Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Ford Focus "Henry"







Prześlij sugestię
Blog auta Ford Focus "Henry"
Dodano: 10 lat temu, przez Ivan32
Po 211 tys. przyszedł czas na wymianę cewki. Niestety przyszedł na nią czas. Wymieniłem również przewody bo miały przebicia no i oczywiście świece. Koszt bagatela 630 zł. Niemało. Jednak i tak uważam to auto za mało awaryjne i tanie w utrzymaniu. 35 tys. km od naprawy silnika bez poważnych awarii to już jest coś. Niestety przyszedł czas na zmiany. Teraz Ford będzie eksploatowany tylko na miejscu jako drugie auto. Mam nadzieję, że będzie się spisywał jak do tej pory.
Dodano: 10 lat temu, przez Ivan32
Minął już prawie rok jak silnik w "Henrym" został naprawiony. Przejechane 17k km i wszystko na razie ok. Mam nadzieję że tak już pozostanie i będę musiał naprawiać tylko to co ulega naturalnemu zużyciu. Muszę przyznać, że jestem po tym roku pod wrażeniem tego auta. Mimo tego że silnik nie jest zbyt mocny (only 100KM) to wrażenia z jazdy są pozytywne. Na razie moje auto zasługuje na uznanie. Życzę wszystkim Spokojnych i Wesołych Świąt bez przygód ze swoimi autkami. ...
Dodano: 11 lat temu, przez Ivan32
Ostatnie miesiące to dość dużo jazdy. Od momentu naprawy w grudniu 2012 auto przejechało ok. 11,5 tys. km. Nie zaobserwowałem jak na razie żadnych niepokojących objawów. Byle tak dalej. Wszystkim którzy mają dylemat po awarii silnika mogę śmiało powiedzieć - naprawiać!!! Koszt wymiany czy naprawy jest porównywalny, ale przynajmniej wiem co mam pod maską i chodzi to bez kłopotów.
Dodano: 11 lat temu, przez Ivan32
Minęły prawie 3 miesiące od naprawy silnika. Jak na razie auto spisuje się bez zarzutu. Co prawda dużo nie jeździłem (2000 km), ale nie ma żadnych niepokojących objawów. Na razie jestem zadowolony z decyzji o naprawie, a nie tak jak mi sugerowano wymianie silnika.Teraz czeka mnie przegląd hamulców i zawieszenia.
Dodano: 11 lat temu, przez Ivan32
Podczas powrotu z Wrocławia silnika stracił moc. Okazało się, że na cylindrze nr 1 brak jest kompresji. Po rozebraniu silnika wykryto wypalony zawór. Dokonano naprawy. Wymieniono uszkodzony zawór, uszczelniacze (wszystkie), splanowano głowicę, uszczelki pod głowicę, kolektor dolotowy i wylotowy, miskę olejową, pokrywę zaworów, wymieniono również wszystkie pierścienie tłokowe oraz olej. Naprawa kosztowna ale wymagana.
Najnowsze blogi
Dodano: 9 dni temu, przez niki129
Z racji tego że od ponad roku mieszkam pod lasem, od samego początku chodziło mi po głowie jakieś uterenowione auto. Padło na Daihatsu Terios-a, za tym modelem auta przemawiały małe wymiary ...
12 komentarzy
Dodano: 9 dni temu, przez niki129
Kiedyś zawsze przychodzi ten czas. Audi zostało wystawione na sprzedaż. Było z nami od 2018 roku. fajne, wbrew pozorom proste auto. Myślę że nowy właściciel będzie zadowolony. ...
8 komentarzy
Dodano: 11 dni temu, przez CeZaR83
Przyszły dziś do mnie fotki z zabezpieczenia... Proces zabezpieczenia podwozia wraz z profilami zamkniętymi, oparty o produkty szwajcarskiej firmy WAXOYL Ponad 20 zdjęć, na zdjęciach może sie ...
27 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl