Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog kierowcy humvee5 » "101 sposobów, jak nie dać zginąć VW na Zachodzie", czyli pomagamy wyjść z tarapatów ;)







Prześlij sugestię
Wpis w blogu użytkownika humvee5
Dodano: 9 lat temu
Blog odwiedzono 876 razy
Data wydarzenia: 24.09.2015
"101 sposobów, jak nie dać zginąć VW na Zachodzie", czyli pomagamy wyjść z tarapatów ;)
Kategoria: inne
Sposób 1: zatrudnić do reklamy Roberta Lewandowskiego [rotfl]. Chociaż nie...

- jednak to polski akcent [totalszok]
- jednak on te bramki strzelił... Wolfsburgowi, o ironio [totalszok]
(nawiasem mówiąc - jaka piękna katastrofa!!! [los2])
- jednak w tym samym dniu, co "Lewy" huknął 5 bramek w 9 minut, VW zanotował spadek wartości na poziomie 23% w 1 dzień [rozpacz], czyli do tej twardej liczby mógł się przyczynić.

Czyli reklama odpada. Roberta można więc jedynie zatrudnić w VFL Wolfsburg, ustalając kontrakt na poziomie pensji z Bayernu. Ale w ramach słodkiej zemsty i programu oszczędnościowego zamieścić w umowie klauzulę: wysokość Twojej pensji Robert zależna od kursu akcji VW na giełdzie. W wolnym tłumaczeniu - na dzień dzisiejszy dochody LR9 z tytułu podpisania kontraktu z VFL spadłyby na dziś o... 23 procent [panna]
Robert, na wszelki wypadek czytaj [czytaj], co podpisujesz...

BTW - teraz szeptem: po skończonym meczu we wtorek ludzie w BMW drugi raz w tym tygodniu poddawali się skacowaniu [pub2], bo rywal z Wolfsburga doświadczył drugiej dotkliwej porażki w ciągu dwóch dni pod rząd [redhot]

Sposób 2: aby podnieść się z kolan i uratować prestiż, VW AG powinno zastąpić pechowe Passaty z TDI jedynie słusznymi, ZIELONYMI [wacek]. Pierwsze z brzegu zielone auta, które spełnią te niespełnione normy spalin, i to bez FAP-u i bez znaczka TDI, są w koncernie na wyciągnięcie ręki. I są nimi... zielone Skody Citigo. Można je dla podratowania prestiżu sprzedać ze znaczkiem BENTLEYA [wacek], bo też zielony [wacek].
Amerykanie! Kto z Was zapłacił gotówką za Passata, dostanie... pełnowartościowego Bentleya! [hihi] Może nie Continentala i nie Bentaygę, ale przynajmniej liczba CO2 będzie się zgadzać [rotfl]
Tylko jaką nazwę wymyślić najmniejszemu Bentleyowi na bazie Skody? [rotfl] Bentley Injury? (injury = s[z]koda) [los2] A może miks piwa z lemoniadą, czyli hybryda nazw USA i up!: UpS!A? A może... Bentley Skyfall?

Sposób 3: Istnieje w ofercie na Amerykę Południową felerne auto o nazwie VW Gol. Tak bardzo niepoprawnej politycznie z związku z wydarzeniem opisanym w punkcie 1, że trzeba ją natychmiast zmienić!

Sposób 4: Skoro gdzieś ponoć istnieje portal "skodaWcentrum" (obiecujący temat do odcinka programu "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie"), to może taką formułę warto przenieść do USA. Koniecznie z testami aut grupy VW na wyłączność [rotfl]

***

Inne sposoby, jak nie dać zginąć Volkswagenowi na Zachodzie, pozostawiam dla Waszej inwencji [hihi]
Ostatnia aktualizacja: 24.09.2015 13:26:10
Dodano: 9 lat temu
Jednak życie pokazało że nowe normy dla diesli są nierealne do osiągnięcia bez obniżenia mocy silników,kombinują wszyscy producenci,tylko VAG wpadł jako pierwszy,potwierdza to ten artykuł:
http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Skandal-ze-spalinami-nie-dotyczy-jedynie-Volkswagena,wid,17884783,wiadomosc.html
Dodano: 9 lat temu
no to Ty masz bardziej skomputeryzowana wersje;)
przewijasz do ekranu z serwisem i przyciskasz i przytrzymujesz uwaga! guzik w dól;)

https://www.youtube.com/watch?v=4XasIsIqCuM

rachunek przysle poczta:)
Dodano: 9 lat temu
Do kstilger: Tylko który guzik, bo na zegarach nie mam żadnego guzika. Komputerem steruje się dwoma przyciskami na gałce od wycieraczek.
Dodano: 9 lat temu
Do MarcinGP: w M to akurat proste (tak mi sie wydaje) przewijasz do ekranu pokazujacego serwis i na parenascie sekund wciaskasz guzik na zegarach
Dodano: 9 lat temu
Do humvee5: Dobrze, że już tylko ze dwa tygodnie i... [papa]
Dodano: 9 lat temu
Do MarcinGP: "jedź na przegląd, bo Twoi mechanicy na serwisie mnie popsuli" . Samoobrona Renaty (nie mylić z Beger [los2])
Dodano: 9 lat temu
Do kstilger: Odebrałem po przeglądzie wczoraj wieczorem. Na razie jeździ. Ale i tak dali ciała, bo nie skasowali inspekcji i musiałem wracać, bo po przeglądzie nadal się darła "jedź na przegląd". Co prawda nie udało mi się podejrzeć ale aby skasować wezwanie wystarcza jakaś kombinacja klawiszy w komputera i zrobione.
Dodano: 9 lat temu
Do MarcinGP: aj tam aj tam:)
Dodano: 9 lat temu
Do kstilger:
Do Imperatore:

Co się nabijacie z biednej Megany? ;-) Obecnie ma przegląd na 120 000 km. Ciekawe co mi zepsują? ;-)
Dodano: 9 lat temu
Do kstilger: Gdzieś czytałem że Skoda w Polsce będzie wzywała właścicieli listem poleconym. Ciekawy jestem kto pojedzie. Żeby później mieć mułowate auto
Dodano: 9 lat temu
Do Imperatore: swoja droga jestem ciekawy co zrobi VW, obiecal jakies kroki zrobic w stylu akcji przywolawczej zeby silniki spelnialy parametry
Dodano: 9 lat temu
Do kstilger: Na dużym rosyjskim portalu motoryzacyjnym kierowcy nic z tego sobie nie robią.
Dodano: 9 lat temu
Do Imperatore: miało być oszukujący;) ale ja też tam trochę oszukuje ;)
Dodano: 9 lat temu
Do kstilger: Widziałem fajna furka [up]
Dodano: 9 lat temu
Do Imperatore: a ją w brojlerze mam poszukujący silnik;)
Dodano: 9 lat temu
Do humvee5: Sam jeździsz Skodą
Dodano: 9 lat temu
Do kstilger: chyba tak :-)
Dodano: 9 lat temu
Ja nie pomagam ;).
Dodano: 9 lat temu
Do Imperatore: milych chwil z megane pewnie nic nie zastapi:)
Dodano: 9 lat temu
Do MarcinGP: Astra zastąpi Magane ?
Dodano: 9 lat temu
Do Arturo1977: A wystarczy zmniejszyć ilość hodowanych krów aby tzw. "toksyczność" Diesel'i nie była aż tak znacząca Panie Profesorze...
Dodano: 9 lat temu
Do rekord5:

Ilosc spalin to jedno, a co w nich jest to drugie. Tutaj diesel rozni sie zasadniczo od benzyny, bo wydziela cala mase szkodliwych substancji. Silnik benzynowy pali wiecej i wydziela wiecej stosunkowo nieszkodliwego CO2 (ktory jednak jest jednym z gazow cieplarnianych), natomiast diesel wydziela cala mase toksycznego i rakotworczego gowna. Nawet ten palacy 5-6 litrow.

„Najbardziej wkurza hipokryzja ludzi zza oceanu,czepiają się diesli palących 5-6 litrów a sami produkują smoki zużywające co najmniej drugie tyle,w dodatku olewają wszelkie pakiety klimatyczne (notabene też będące wymysłem ekoterrorystów i innych "nawiedzonych"”

Zapewne masz na mysli protokol z Kyoto – dotyczny on gazow cieplarnianych, w tym glownie wlasnie CO2. Owszem, nie zostal ratyfikowany orzez USA, glownie dlatego, ze protokol zwalnia z obowiazku redukcji emisji kraje rozwijajace sie, takie jak Chiny i Indie. Za to Stany i Kanada posiadaja wlasne regulacje takie jak RGGI czy WCI, a przepisy odnosnie emisji w Kaliforni sa bardzo restrykcyjne i prawdopodobnie obejma wkrotce wiekszosc USA (przykladowo Ford Probe w wersji kalifornijskiej mial juz 4 sondy lambda w ukladzie wydechowym, w 1994 roku...).
Bez tych „ekoterrystow i innych nawiedzonych” bys mial powietrze takie jak w Chinach, przejedz sie do Pekinu, ciekawym czy ci sie spodoba.
Aktualnie normy sa restrykcyjne, bo zwlaszcza w przypadku norm europejskich odnosnie emisji CO2 nie uwzglenia sie aspektu ekonomicznego skomplikowania konstrukcji ktore te normy wymuszaja, jedynie stan postepu technologicznego. Gdyby urealniono normy (rowniez procedury testow w ktorym mierzy sie spalanie) pewnie okazaloby sie, ze samochody nie spelniaja nawet Euro1. Producenci byliby zmuszeni do dalszego komplikowania konstrukcji by sprostac wymaganiom, a koszty (w tym R&D) musialby byc uwglednione w cenie samochodow. Ocenia sie, ze koszty moglby wzrosnac o 40%. Cos za cos. Ale za to spalanie katalogowe by sie zgadzalo z rzeczywistym!
Dodano: 9 lat temu
Do MarcinGP:
Fascynujace, z jaka latwoscia tworzysz swoje hipotezy a pozniej bronisz je jakby to byly powszechnie znane fakty :) Gdzies czytalem inna, tak samo z d...y wyjeta teorie, jakoby afera byla wynikiem konfliktu pomiedzy bylym , obecnym, jak i potencjalnie przyszlym szefostwem VW :) . Przypominam, ze obecna afera nie jest pierwsza tego typu i wczesniej zostali ukarani amerykanscy producenci ciezarowek, a pozniej takze Ford i GM za niemal dokladnie takie same przewinienia.
Dodano: 9 lat temu
Do kstilger: Wszyscy robią to samo, a po dupie dostali Niemcy i to nie jest przypadek. To jest kara za politykę emigracyjną Pani Merkel. A za co? Za to, że powiedziała: "USA zrobiło bardachę na Bliskim Wschodzie kosztem UE". Za to oberwała ich największa firma od USAraela. Tu nie ma żadnych przypadków tylko interesy.
Dodano: 9 lat temu
Z takim planem to nic VW nie grozi;)
Dodano: 9 lat temu
Do rekord5: Trudno się nie zgodzić [up]
Dodano: 9 lat temu
Najnowsze normy emisji spalin stały się już niemożliwe do wykonania dlatego producenci kombinują jak je obejść,widać niektórzy z nich za mało "posmarowali " tam gdzie trzeba i teraz mają kłopoty.Najbardziej wkurza hipokryzja ludzi zza oceanu,czepiają się diesli palących 5-6 litrów a sami produkują smoki zużywające co najmniej drugie tyle,w dodatku olewają wszelkie pakiety klimatyczne (notabene też będące wymysłem ekoterrorystów i innych "nawiedzonych";).
Dodano: 9 lat temu
Do kstilger: Mistrz ;-)
Dodano: 9 lat temu
Do MarcinGP: Nie aż tak ale podobnie
Dodano: 9 lat temu
Do MarcinGP: no i zapalił:)
Najnowsze blogi
Dodano: 9 dni temu, przez
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie. https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8 komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl