Wpis w blogu auta
Honda City
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 1312 razy
Data wydarzenia: 05.01.2013
2 lata eksploatacji
Kategoria: obserwacja
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Przyznam, że o tym nie myślałem. Jak będę zmieniał opony na letnie to postaram się obejrzeć podwozie. W myjnie gdzie często jestem, takie konserwacje wykonują, więc jeśli trzeba będzie to, to zrobię. W zeszłym roku, jak oglądałem podwozie to nie widziałem jeszcze rdzy.
Ciekawi mnie natomiast Twój uszczelniacz, dlaczego tak szybko uległ awarii. Mistrzowie z ASO pewnie żadnej rozsądnej diagnozy ci nie przedstawili, po prostu stwierdzili, że trza wymienić i nie wnikać
5W30 jak najbardziej spełnia zalecenia i nie powinien być przyczyną rozszczelnienia, tym bardziej że sam producent zaleca stosowanie olejów z dodatkami myjącymi, a Shell takie posiada." alt=""/> target=_blank rel=nofollow>http://picturepush.com/public/12215866
PS. Czekamy na jakieś fotki.
Jak kolega Marek juz wpomniał - dodaj auto do społeczności aWc.
Jestem zwolennikiem zmiany oleju po okresie docierania, więc na Shella przeszedłem już po 2 tys km.
"Nasze" silniki montują jeszcze w Jazzach i Civicach, więc powinny być to konstrukcje już mocno sprawdzone i dopracowane. Powinny...
Czyli miałeś ten sam olej, który był u mnie wcześniej. Jednak zmieniłem go teraz na OEM Hondy. Zmieniłem, bo czytają opinie o nim natknęłem się na info, że niektóre uszczelniacze silników go nie lubią. Dzięki agresywnym dodatkom potrafi on rozszczelniać silniki. Chyba to prawda, bo u mnie właśnie zaszła konieczność wymiany uszczelniaczy na wale przy rozrządzie... Gdybym traktował silnik z buta, to może i bym się temu nie dziwił, ale przy tym przebiegu i sposobie obchodzenia się z autem jaki stosuję, wiem, że nie ma to prawa nastąpić. Dlatego osobiście będę odradzał ten olej. Używany przez ASO Castrol, też nie ma dobrych opini. Więc albo OEM, albo coś swojego: Motul, Millers, Amsoil...
Jeśli chodzi o rezerwę w baku paliwa, temat był już poruszany gdzie indziej, włącznie z oficjalną odp Hondy:
http://www.goldenline.pl/forum/836034/nowa-honda-city-opinie/s/4
Jeśli chodzi o podmuchy to się zgadzam i zastanawiam, czy zmiana szerokości opon na większe polepszłaby sytuację?
A czy zauważyłeś w swojej City, by w upalne dni, kiedy auto stoi na słońcu, tylny zderzak nico się rozszerzał i wychodził poza obręb błotników o jakieś 2 mm? W traksie silnych mrozów za to odwrotnie, lecz o mniejszą wartość.
Jaki olej na przeglądzie zalałeś?