Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 2600 razy
Data wydarzenia: 19.01.2015
572 NIUTONOMETRY!!!
Kategoria: zmiany w aucie


ktoś kiedyś powiedział konie mechaniczne sprzedają auta a nm wygrywają wyścigi i coś tym jest
Najnowsze blogi
Dodano: 1 godzina temu, przez Egontar
Trochę zaległych spraw na zaległy wpis. Co prawda C5-tka hula już od 1,5 miesiąca, to z dziennikarskiego obowiązku a może z własnej wygody (coś jak pamiętnik dla coraz gorszej pamięci ;)) ...
Dodano: 19 godzin temu, przez darek-k
ze względu na panujące warunki pogodowe w tym roku znacznie opóźni się mój start w tym sezonie
nie lubię marznąć na motorze, więc czekam aż temp będzie znośna
1
komentarz
Dodano: 5 dni temu, przez humvee5
"Jeśli samochody cię użądliły i ta opuchlizna nie schodzi, to nic z tym nie zrobisz". To wyjaśnia, czemu dziennie na spędzamy na aWc średnio kilka minut, by podpatrzeć użądlenia u innych, ...
19
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

A chodziło mi o to że szara taśma to największy badziew i nigdy nie pozwolilbym sobie tego nakleic na auto!
Do LeVinh: żony się boje ale tobie mistrzuniu chętnie bym liścia wypłacił
ty masz gosciu niezle zryty beret. moze idz przywal zonie za niezgaszone swiatlo w lodowce, moze ci przejdzie. I PRZESTAN DRZEC NA MNIE JAPE!!!
rzeczowa dyskusja z toba nie ma sensu, nie masz bladego pojecia o czym mowisz. z mojej strony EOT.
Jak się umieszcza taki post w takim miejscu, trzeba się liczyć z jakąś krytyką, jeżeli jej nie znosisz, to sobie daj spokój.....
PO DRUGIE:CO JUŻ ZAPOMNIAŁEŚ ZA CO ZOSTAŁ USUNIĘTY TWÓJ POST?NIE ZGRYWAJ TAKIEGO ŚWIĘTEGO!
na to wyglada, chociaz poczekam jeszcze na odpowiedz, moze sie czegos ciekawego dowiem. o ile nie skasuje "niewygodnych" postow, jak to ma w zwyczaju.
grzecznie sie pytam, wiec nie musisz drzec japy: jak sie ma pomiar na silniku (wartosci katalogowe) do pomiaru na kolach (hamownia)?
PROŚCIEJ JUŻ SIE NIE DAŁO SORY
Nadal nie rozumiem.
Po pierwsze, po ile mi wiadomo moc/moment katalogowe mierzy sie na hamowniach silnikowych, tzn. z pominieciem ukladu przeniesienia napedu. Ty wykonujesz pomiar na kolach, wiec parametry powinny byc nizsze od tych zmierzonych na silniku z powodu strat w ukladzie przeniesiania napedu.
Po drugie, co to znaczy „warunki naturalne”? Zeby porownywac wyniki, warunki pomiarow powinny byc takie same (sklad powietrza, temperatura, wilgotnosc, cisnienie). Np. gdy pomiar jest przeprowadzany przy -20°C to wyniki beda lepsze niz gdyby byly przeprowadzane przy +20°C.
Moim zdaniem, trzeba zrobic pomiar przed chipowaniem, po chipowaniu (w maksymalnie zblizonych warunkach) a uzyskany wynik przedstawic relatywnie, jako procent pierwszego pomiaru. Nadal nie wiem, jak to ma sie do wynikow katalogowych?
hamownia przenośna Inercyjna kołowa jest bardziej skuteczna od rolek dlaczego a no dlatego że pomiary są dokonywane w naturalnych warunkach a nie z zamkniętym pomieszczeniu z jakimiś dmuchawami i cholera wie jeszcze z jakim ustoństwem
Zalety w stosunku do hamowni inercyjnych stacjonarnych (tzw. rolek) to:
brak ograniczeń mierzonej mocy
możliwość pomiarów drogowych: przyspieszeń, prędkości, drogi hamowania itp.
testowanie auta w jego naturalnych warunkach, na drodze, tam gdzie porusza się na co dzień - dokładność
błąd pomiaru jest mniejszy niż 1%,
to ostatnie zdanie jest najważniejszy BŁAD MOŻE WYNIEŚ MNIEJ NIŻ 1%!DZIĘKUJE ZA UWAGE.