Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Volkswagen Passat pasek
»
Auto super Dealer Auto Luzar Wieliczka - słabo
Wpis w blogu auta
Volkswagen Passat
Dodano: 4 lata temu
Blog odwiedzono 802 razy
Data wydarzenia: 03.09.2020
Auto super Dealer Auto Luzar Wieliczka - słabo
Kategoria: inne
Jak już emocję opadły to jednak mam złą opinię o samym dealerze Auto Luzar Wieliczka made by Dariusz. A właściwie Panu Dariuszu handlowcu.
Nie polecam nikomu tego pseudo dealera i dopiero teraz widzę, że jest wielu lepszych i z nastawieniem na klienta a nie wyrobienie planu i zgarnięcie prowizji.
Auto Luzar Wieliczka made by Dariusz:
-ubezpieczenie na pierwszy rok za 1 zł - musiałem zapłacić pełne 4k dopiero potem wyszło że trochę mnie w bład wprowadzono i u innych dealerów promocja trwała w najlepsze. Wykazujesz zainteresowanie autem - promocje nagle znikają z tłumaczeniem, że tego VW już nie oferuje. Dziwne wszyscy inni dealerzy mają / mieli i z tego co się dowiedziałem będą mieli to w ofercie jako promocja do leasingu i jako coś standardowego.
Auto Luzar Wieliczka made by Dariusz:
- podawanie zawyżonej cenny w ofercie w stosunku do oficjalnego cennika ze strony VW. Podają kwotę X + 30% by dać 30% upustu w ofercie mimo, że w cenniku oficjalnym jest cena X. Niby wszystko ok bo kupuje za ustaloną cenę ale po co takie kombinacje.
Auto Luzar Wieliczka:
- dealer nie posiada na stanie żadnych akcesoriów dodatkowych poza gumowymi dywanikami i breloczkami - info od handlowca. Trochę bieda.
Auto Luzar Wieliczka made by Dariusz:
- ubezpieczenie na opony które na każdej ulotce jest reklamowane jako darmowe dostałem dopiero po prośbach i z łaski.
Formalnie obsługa OK. Ale jeśli zależy Ci na kasie i byciu zadowolonym klientem to polecam poszukać innego dealera a warto bo Passat po lifcie mimo, że wykastrowany w stosunku do wersji z przed liftingu to nadal przyjemne auto.
ps. Polecam porównać wersje High-line z 2018 i Elegance (po lifcie) z 2019 widać, że oszczędności poszły sporo dalej niż tylko usunięcie zegarka radio Discover Media straciło połowę funkcji jak auX, port SD, CD/MP3. Chyba ,że to znowu wersja specjalna made by Dariusz from Auto Luzar. Oficjalna strona VW jest trochę nie spójna w tym temacie. ASO się niechce wypowiadać w temacie. Tak więc w wersji Elegance z 2019 nie ma CD i panelu AUX / SD w schowku mimo że ze strony VW wynika, że powinno tam to być w standardzie dla Discover Media.
Na temat polityki pakietów VW można by doktorat napisać
Najnowsze blogi
Dodano: 10 dni temu, przez Egontar
Popatrzcie, ile błędów było zapisanych w sterowniku w dobrze funkcjonującym aucie Pod ręką miałem przez chwilę fajne urządzenie do diagnostyki samochodowej. Co prawda kumpel zakupił go do ...
86
komentarzy
Dodano: 11 dni temu, przez giernal
Kończąc poprzedni wpis napisałem o swoich zamiarach wakacyjnych oraz inwestycyjnych. Dziś z dumą mogę stwierdzić, iż każdy z nich doprowadziłem do skutku.
Na początku sierpnia drugi raz ...
49
komentarzy
Dodano: 11 dni temu, przez CeZaR83
Pierwszy serwis olejowy zaliczony, wizyta przebiegała w miłej atmosferze. Na wejściu miła Pani z recepcji podała japońska herbatkę 😉🍵
Nie zdążyła się zaparzyć a już byłem ...
7
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Jednak w mojej świadomości szaleć autem to chyba tylko tanim i do tego kupionym
Nazywajmy rzeczy po imieniu.
Biedny nie znaczy gorszy ale zazwyczaj jak ktoś ma auto koło którego strach stanąć to wiadome co taka osoba sobą reprezentuje. Ma wszystko gdzies i pewnie brudne spodnie.
Miałem kiedyś bieda lanosa taniego ale jego wygląd i stan napawał duma że tak można, wielu patrzyło i miało mine co tutaj robi 12 letnie auto które prezentuje sie jakby wyjechało z salonu rok temu.
Narzędzie pracy to żuk czy peugeot partner a i tam można zamiast chlewa poł wiadra ziemi i kurzu mieć schludnie.
Nie musi być poodzierane i powgniatane.
Bez względu jakie to auto i za ile i do czego służy dbac trzeba takie jest moje zdanie
No ale trzeba sie zatrzymać. Mając przykładowo to o czym marze to więcej już nie potrzeba. SUV, quattro, pełna opcji, mocny silnik niskie koszty utrzymania.
No i kwota zaporowa wiec byłoby chore sięgać jeszcze wyżej
Na szczęście mój tata jest przykładem że nawet jak miał 60 lat to chciał mieć auto dobre, mocne i z wypasem a nie cokolwiek.
I zawsze dbał chociaż obecnie jeździ mało, siły na dbanie brak i jeździ wolno.
Tak czy owak powodzenia, sięgaj wyżej i rozwijaj się.
No, a my obaj mamy różne podejście do zabawy. Ty lubisz mieć, dbać, myć i patrzeć. Ja wolę jeździć, ubrudzić, coś urwać, dać wycisk, a dbanie to dla mnie tylko obowiązek, którego całe szczęście całkiem pozbawiony nie jestem.
Niestety taki los pasjonata który nie "sra" kasa aby co 3 lata kupować nowy model.
Myślę że za 10-15 lat będę jeździł czymś zwyczajnym, pewnie średnio doposażonym kompaktem ale obecnie mam swoje 5 minut aby bawić sie tym co kocham
Dla prostaków jest maszyna która ma przewieźć dupę.
Ja tez wiem czego chce. Mam swoj typ, konfiguracje pod siebie.
Wiem co jest na rynku, a raczej co musze zrobic z czego zrezygnowac jesli nie zdecyduje sie na nowe. Bo nie ma tego co chce.
A kolega pamietajmy nic nie kupil tylko pozyczyl moze nawet bez wplaty.
A przy zakupie za gotówke i nie wrzucaniu w koszty firmy to niestety jest roznica czy 44 czy 57 tys Euro czy wiecej i co za to dostajemy.
A dealerzy nie chca zrobic dobrych cen wiec narazie sobie czekam. I czekam czy sprzedam obecne auto bo za darmoszke to chetnie przyjma w rozliczeniu
Jak ktoś wie czego chce, to nie ma problemu z wyborem. Ma markę, segment, rodzaj napędu, wizję wyposażenia więc pozostaje kwestia ceny. Może ewentualnie być jedna jazda próbna żeby sprawdzić czy dobrze się czuje w tym co wybrał. On nie szuka auta pół, czy rok czasu i o zakupie nie decyduje u niego fakt czy gratis jest parasolka.
Z doświadczenia wiem że wielu dealerów nie odpisuje nawet na maile, rozumiem ze załatwiałeś wszystko inaczej ale dla klienta kupującego nie na firmę chyba jest potrzebny osobisty kontakt. Wątpię aby dealer walnął po pierwszym mailu rabat 15% gdy inni oferują 10.
Dlatego napisałem że nierealne.
Może zdradzisz jakiś sekret jak się to załatwia ?
Nawet gdy jest super zestaw nagłośnienia brak napędu CD.
Ludzie dziś są wygodnymi debilami, mają jakieś streaming Spotify słuchają niskiej jakości bitrate przez dane pakietowe. Mają muzykę w Chmurze a w mózgu pustkę.
A jak sieci nie będzie to pierdzenia z fotela posłucha
Albo przez Bluetooth z telefonu. Jakie to idiotyczne. Telefon jako magazyn muzyki w mp3? Nie do tego on służy.
Przecież można mieć wszystko na karcie SD czy pendrivea w bitracie 320. Chwilą przygotowań w domu i idealna muza
Chyba że auto że stoku ale w dziwnej i wybrakowanej konfiguracji, np bez zawieszenia DCC a na 20 calowych felgach czy dobre wyposażenie ale bez matrix LED-ów
Warto kupić 2 lub 3 z kolei auto u jednego dealera wtedy łatwiej coś więcej wynegocjowac
Negocjacje cenowe to nie mailem, przez telefon ale osobiście.
i to dwie wizyty bo pierwsza oferta zazwyczaj jest taka sama procentowo u każdego dealera
No chyba że auto z placu
Przy kupnie nie patrzy się na cennik i jakieś tam zniżki czy inne duperele bo to to zwykła zabawa tylko na finalną proponowaną ceną za konkretnie wybrany samochód z konkretnym wyposażeniem i mówi się wtedy, że się da np. o 2 tys. mniej
Owszem trzeba się lekko przygotować i orientować co jest akurat z cenami rynku i zaczynać rozmowę, że nie da się więcej niż kwota X za taki samochód.
Przy kupnie nowego samochodu to jest najfajniejszy etap normalne targowanie jak na targu
No może poza SD ale i to w sumie też niekoniecznie. Wystarczy bluetooth i USB.
A tak naprawdę to powinni wprowadzić moduł GSM 5G z eSIM jako standard wyposażenia a cały Infotainment oprzeć na androidzie.
Mam u siebie i CD i aux i SD i USB i bluetooth i w zasadzie dwa pierwsze nawet nigdy nie użyte.
A co do dealerów VW to jest ich na rynku taka ilość, że jak u jednego nie pasuje to się idzie do kolejnego.
Jeżeli w trakcie, to czemu nie zrezygnowałeś?
https://webspecial.volkswagen.de/vwinfotainment/pl/pl/index/systemy-infotainment#/?detail=87eac55c-e007-4fdb-9a4c-1fa5dfc5ce8d