Blog kierowcy Agnesik11
Dodano: 5 lat temu, przez
Agnesik11
Kolejny raz nie dane było wyruszyć w trasę.Dzień wcześniej podczas manewrowania na parkingu, szarpnęło, gruchnęło i cisza. Nie działa wspomaganie. Pod samochodem leżał rozwarstwiony pasek osprzętu,ale nie urwany tylko na całej długości poszarpany. Ledwo kręcąc dojechałem do mechaników, pod koniec już bez świateł, wyłączyłem bo zapaliła się kontrolka baterii.Teraz czekam na naprawę.
Dodano: 6 lat temu, przez
Agnesik11
Dodano: 6 lat temu, przez
Agnesik11
Po 600 km jazdy na gazie, ale jeszcze na nie rozgrzanym i nie przełączonym na gaz samochód przeszedł nagle w tryb awaryjny, zamulił się, włączył się komunikat z esp/abs. Po zgaszeniu i ponownym zapaleniu, pracował już normalnie,takze na gazie ale kontrolka silnika już nie zgasła i wskazuje błąd po niemiecku abgaze system defekt.Miałem jechać w trasę ale zrezygnowałem, po weekendzie na kompa:(
Dodano: 7 lat temu, przez
Agnesik11
Przy okazji napełniania klimy, okazało się że jest nadal szczelna i trzyma ciśnienie. Przez 9 lat mojej eksploatacji tylko raz uzupełniałem czynnik i to 5 lat temu (czego nie wolno robić) a klima jest włączona na automacie przez cały rok. Jedynie bardzo jest zapaćkana i obklejona chłodnica klimy, co należałoby pewnie oczyścić.
Myślę że świadczy to o jakości wykonania 406 i pewnie innych pojazdów z tamtych roczników.:)
Dodano: 7 lat temu, przez
Agnesik11
Na początku wakacji w czasie mega ulewy zapaliła się kontrolka STOP. Można było jeździć, ale nie działała klima i po kilku dniach jazdy silnik nagrzewał się poza normę bez reakcji wentylatorów chłodnicy. Pojawił się problem z diagnostyką i terminami u mechaników - zastosowano formę przejściowa, odłączenie czujnika temperatury silnika i wentylatory działały na maxa non stop. Można było funkcjonować, ale dalszy wyjazd wakacyjny sobie podarowałem.Niedawny kilku dniowy ...
Dodano: 7 lat temu, przez
Agnesik11

Dodano: 8 lat temu, przez
Agnesik11
Kolejna usterka, padł regulator napięcia. Naprawiono. Tradycyjnie brak ładowania pojawił się po zjeździe z trasy. Peugeot psuje się tylko na miejscu, by można było go naprawić:)
Dodano: 8 lat temu, przez
Agnesik11
Najpierw "jarmoliło", potem zapaliła się kontrolka ładowania. Diagnoza, problem z rolkami przy alternatorze. Faktycznie, jedna rolka szumiała, druga praktycznie już się nie chciała kręcić, stawiała taki opór że hamowała pasek alternatora. Ciekawe kiedy i co następne "padnie"? :)
Dodano: 8 lat temu, przez
Agnesik11
Zrobiono przewody hamulcowe, podstawę amortyzatora z tyłu. Gotowy i sprawny do jazdy:)Z dwa, trzy miesiące przegląd gazu i wymiana oleju. Tylko jeździć:)
Dodano: 8 lat temu, przez
Agnesik11
Przegląd zaliczony, ale prawdopodobnie to jego ostatni. Trzeba było zrobić dużo w zawieszeniu, klocki przód, do zrobienia jeszcze przewody hamulcowe przód. Sprawa dymienia - to może być turbina, pierścienie, pokrywa zaworów....itd. generalnie remont silnika. Dwie opcje: jeździmy do końca przeglądu i naprawiamy, druga - nowszy samochód.
Najnowsze blogi
Dodano: 21 godzin temu, przez FranzMaurer
Marzec garncował, kwiecień do tej pory przeplatał ;) Dość powiedzieć, że jeszcze w czwartek (10/04) wracałem z Krosna przy opadzie śniegu i -1. Dzień później na tym samym kierunku deszcz i ...
3
komentarze
Dodano: 2 dni temu, przez Maniek1986
Jak w tytule. 11.04.2025r minęło 2 lata od zakupu przeze mnie Leona. Aktualny przebieg to 82.700 k, więc przez ostatnie 12 miesięcy autko przejechało 17.300 km. Złożyły się na to trasy 2 * ...
2
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
