Wpis w blogu użytkownika
tomcio1989
Dodano: 15 lat temu
Blog odwiedzono 1072 razy
Data wydarzenia: 02.02.2010
Amerykany nie są złe!
Kategoria: inne
Jechało się nawet znośnie. Żadnych poślizgów (!) czy problemów z podjazdem. Parking koło Reala jest chociaż odśnieżony w przeciwieństwie do tego koło Tesco (beznadzieja!). Wchodzę a tu wystawiony czerwony Jeep Patriot CRD. Pierwsze na co spojrzałem to felgi - mmmmmm zarąbiste. Potem już na ogromny grill i stwierdziłem, że te Amerykany nie są takie złe! Ponieważ moje zakupy wyniosły ponad stówę, to dostałem kuponik upoważniający mnie do losowania tego tworu koncernu Chryslera. Ładna blondyneczka podbiła kupon, wrzuciłem do urny. Do 14 marca trzeba czekać na losowanie. Nie pogardziłbym takim czymś Na moją szutrową (latem), a raczej loodową (zimą) ulicę wprost idealny :>
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez FranzMaurer
Jakby nie mówić, dałem się zaskoczyć zimie w tym sezonie...:P Co prawda obserwowałem prognozy zarówno w słuchawce, jak i w telewizorze (o eksperckich poradach radiowych nie wspomnę), ale ...
4
komentarze
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 20 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
1600kg i cx cegły przeszkadza bardzo ale 140KM to wystarczająco. Dieslem nie jeździ się KM, a Nm. Ten silnik 2,0CRD moc max czyli KM ma przy około 4000obr//min... nigdy się tak wysoko nie sięga. Spokojnie wystarczy 3000obr/min i kolejny bieg się wrzuca także rozmowa o KM gdy nigdy się ich nie użyje jest bez sensu. Tu ważne jaki moment obrotowy i jak płaski wykres jest. Może to mieć koło 320Nm w zakresie 1900-2800obr/min czyli cegiełka zaczyna latać i to przy niskim spalaniu... ic3man1982 żebyś sięgał w swoim po zadeklarowane wartości to piłowanie do 5000obr/min i przejedź tak 100km na pełnym gazie... 12L ubędzie zapewniam. Czymś musisz wypełnić pojemność silnika x procentowa zawartość paliwa w powietrzu, żeby się chciało palić i moc dawać... tu nie ma pali mniej lub więcej, a tylko może wchodzić w grę jeżdżenie na innej akurat mapie z katalogu adaptacyjnego komputera. Czarów nie ma i żeby latać trzeba karmić , a temu dieslowi do latania wystarczy 8L. Gdyby chcieć doapsować silnik tak żeby identyczne osiągi na drodze były to koło 2,0 benzyna, która do latania potrzebowałąby 13L... o to chodzi w dieslu i dlatego od dawna w salonach do szybkiej jazdy poleca się po cichu lub głośniej diesle bo wtedy gaz w podłogę i odlot, a nie czajenie się na kompa czy już przekroczyło 10L (... to wtedy zwolnię bo za dużo pali...). Ot cała prawda. Gdybym chciał mojego SAAB karmić benzyną i mieć podobne osiągi to w skrajnym szaleństwie weźmie spokojnie 14L. Dieslem obecnym nie przekroczy 7,5L jakbym się nie starał osiągnąć więcej. Także tomcio1989 nie słuchaj ich;D życzę wygranej i możemy się umówić na A1 do popróbowania komu lepiej lata
Nigdy jednak nie uda Ci się zapomnieć, że do baku Jeepa wlewa się "ropę." Charakterystyczny klekot słychać non stop. Ale nie jest to coś, do czego nie można przywyknąć. Ewidentnie jednak Jeep oszczędzał na materiałach wygłuszających kabinę Patriota, bo znam wiele samochodów, które z dźwiękami tego samego motoru potrafią walczyć skuteczniej. Pozytywnie ocenić trzeba działanie sześciostopniowej skrzyni biegów. Dźwignia lewarka chodzi co prawda z wyczuwalnym oporem, ale każdy bieg załącza się pewnie, a drogi prowadzenia są przyjemnie krótkie. Poszczególne przełożenia dobrano właściwie. Krótka "jedynka" i "trójka", na której można przejechać niemal całe miasto - to jej główne znaki rozpoznawcze."