Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta » A wiec...







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta
  • przebieg 215 000 km
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 792 razy
Data wydarzenia: 22.05.2013
A wiec...
Kategoria: obserwacja
Od zakupu minelo juz kilkanascie dni, emocje opadly i teraz na chlodno moge zrobic rachunek sumienia swojej 5er.

Stan ogolny samochodu byl (wciaz jeszcze jest) gorszy od mojej poprzedniej e46. Otoz przejdzmy do wymienienia po kolei wszystkivh odkrytych usterek w aucie kupionym za atrakcyjne pieniadze wzgledem podobnych modeli na rynku.

1. Stuki w kierownicy, wada jaka widzialem przy zakupie, wciaz nie wiem co to moze byc (oby nie maglownica), poki co przejrzalem zawieszenie przednie i wynika z niego ze nalezy wymienic drazki stabilizatorow - praca w toku.

2. Turbo dziura, zauwazylem ja dopiero po jakichs 200km przejechanych od zakupu, przesiadajac sie z 150km e46 do 218km e60 nie wyczulem spadkow mocy dlatego ze auto jezdzilo jak 2.0d, czasem jednak jak 3.0d i tu sie spostrzeglem. Postanowilem wiec zaczac od serwisu, a tego chyba w niej nie bylo od 2och lat... Wszystkie filtry wymienione wraz z olejem (8.5l) W dolocie niemal trawa rosla;) Komputer wykazal zablokowany filtr paliwa, jego wymiana wiele zmienila, auto teraz duzo lepiej ciagnie z dolu, ale wciaz lapie mula na 3cim biegu i zupelnie bez przyczyny zaczyna rwac kiedy mu sie podoba... Dzisiejsza diagnostyka pokazala jeden ponawiajacy sie blad - walnieta przeplywka - teraz kolej na nia. Na chwile obecna problem uwazam rozwiazany na 80%.

3. Elektronika, oba kluczyki nie dzialaja, brak pamieci I - drive. Myslalem ze bez kupna nowego kluczyka sie nie obejdzie, a jednak da sie go rozebrac i naprawic za jedyne 30euro :) Elektryk znalazl w jednym z nich przepalony styk, naprawiajac go oba kluczyki zadzialay i dzialaja bez programowania, rowniez I - drive pamieta teraz ustawienia - problem rozwiazany.

4. Kosmetyka, auto wymaga porzadnej polerki, jest na nim sporo rys, ale to sie zrobi plus to co powyzej i bedzie mozna modzic:)

To by bylo na tyle jezeli chodzi o rzeczy wymagajace naprawy, nie wymieniam tu pierdol zwiazanych z zarowkami przepalonymi czy bezpiecznikami.
Dodano: 11 lat temu
Dobry znajomy odkupił od szwagra z niemiec dokładnie taką samą bmkę z tym silnikiem ( na bieżąco serwisowana w ASO) autko igła - 2 tygodnie temu przy przebiegu 178 kkm zerwał się łańcuch rozrządu - sprawdź albo wymień sobię i ten element. A po za tym bezawaryjności życzę :)
Dodano: 11 lat temu
Do sajeks: &
Dodano: 11 lat temu
:/:/
Dodano: 11 lat temu
Do BMW__MANIA:
to drazek stabilizatora masz jeden, za to laczniki dwa, nieprawdaz?
Dodano: 11 lat temu
Do LeVinh: no po jednym na stronie
Dodano: 11 lat temu
to ile tam masz tych stabilizatorow z przodu i ile ich drazkow trzeba wymienic? :>
Najnowsze blogi
Dodano: 10 dni temu, przez niki129
Z racji tego że od ponad roku mieszkam pod lasem, od samego początku chodziło mi po głowie jakieś uterenowione auto. Padło na Daihatsu Terios-a, za tym modelem auta przemawiały małe wymiary ...
16 komentarzy
Dodano: 10 dni temu, przez niki129
Kiedyś zawsze przychodzi ten czas. Audi zostało wystawione na sprzedaż. Było z nami od 2018 roku. fajne, wbrew pozorom proste auto. Myślę że nowy właściciel będzie zadowolony. ...
8 komentarzy
Dodano: 12 dni temu, przez CeZaR83
Przyszły dziś do mnie fotki z zabezpieczenia... Proces zabezpieczenia podwozia wraz z profilami zamkniętymi, oparty o produkty szwajcarskiej firmy WAXOYL Ponad 20 zdjęć, na zdjęciach może sie ...
27 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl