Blog auta Volkswagen Polo
Dodano: 13 lat temu, przez
radoluk
Nareszcie udało się zdiagnozować usterkę :) Początkowo myślano, że może to być jeszcze wina czujnika przy misce olejowej. Po jego wymontowaniu okazało się jest pęknięty, ale jego wymiana nie spowodowała, że kontrolka przestała się świecić i piszczeć. Ostatecznie wina takiego stanu rzeczy leżała w tzw. zimnym lucie - po wymontowaniu płytki spod wskażników i poprawieniu lutów usterka została usunięta.
Dodano: 13 lat temu, przez
radoluk
Pojawił się problem ze świecącą kontrolką ciśnienia oleju - poziom oleju prawidłowy, ciśnienie oleju prawidłowe - sprawdzone na manometrze, dwa razy wymieniony czujnik a problem nadal pozostaje. Kontrolka załącza się za każdym razem gdy silnik przekracza 1500 obr/min. Podłączony komputer nie pokazał żadnego błędu. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy!?
Dodano: 14 lat temu, przez
radoluk
Udało się wreszcie rozwiązać problem z pracą wycieraczek. Wcześniejsze próby psikania WD-40 na mechanizm oraz ręczne wspomaganie na niewiele się zdały. Nie obyło się bez rozłożenia mechanizmu na czynniki pierwsze i jego przesmarowania. Niezbędne jest teraz regularne smarowanie tych elementów, by w przyszłości nie być zaskoczonym taką sytuacją.
Do zaistniałej sytuacji zapewne przyczyniło się to, iż całą jesień auto nie było użytkowane przez poprzedniego ...
Dodano: 14 lat temu, przez
radoluk
Na zakończenie tygodnia trzecia usterka. Jakimś cudem pomiędzy tarczę hamulca a jego osłonę dostał się kamień i niemiłosiernie zaczął zgrzytać po tarczy. Nie było mowy o dalszej jeździe. Musiałem się zatrzymać, auto na podnośnik, zdjąłem koło, zacisk i tarczę. Kamyk wypadł, więc - tarcza na piastę, zacisk i koło na tarczę, podnośnik w dół. Pozbierałem zabawki i pojechałem na swoje podwórko ;)
Dodano: 14 lat temu, przez
radoluk
Druga skucha w tym tygodniu. Zaczęły się problemy z silniczkiem od przednich wycieraczek. Najpierw coraz wolniejsza praca aż w końcu całkowite zatrzymanie się silniczka. Po zdjęciu wycieraczek spryskałem ruchome elementy silniczka WD-40. Wycieraczki popracowały i pomogło. Jednak jak się później okaże - nie na długo.
Dodano: 14 lat temu, przez
radoluk
Zaczął się tydzień pod hasłem usterek. Na początek pierwsza awaria: spadek mocy i nierównomierna praca silnika. Jak się potem okazało - padła cewka zapłonowa na jednym z cylindrów. Udało się usunąć awarię niemal od ręki. Mechanik twierdzi, że przepalające się cewki są częstą awarią w tego typu silnikach.
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych