Dodano: 9 lat temu
Blog odwiedzono 2536 razy
Data wydarzenia: 19.01.2015
572 NIUTONOMETRY!!!
Kategoria: zmiany w aucie
ktoś kiedyś powiedział konie mechaniczne sprzedają auta a nm wygrywają wyścigi i coś tym jest
Ostatnia aktualizacja: 19.01.2015 15:11:24
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez niki129
Z racji tego że od ponad roku mieszkam pod lasem, od samego początku chodziło mi po głowie jakieś uterenowione auto.
Padło na Daihatsu Terios-a, za tym modelem auta przemawiały małe wymiary ...
5
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez niki129
Kiedyś zawsze przychodzi ten czas.
Audi zostało wystawione na sprzedaż.
Było z nami od 2018 roku. fajne, wbrew pozorom proste auto. Myślę że nowy właściciel będzie zadowolony. ...
3
komentarze
Dodano: 6 dni temu, przez CeZaR83
Przyszły dziś do mnie fotki z zabezpieczenia...
Proces zabezpieczenia podwozia wraz z profilami zamkniętymi, oparty o produkty szwajcarskiej firmy WAXOYL
Ponad 20 zdjęć, na zdjęciach może sie ...
14
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
A chodziło mi o to że szara taśma to największy badziew i nigdy nie pozwolilbym sobie tego nakleic na auto!
Do LeVinh: żony się boje ale tobie mistrzuniu chętnie bym liścia wypłacił
ty masz gosciu niezle zryty beret. moze idz przywal zonie za niezgaszone swiatlo w lodowce, moze ci przejdzie. I PRZESTAN DRZEC NA MNIE JAPE!!!
rzeczowa dyskusja z toba nie ma sensu, nie masz bladego pojecia o czym mowisz. z mojej strony EOT.
Jak się umieszcza taki post w takim miejscu, trzeba się liczyć z jakąś krytyką, jeżeli jej nie znosisz, to sobie daj spokój.....
PO DRUGIE:CO JUŻ ZAPOMNIAŁEŚ ZA CO ZOSTAŁ USUNIĘTY TWÓJ POST?NIE ZGRYWAJ TAKIEGO ŚWIĘTEGO!
na to wyglada, chociaz poczekam jeszcze na odpowiedz, moze sie czegos ciekawego dowiem. o ile nie skasuje "niewygodnych" postow, jak to ma w zwyczaju.
grzecznie sie pytam, wiec nie musisz drzec japy: jak sie ma pomiar na silniku (wartosci katalogowe) do pomiaru na kolach (hamownia)?
PROŚCIEJ JUŻ SIE NIE DAŁO SORY
Nadal nie rozumiem.
Po pierwsze, po ile mi wiadomo moc/moment katalogowe mierzy sie na hamowniach silnikowych, tzn. z pominieciem ukladu przeniesienia napedu. Ty wykonujesz pomiar na kolach, wiec parametry powinny byc nizsze od tych zmierzonych na silniku z powodu strat w ukladzie przeniesiania napedu.
Po drugie, co to znaczy „warunki naturalne”? Zeby porownywac wyniki, warunki pomiarow powinny byc takie same (sklad powietrza, temperatura, wilgotnosc, cisnienie). Np. gdy pomiar jest przeprowadzany przy -20°C to wyniki beda lepsze niz gdyby byly przeprowadzane przy +20°C.
Moim zdaniem, trzeba zrobic pomiar przed chipowaniem, po chipowaniu (w maksymalnie zblizonych warunkach) a uzyskany wynik przedstawic relatywnie, jako procent pierwszego pomiaru. Nadal nie wiem, jak to ma sie do wynikow katalogowych?
hamownia przenośna Inercyjna kołowa jest bardziej skuteczna od rolek dlaczego a no dlatego że pomiary są dokonywane w naturalnych warunkach a nie z zamkniętym pomieszczeniu z jakimiś dmuchawami i cholera wie jeszcze z jakim ustoństwem
Zalety w stosunku do hamowni inercyjnych stacjonarnych (tzw. rolek) to:
brak ograniczeń mierzonej mocy
możliwość pomiarów drogowych: przyspieszeń, prędkości, drogi hamowania itp.
testowanie auta w jego naturalnych warunkach, na drodze, tam gdzie porusza się na co dzień - dokładność
błąd pomiaru jest mniejszy niż 1%,
to ostatnie zdanie jest najważniejszy BŁAD MOŻE WYNIEŚ MNIEJ NIŻ 1%!DZIĘKUJE ZA UWAGE.