
Trakcje tracisz na 1 ewentualnie 2 biegu czyli jak większość aut,a jak masz odpowiednie opony,dobrze skrojony zawias i jednostkę napędową, a na nawierzchni nie zalega śnieg, lód itp. to takie coś jak strata trakcji nie jest większa niż w przypadku innych napędów. Wiem co mówię, bo mam podobną konfigurację napędową. Na startych oponach bywało ciężko, założyłem nowe, świetne kapcie i z trakcją nie ma żadnego problemu. Jasne, w trudnych warunkach pogodowych AWD jest nieocenione, w innym przypadku wielkiej różnicy nie ma - wiem to z doświadczenia, bo mam również auto AWD
Przemyj tylko silnik trochę bo brudny, a to psuje efekt.
Jak myślisz ile teraz to 100km/h pociśnie? Sprawdzałeś już?
http://www.precisionturbo.net/heat-exchangers/air-to-air/details/Universal-Front-Mount-Air-to-Air-Intercooler---600HP/394
Jeden zbiera znaczki, inny moduje swoj samochod