Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog kierowcy humvee5
»
"101 sposobów, jak nie dać zginąć VW na Zachodzie", czyli pomagamy wyjść z tarapatów ;)
Wpis w blogu użytkownika
humvee5
Dodano: 9 lat temu
Blog odwiedzono 876 razy
Data wydarzenia: 24.09.2015
"101 sposobów, jak nie dać zginąć VW na Zachodzie", czyli pomagamy wyjść z tarapatów ;)
Kategoria: inne
- jednak to polski akcent
- jednak on te bramki strzelił... Wolfsburgowi, o ironio
(nawiasem mówiąc - jaka piękna katastrofa!!! )
- jednak w tym samym dniu, co "Lewy" huknął 5 bramek w 9 minut, VW zanotował spadek wartości na poziomie 23% w 1 dzień , czyli do tej twardej liczby mógł się przyczynić.
Czyli reklama odpada. Roberta można więc jedynie zatrudnić w VFL Wolfsburg, ustalając kontrakt na poziomie pensji z Bayernu. Ale w ramach słodkiej zemsty i programu oszczędnościowego zamieścić w umowie klauzulę: wysokość Twojej pensji Robert zależna od kursu akcji VW na giełdzie. W wolnym tłumaczeniu - na dzień dzisiejszy dochody LR9 z tytułu podpisania kontraktu z VFL spadłyby na dziś o... 23 procent
Robert, na wszelki wypadek czytaj , co podpisujesz...
BTW - teraz szeptem: po skończonym meczu we wtorek ludzie w BMW drugi raz w tym tygodniu poddawali się skacowaniu , bo rywal z Wolfsburga doświadczył drugiej dotkliwej porażki w ciągu dwóch dni pod rząd
Sposób 2: aby podnieść się z kolan i uratować prestiż, VW AG powinno zastąpić pechowe Passaty z TDI jedynie słusznymi, ZIELONYMI . Pierwsze z brzegu zielone auta, które spełnią te niespełnione normy spalin, i to bez FAP-u i bez znaczka TDI, są w koncernie na wyciągnięcie ręki. I są nimi... zielone Skody Citigo. Można je dla podratowania prestiżu sprzedać ze znaczkiem BENTLEYA , bo też zielony .
Amerykanie! Kto z Was zapłacił gotówką za Passata, dostanie... pełnowartościowego Bentleya! Może nie Continentala i nie Bentaygę, ale przynajmniej liczba CO2 będzie się zgadzać
Tylko jaką nazwę wymyślić najmniejszemu Bentleyowi na bazie Skody? Bentley Injury? (injury = s[z]koda) A może miks piwa z lemoniadą, czyli hybryda nazw USA i up!: UpS!A? A może... Bentley Skyfall?
Sposób 3: Istnieje w ofercie na Amerykę Południową felerne auto o nazwie VW Gol. Tak bardzo niepoprawnej politycznie z związku z wydarzeniem opisanym w punkcie 1, że trzeba ją natychmiast zmienić!
Sposób 4: Skoro gdzieś ponoć istnieje portal "skodaWcentrum" (obiecujący temat do odcinka programu "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie"), to może taką formułę warto przenieść do USA. Koniecznie z testami aut grupy VW na wyłączność
***
Inne sposoby, jak nie dać zginąć Volkswagenowi na Zachodzie, pozostawiam dla Waszej inwencji
Ostatnia aktualizacja: 24.09.2015 13:26:10
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Skandal-ze-spalinami-nie-dotyczy-jedynie-Volkswagena,wid,17884783,wiadomosc.html
przewijasz do ekranu z serwisem i przyciskasz i przytrzymujesz uwaga! guzik w dól
https://www.youtube.com/watch?v=4XasIsIqCuM
rachunek przysle poczta
Do Imperatore:
Co się nabijacie z biednej Megany? Obecnie ma przegląd na 120 000 km. Ciekawe co mi zepsują?
Ilosc spalin to jedno, a co w nich jest to drugie. Tutaj diesel rozni sie zasadniczo od benzyny, bo wydziela cala mase szkodliwych substancji. Silnik benzynowy pali wiecej i wydziela wiecej stosunkowo nieszkodliwego CO2 (ktory jednak jest jednym z gazow cieplarnianych), natomiast diesel wydziela cala mase toksycznego i rakotworczego gowna. Nawet ten palacy 5-6 litrow.
„Najbardziej wkurza hipokryzja ludzi zza oceanu,czepiają się diesli palących 5-6 litrów a sami produkują smoki zużywające co najmniej drugie tyle,w dodatku olewają wszelkie pakiety klimatyczne (notabene też będące wymysłem ekoterrorystów i innych "nawiedzonych"”
Zapewne masz na mysli protokol z Kyoto – dotyczny on gazow cieplarnianych, w tym glownie wlasnie CO2. Owszem, nie zostal ratyfikowany orzez USA, glownie dlatego, ze protokol zwalnia z obowiazku redukcji emisji kraje rozwijajace sie, takie jak Chiny i Indie. Za to Stany i Kanada posiadaja wlasne regulacje takie jak RGGI czy WCI, a przepisy odnosnie emisji w Kaliforni sa bardzo restrykcyjne i prawdopodobnie obejma wkrotce wiekszosc USA (przykladowo Ford Probe w wersji kalifornijskiej mial juz 4 sondy lambda w ukladzie wydechowym, w 1994 roku...).
Bez tych „ekoterrystow i innych nawiedzonych” bys mial powietrze takie jak w Chinach, przejedz sie do Pekinu, ciekawym czy ci sie spodoba.
Aktualnie normy sa restrykcyjne, bo zwlaszcza w przypadku norm europejskich odnosnie emisji CO2 nie uwzglenia sie aspektu ekonomicznego skomplikowania konstrukcji ktore te normy wymuszaja, jedynie stan postepu technologicznego. Gdyby urealniono normy (rowniez procedury testow w ktorym mierzy sie spalanie) pewnie okazaloby sie, ze samochody nie spelniaja nawet Euro1. Producenci byliby zmuszeni do dalszego komplikowania konstrukcji by sprostac wymaganiom, a koszty (w tym R&D) musialby byc uwglednione w cenie samochodow. Ocenia sie, ze koszty moglby wzrosnac o 40%. Cos za cos. Ale za to spalanie katalogowe by sie zgadzalo z rzeczywistym!
Fascynujace, z jaka latwoscia tworzysz swoje hipotezy a pozniej bronisz je jakby to byly powszechnie znane fakty Gdzies czytalem inna, tak samo z d...y wyjeta teorie, jakoby afera byla wynikiem konfliktu pomiedzy bylym , obecnym, jak i potencjalnie przyszlym szefostwem VW . Przypominam, ze obecna afera nie jest pierwsza tego typu i wczesniej zostali ukarani amerykanscy producenci ciezarowek, a pozniej takze Ford i GM za niemal dokladnie takie same przewinienia.