Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Volkswagen T-Roc R-line » 386 dni







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Volkswagen T-Roc
Dodano: 10 miesięcy temu
0
like
Blog odwiedzono 504 razy
Data wydarzenia: 07.06.2024
386 dni
Kategoria: obserwacja
tyle dni było potrzeba by przejechać 10 tys. km.

Generalnie samochód jako taki może być, 150 KM daje sobie radę. Nic nie stuka, nic nie puka, skręca, hamuje, asystenci jazdy działają prawidłowo więc ogólna ocena po tych 10 tys. jest pozytywna.

Nie mam żadnych statystyk spalania bo ich nie robię, jak zaczyna brakować paliwa to zalewm do pełna i jeżdżę dalej.
Ale spalanie zależy bardzo od długości odcinka, prędkości i najważniejsze to od sposobu jazdy i jak pokazuje komputer to zamyka się w zakresie od 6,1 - długa trasa i spokojna jazda do ok. 13 l/100 miasto i wysokie obroty lub ciągłe 170 km/h po autostradzie.

W najbliższym czasie czyli gdzieś w połowie lipca wymiana oleju, oczywiście nadmiarowa, bo komputer ma ustawiony interwał zgodny z instrukcją na 2 lata i 30 tys.
Pierwszą nadmiarową wymianę zrobiłem po 3 tys. czyli ta lipcowa będzie kolejną.
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 miesięcy temu
Do Egontar:
Marcin ma wszystko kruche, nawet instynkt samozachowawczy
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 miesięcy temu
Do mucko1: Marcin ma strasznie kruche kości! Widać nie bierze syropu!
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 miesięcy temu
Do JacK: Mniemam, że trzeba się cieszyć że boli [rotfl]
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 miesięcy temu
Do MarcinGP:
Zgadza się
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 miesięcy temu
Do mucko1: W takim przypadku to już jest Ci obojętne, która jest, która... [smiech2]
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 miesięcy temu
Do JacK:
No niby tak. Bo jak nic nie boli, to znaczy, że się nie żyje.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 miesięcy temu
Do mucko1: Nieważne, jak coś boli to się wie, że się żyje :-)
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 miesięcy temu
Do MarcinGP:
No chyba, że z bólu nie wiesz
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 miesięcy temu
Do mucko1: Gdy jedna boli jak cholera to zawsze wiesz, która jest, która [zlosnik]
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 miesięcy temu
Do MarcinGP:
Prawa, czy lewa - co to za różnica? 🤔🤣
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 miesięcy temu
Do mucko1: Tak ale to już 3x raz w życiu gdy lewa działa lepiej niż prawa [smiech2]
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 miesięcy temu
Do MaArek77: Jezdzę ile potrzeba :-) a że akurat niewiele to tak się złożyło.
Nie było długich wakacyjnych podróży po 4-5 tys. km stąd też taki wynik. Już mi się chyba mnie chce :-)
Nowy Tiguan na żywo jednak mnie nie zachwycił więc odpuściłem, pieniądze dałem dzieciom :-)
T-roc w wersji R-line jest jednak dosyć rzadko spotykany, a wyglada inaczej od "zwykłego" przez co zwraca uwagę :-)
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 miesięcy temu
Do MarcinGP:
Już jesteś dwunożny?
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 miesięcy temu
Jeden z ostatnich dobrych volkswagwenów, stara szkoła z wyglądu i z obsługi.

Dziwie sie że chcałes nowego Tiguana jak jeździsz ok 9 tys kilometrów rocznie

Poza tym niby każdy ma swój gust ale widziałem tego najnowszego Tiguana i jest szkaradny, masywny, ma małe kółka, chyba na 20-stkach wygląda znośnie, nieco ID-owaty z przodu bez wlotu powietrza i kanciaty z tyłu.
W środku jakieś okropne panele fortepianowe z wzorkami które świeca i ordynarny, wielki, przytłaczający i przeszkadzający tablet chyba 15 calowy.
To jeden z najbrzydszych vw w historii razem z nowym Passatem, wybacz

Stary był 100 razy ładniejszy, miał wyraz jakiś i klasę, to jest taki bezpłciowe auto

Za to widziałem takiego jak Ty masz T-Rocaa 18 czy 19 calowych kołach w kolorze szary Piryt i R line - Sztos ale kosztował chyba 170 tys zł

Nie mogłem odejść
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 miesięcy temu
Do Egontar: Jestem praworęczny i dwunożny [zlosnik] Może nawet dziwny, rzadko spotykany, oryginalny, odmienny itp. ale nie przejmuję się tym :-)



0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 miesięcy temu
Do MarcinGP: Ty nie jesteś przypadkiem leworęczny? Takie przypadki historia ludzkości zna! Wtedy zrozumie te Twoje pedałowanie na pesałach w automacie ! 😃😄🙃🫣😉
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 miesięcy temu
Do JacK: [bigok]
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 miesięcy temu
Do JacK: No ja też nie leżę ale siedzieć za bardzo w pionie to nie za bardzo lubię. Jeżdżę z lekko odchylonym oparciem, na tyle aby do wszystkiego dosięgać i równocześnie mieć wygodnie, tak aby mieć miejsce (szczególnie na łokcie), żeby kierownicą szybko obracać jedną ręką. Odległość od pedałów ma mniejsze znaczenie, bo używam obu nóg, nawet w automacie. Nauczyłem się korzystać z obu stóp zależnie, którą jest bliżej i szybciej. Nawet w manualu gdy nie ma tempomatu to sobie zmieniam nogę gdy mi się jedna zmęczy, albo i bez powodu.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 miesięcy temu
Do Egontar: Bradzo mnie podbudowała ta pozytywna ocena ;-)
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 miesięcy temu
Do MarcinGP: Co do tej pozycji za kierownicą to ja akurat preferuję zdecydowanie badziej proste oparcie siedzenia (oparcie proste, całe siedzenie odsunięte tak by ręce były w dobrej odległosci, nadgarstki na kieronicy bez odrywania pleców) kosztem "leżenia" w siedzeniu więc tutaj nie widzę i czuję jakiejś różnicy.
Co do odbierania przestrzeni wokół to przynajmniej w t-roc'u nie ma takiego mocnego odczucie siedzenia bardzo wysoko jest jednak minus z racji małych okien - siedzi się jakby głębiej w samochodzie.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 miesięcy temu
Do JacK: Teraz nawet SUV mają dobrą trakcję i tu masz rację. Np. Stelvio jeździ jak przyklejona więc nie są już chybotliwe jak kiedyś ale jak mam bardziej miałem na myśli pozycję za kierownicą i odległość tyłka od asfaltu. Trochę inaczej odbiera się przestrzeń wokół, myślę, że wiesz o co mi chodzi. Dodatkowo im bliżej nawierzchni siedzę tym bezpieczniej się czuję. Oczywiście pomijając busy i ciężarówki, bo to zupełnie inna jazda.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 miesięcy temu
Tak jak Marcin napisał, niestety auto nie ma sportowej linii nadwozia i musi palić przy takich prędkościach. NAdmiarowe wymiany oleju jak najbardziej wskazane! [up] Ogólna ocena wpisu jest pozytywna [rotfl]
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 miesięcy temu
Do MarcinGP: R-line ma twardsze zawieszenie, opony 18 o niskim profilu i trzyma się na drodze bardzo dobrze i pewnie w zakrętach. W stosunku do Sportsvana ma mniejszą tendecję do nurkowania przodem przy ostrzejszym hamowaniu i przy ostrzejszym skręcaniu ESP mniej ingeruje. I to wszystko przy dosyć średnich i jednak wąskich bo 215/50R18 oponach Falken Azenis FK520.
Ogólnie wcale nie czuć w tym samochodzie tak bardzo jego suvowości, czyli wyższego nadwozia, trzeba sie trochę wjeżdzić ale potem to nie przeszkadza.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 miesięcy temu
Z olejem słusznie [up] Rozbieżność w spalaniu miasto/trasa/styl dość spora, ponad x2. No ale gabaryt i współczynnik oporu pewnie nie małe. Ciekawe czy ja kiedyś przekonam się do SUV? [niewiem] Na razie kiepsko mi to idzie ;-)
0
like
Zgłoś nadużycie


Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Ciąg dalszy po wymianie oleju w skrzyni biegów. https://www.autowcentrum.pl/blog/post/w-skrzyni-eat6-statycznie,38519/ Wymiana uszczelniacza wału korbowego / 10.04.2025 / 179 621 km ...
23 komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Ostatnio wiele się dzieje w naszej stajence. Po zmianie głównych ogierów koniecznym jest zajęcie się poprzednikami z racji zmian właścicielskich :) Juke pojeździł u nas 8 lat i choć ...
28 komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez Egontar
Trochę zaległych spraw na zaległy wpis. Co prawda C5-tka hula już od 1,5 miesiąca, to z dziennikarskiego obowiązku a może z własnej wygody (coś jak pamiętnik dla coraz gorszej pamięci ;)) ...
37 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl


Wyślij zaproszenie