Blog auta Renault Laguna 3.0 V6 Czarna Bestia
Dodano: 11 lat temu, przez
pantego

Dodano: 14 lat temu, przez
pantego
Ehh... nie ma jak skutki zimy, a przynajmniej tak słyszałem, że tego typu rzeczy przytrafiają się na jej zakończenie dosyć często. Podejrzewam, że to linka sprzęgła, bo na biegu normalnie jechałem, a nie miałem żadnego ślizgania się czy coś z tych rzeczy, i pytanie do was a szczególnie do posiadaczy Lagun - czy to drogi zabieg taka linka? Ile powinienem zapłacić mechanikowi aby nie przepłacić za jej wymianę?
Dodano: 14 lat temu, przez
pantego
Dziś lagunka odwiedziła serwis, niestety pękł wężyk od płynu chłodniczego, który zresztą szybko wyciekł. Od razu pojechałem do serwisu, żeby nie zagrzać silnika. Wymienili wężyk, a że niewiele zostało płynu w układzie to wymienili od razu cały płyn - na oryginalny Renault, po odpowietrzeniu układu mogłem spokojnie już wracać do domu. Przyjemność pobytu w serwisie kosztowała mnie razem 200 zł.
Dodano: 14 lat temu, przez
pantego
Niestety, ale mój obecny akumulator klasyfikuje się już do wymiany, mam wrażenie, że zostawiając auto na 3 dni nie odpalę bez kabli :, jeśli jeżdżę codziennie jest ok.. ale przy takim obiegu sprawy może i to również kwestia czasu..
czym kierować się przy zakupie akumulatora? Oczywiście dla silnika 3.0 v6 12v, jakich firm unikać, jakie polecacie? Jaka specyfikacja aku będzie najodpowiedniejsza pod mój silnik?
Dodano: 14 lat temu, przez
pantego

Dodano: 14 lat temu, przez
pantego

Dodano: 14 lat temu, przez
pantego
Jest to moja nie pierwsza laguna i dzięki nabytej wcześniej wiedzy staram się zabezpieczyć obecne auto przez ewentualnymi niespodziankami jednak można to równie dobrze uznać za przygotowanie auta do zimy. Wykręciłem i solidnie przeczyściłem zamki maski, do tego odpowiednie nasmarowanie i... wyglądają jak nówki z ASO :)
Polecam taki zabieg każdemu, lepiej poświecić temu czas niż później mieć problem z otwarciem maski a trzeba się namęczyć przy dwóch zamkach w lagunach, ...
Dodano: 14 lat temu, przez
pantego
Pojawił się dość spory problem, zaczęło się od zapiszczenia paska od alternatora przy uruchomieniu, teraz słychać go praktycznie cały czas przy niskich obrotach, przy wysokich nie daje o sobie znać. Dosyć, że jest to niemiłosiernie głośne i wkurzające to na dodatek przy częstym postoju choćby na światłach pasek ślizga się jak tylko może i alternator przez to nie ładuje a przynajmniej na to wszystko wskazuje, bo dziś nie obyło się bez pomocy innych kierowców i ...
Dodano: 14 lat temu, przez
pantego

Dodano: 14 lat temu, przez
pantego
Od kilkunastu dni w Lali pojawił się problem. Na biegu jałowym obroty trzymają się rzędu nieraz 2500, nieraz 1500 a nie raz jest dobrze i na 1000 (choć i to jest za dużo, bo powinno być 900) Obroty te nie falują, po prostu tak jakby bieg jałowy był źle ustawiony, po dodaniu gazu opadają na "swoje" miejsce (czyli dla przykładu z powrotem na 1500)
.
Problem pojawił się po dłuższym odłączeniu akumulatora, natomiast może to być tylko przypadek, bo obroty po odłączeniu aku ...
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez MaArek77
Dawno nie pisałem nic bo jakos niewiele osób tutaj zagląda.
Ale z obowiązku informacyjno-kronikarskiego.
Sprzedałem Golfa dnia 7 maja, kupił znajomy (tez mechanik) który zna auto i ...
5
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez niki129
Szukałem i szukałem , taniego dostawczaka w przyzwoitym stanie z klimatyzacją.
Nie jest to łatwe coś takiego znaleźć.
Znalazła się Dacia, bardzo fajny stan i mega dobrej cenie, nie ma co ...
16
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez yatsec
I znowu stajnia się rozrosła. Trochę niekontrolowanie bo dobiłem do 13 aut a mówiłem sobie, że będę ją zmniejszać a nie zwiększać.
Życie pokazuje jednak, że łatwiej kupić niż ...
9
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
