Blog auta Volkswagen Golf
Dodano: 13 lat temu, przez
therunner
Dnia 12.04.2011 jechałem sobie spokojnie na uczelnię i na ul. Bytomskiej dziadek (ford escort) wymusił pierwszeństwo i uderzył w prawy bok Golfa. Siła była duża bo auto odrzuciło na pobocze i złamało półoś. Zniszczenia są duże i Golfik zakończył swój 240 tysięczny żywot przez emeryta :( Niech złom mu będzie lekki :(
Dodano: 13 lat temu, przez
therunner
Od ostatniej wymiany oleju minęło już 11 kkm, a ponieważ pogoda była bardzo ładna postanowiłem go wymienić. W olej zaopatrzyłem się miesiąc wcześniej, czekałem tylko na ładną pogodę. Do wymiany zabrałem się u mnie w garażu, niestety nie posiadam kanału, ale nie jest to jakaś wielka przeszkoda. Ponieważ dopiero co przyjechałem więc silnik był jeszcze ciepły. Wsunąłem się pod auto zlałem stary olej, odkręciłem stary filtr i po jakichś 20 minutach przykręciłem ...
Dodano: 14 lat temu, przez
therunner
3 tygodnie temu, gdy sprawdzałem filtr powietrza przez przypadek ułamałem część zaworku. Niestety auto musiało mieć przymusowe wolne na prawie 3 tygodnie.
Po długich poszukiwaniach znalazłem na aukcji taki zaworek tzw. N75 odpowiadający za regulację ciśnienia doładowania. Pochodzi z Audi A3 z takim samym silniczkiem. Koszt 100 zł.
Wymiana była prosta, bez komplikacji, turbinka ładnie świszcze ;)
Dodano: 14 lat temu, przez
therunner
1. Dbaj o dobry olej w silniku
2. Wymieniaj olej zgodnie z zaleceniami serwisowymi (na ogół co 15 tys. km)
jednak w przypadku ostrej jazdy wymiana powinna być skrócona do 10 tys. km
3. W mrozy odpalaj samochód zawsze po zgaśnięciu kontrolki świec żarowych,
w przypadku bardzo dużych mrozów możesz dwu, trzy-krotnie powtórzyć proces
grzania świec, na pewno to nie zaszkodzi, a ułatwi rozruch.
4. Dbaj w zimę o dobrze naładowany akumulator
5. Po odpaleniu silnika ...
Dodano: 14 lat temu, przez
therunner
W drodze powrotnej pękł mi pasek klinowy napędzający klimę, alternator i pompe wodną. Dodatkowo wciągnął go pasek od wspomagania. Tak więc musiałem pierwszy raz holować golfa. Tego samego dnia zakupiłem oba nowe paski a także termostat bo nie dogrzewał go (max 70 stopni). Do wymiany zabrałem się późno i w garażu siedziałem do 2 w nocy ale udało się. Nowe paski, termostat już nagrzewa i trzyma 90 stopni, ale pozostała wymiana paska rozrządu. Tego już się nie chwyciłem ...
Dodano: 14 lat temu, przez
therunner
Dodano: 14 lat temu, przez
therunner
Po ostrej zimie i poprzez nasze dziurawe drogi poczułem luzy w tylnych kołach. Postawiłem go na lewarek i potwierdziły się moje przeczucia, że łożyska już są powybijane. Tak więc zakupiłem nowe łożyska i przy okazji wymieniłem tarcze i klocki. Wszystko robiłem sam, ale jak się okazało do cofania cylinderków potrzebny był specjalny klucz ;/ Musiałem pożyczyć od znajomego mechanika. Na drugi dzień okazało się, że jedno koło się grzeje, i znowu od początku babranina. ...
Dodano: 14 lat temu, przez
therunner
Dodano: 15 lat temu, przez
therunner
Śnieżyca nawiedziła miasto i od razu duże korki
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 18 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 26 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych