Dodano: 9 lat temu
Blog odwiedzono 2546 razy
Data wydarzenia: 19.01.2015
572 NIUTONOMETRY!!!
Kategoria: zmiany w aucie
ktoś kiedyś powiedział konie mechaniczne sprzedają auta a nm wygrywają wyścigi i coś tym jest
Ostatnia aktualizacja: 19.01.2015 15:11:24
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
A chodziło mi o to że szara taśma to największy badziew i nigdy nie pozwolilbym sobie tego nakleic na auto!
Do LeVinh: żony się boje ale tobie mistrzuniu chętnie bym liścia wypłacił
ty masz gosciu niezle zryty beret. moze idz przywal zonie za niezgaszone swiatlo w lodowce, moze ci przejdzie. I PRZESTAN DRZEC NA MNIE JAPE!!!
rzeczowa dyskusja z toba nie ma sensu, nie masz bladego pojecia o czym mowisz. z mojej strony EOT.
Jak się umieszcza taki post w takim miejscu, trzeba się liczyć z jakąś krytyką, jeżeli jej nie znosisz, to sobie daj spokój.....
PO DRUGIE:CO JUŻ ZAPOMNIAŁEŚ ZA CO ZOSTAŁ USUNIĘTY TWÓJ POST?NIE ZGRYWAJ TAKIEGO ŚWIĘTEGO!
na to wyglada, chociaz poczekam jeszcze na odpowiedz, moze sie czegos ciekawego dowiem. o ile nie skasuje "niewygodnych" postow, jak to ma w zwyczaju.
grzecznie sie pytam, wiec nie musisz drzec japy: jak sie ma pomiar na silniku (wartosci katalogowe) do pomiaru na kolach (hamownia)?
PROŚCIEJ JUŻ SIE NIE DAŁO SORY
Nadal nie rozumiem.
Po pierwsze, po ile mi wiadomo moc/moment katalogowe mierzy sie na hamowniach silnikowych, tzn. z pominieciem ukladu przeniesienia napedu. Ty wykonujesz pomiar na kolach, wiec parametry powinny byc nizsze od tych zmierzonych na silniku z powodu strat w ukladzie przeniesiania napedu.
Po drugie, co to znaczy „warunki naturalne”? Zeby porownywac wyniki, warunki pomiarow powinny byc takie same (sklad powietrza, temperatura, wilgotnosc, cisnienie). Np. gdy pomiar jest przeprowadzany przy -20°C to wyniki beda lepsze niz gdyby byly przeprowadzane przy +20°C.
Moim zdaniem, trzeba zrobic pomiar przed chipowaniem, po chipowaniu (w maksymalnie zblizonych warunkach) a uzyskany wynik przedstawic relatywnie, jako procent pierwszego pomiaru. Nadal nie wiem, jak to ma sie do wynikow katalogowych?
hamownia przenośna Inercyjna kołowa jest bardziej skuteczna od rolek dlaczego a no dlatego że pomiary są dokonywane w naturalnych warunkach a nie z zamkniętym pomieszczeniu z jakimiś dmuchawami i cholera wie jeszcze z jakim ustoństwem
Zalety w stosunku do hamowni inercyjnych stacjonarnych (tzw. rolek) to:
brak ograniczeń mierzonej mocy
możliwość pomiarów drogowych: przyspieszeń, prędkości, drogi hamowania itp.
testowanie auta w jego naturalnych warunkach, na drodze, tam gdzie porusza się na co dzień - dokładność
błąd pomiaru jest mniejszy niż 1%,
to ostatnie zdanie jest najważniejszy BŁAD MOŻE WYNIEŚ MNIEJ NIŻ 1%!DZIĘKUJE ZA UWAGE.