Wpis w blogu auta
Toyota Prius
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 1010 razy
Data wydarzenia: 04.06.2014
30 000 A MOŻE MNIEJ
Kategoria: serwis
A tak na poważnie podczas serwisu, nic nie stwierdzono co by podnosiło ciśnienie użytkownika. Hamulce po wymianie płynu, sprawują się jak należy, filtr klimatyzacji wymieniono na nowy. Amortyzatory nie wykazują zużycia i to mnie osobiście bardzo cieszy. Autko umyte, wypieszczone, czeka na następny serwis a ja na zasłużone wakacje. Chciałbym, żeby mnie dowiozła i przywiozła szczęśliwie do domu a droga bardzo daleka.
Ostatnia aktualizacja: 04.06.2014 19:29:20
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Po gwarancji w poprzedniku też nie zmieniłem wyznania .
Natomiast Auris Hybrid kombi to koszt w okolicach 90 tys. zł.
Dużo wg. mnie jak za kompakta. Także by oszczędzać trzeba być stosunkowo bogatym jak na Polskie warunki. W dodatku przy takiej kwocie trzeba się liczyć ze sporą utratą wartości licząc kwotowo a nie procentowo, która niestety pochłonie wszystkie oszczędności.
Po prostu po podliczeniu całościowych kosztów rocznych wraz z utratą wartości eksploatacja takiego auta jest w Polsce wciąż zbyt droga.
Pewnie stąd tak mała popularność takich aut w Polsce.
HEAWY METAL byłby dobry.
Niezaprzeczalną zaletą jest jakość - jednak Priusy 10 letnie jeżdżą na tych samych bateriach co wyjechały z fabryki... A to jak już ktoś wspomniał jest niezaprzeczalna zaleta w stosunku do aktualnych ropniaków.
No i podstawowa zaleta tego auta - kolor
Wpis na pewno będzie jak wrócę szczęśliwie.
Fajnie, że autko spisuje się jak na razie tak jak powinno, oby dalej bez niespodzianek.
Ciągle powtarzam to tutaj, że w Bravo robiłem i robię przeglądy po 30 tys. (wg. zaleceń producenta) i nie miałem z tego powodu żadnych nieprzyjemności .
Normalnie masz już stare auto