Wpis w blogu użytkownika
JacK
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Ja nie widzę końca silników diesla. Właśnie weszło Audi Q5 i tez jest z 190 konnym TDI i mocniejszym 3.0 mającym 245 koni też. I nowy Tiguan jeszcze został. Vw wprowadzi jesienią 2017 roku Golfa SUV pod nazwą T-Cross i czekam na niego. Juz mi sie marzy taki z 200 konnym TDI.
A kolega ma racje że auta rosną. do porównania dzisiejszego samochodu klasy Fiesty trzebaby wziąć kompakta 20 lat starszego.
No i przy testach NCAP liczy się też masa.
Każdy wie że nowe jest lepsze niż stare i nikt tego nie przeskoczy dla większości z nas problemem jest co będzie gdy te nowe się zestarzeje i w tym jest kość niezgody.
https://www.youtube.com/watch?v=emtLLvXrrFs
https://www.youtube.com/watch?v=UYHnoXa4ZUg
https://www.youtube.com/watch?v=85OysZ_4lp0
A pokazując pierwszy test nie chodziło mi o pokazanie różnicy w ilości poduszek (choć one też pomagają) ale pokazanie głównie zmian w konstrukcji nadwozia, stref zgniotu i materiałów stosowanych do produkcji.
1)1995 rocznik-Cinquecento:zagłówki twarde z tworzywa bez regulacji
2)2003 rocznik-Fiesta: ABS,Airbag kierowcy,regulowane zagłówki
3)2008 rocznik Grande Punto:ABS,Airbag x6,ESP,regulowane zagłówki.
4)2016 rocznik i20:to co w Punto oraz VCM(druga stabilizacja toru jazdy),HAC(asystent ruszania pod górę),LWDS(ostrzega o niezamierzonej zmianie pasa ruchu),czujniki TPMS,system ostrzegania o awaryjnym hamowaniu,głosowe wydawanie poleceń.
Obecnie auta są tak projektowane,że przewidują pewne sytuacje i odpowiednio reagują.Systemy"działają w tle" jak antywirus.
60 km/h w zakret 90 stopni.
Kolega pokazał jak zmienilo sie bezpieczenstwo przez 20 lat.
A ten Rover miał nawet Airbag.
I wtedy byla bodajze predkosc przy rozbiciu 48 km/h a teraz jest 56 km/h
Moze Rover to skrajny przykład ale Corsa czy Fiesta z 1997 roku, czyli auta w klasie tej Hondy wypadłyby podobnie
Dzis liczy sie technika, bezpieczenstwo i gadzety. Wazne sa osiagi silników turbo, nawet małych a trwałosć... byleby wytrzymał 250 tys. km.
Tak to wyglada z ekonomucznej strony. Producenci i ksiegowi tak dzis projektuja