Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Citroen C4 Picasso 'Picador'
»
Autoryzowany nieautoryzowany!
Wpis w blogu auta
Citroen C4 Picasso
Dodano: 8 lat temu
Blog odwiedzono 1375 razy
Data wydarzenia: 18.05.2016
Autoryzowany nieautoryzowany!
Kategoria: serwis
220 000km
Ponieważ w Tarnowie została już całkowicie cofnięta autoryzacja dla serwisu Citroena, więc kilka tygodni temu rozpocząłem rozglądać się, gdzie by tu zrobić przegląd Picadora. Okazało się, że wcale nie jest to taka łatwa sprawa. Na początku poczytałem opinie o krakowskich ASO. A tu jakaś masakra . Nie będę się rozpisywał czego się dowiedziałem, ale z tej również przyczyny, zrezygnowałem z ASO w Nowym Sączu. Pozostał Rzeszów, ale ASO jest dość daleko i w razie czego trzeba by szukać noclegu co mnie tak naprawdę zniechęciło do tego kierunku! Znalazłem natomiast w Krakowie dwa serwisy zajmujące się autami wyłącznie francuskimi z bardzo dobrymi referencjami, ale przecież taki a na dodatek dobrze mi znany mam pod nosem w Tarnowie! Dlatego też decyzja padła na nieautoryzowany autoryzowany, który choć nie ma już pieczęci firmowej to na robocie się znają, co w moim przypadku już nie raz pokazali!
Co jeszcze ciekawego dowiedziałem się po przeglądzie? Ano ciekawostka dla zainteresowanych. Na ostatnim komputer pokazał, że mam jeszcze 1250ml dodatku do paliwa, dla obniżenia temperatury spalania sadzy w filtrze FAP. Dziś komputer pokazał, że jest jeszcze 1044ml, czyli od ostatniego przeglądu ubyło 206ml, co daje 11,5ml na jedno tankowanie !!!! Taka przydatna ciekawostka, ponieważ wygląda na to, że płynu Eloys powinno wystarczyć jeszcze na 91 tankowań!
Teraz pokrótce co zostało zrobione !
- czynności serwisowe pn. przegląd 220 000km (diagnostyka, kasowanie błędów)
- wymiana filtrów: oleju, paliwa, powietrza (filtr PP został wymieniony w serwisie klimatyzacji)
- wymiana oleju TOTAL Ineo 5W30 4 litry
- wymiana płynu hamulcowego TOTAL HBF 4.0 DOT4
- wymiana płynu chłodniczego PRO
- wymiana kilku uszczelek i tulejek
Wnioski: Komputer nie wykrył żadnych nieprawidłowości. Dopalony filtr FAP, prawidłowe kąty wyprzedzenia wtryskiwaczy. Silnik nie bierze oleju, nie zauważam również ubytków płynu chłodniczego.
Ponadto trza było !
– wymienić tylne klocki hamulcowe (na TRW)
- wymienić lewy łącznik stabilizatora
I to by było tym razem na tyle. Mam nadzieję, że autko nie zawiedzie mnie do następnego przeglądu, który jak zapisano w książce serwisowej powinien być przy 240,00tys.km!
Ostatnia aktualizacja: 31.05.2016 07:16:52
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
To Ty jeszcze w pracy?
Koniecznie trzeba będzie to spróbować nadrobić, choć to co już przeleciało, to przeleciało
A kiedy ty masz czas to jak trenować
Ale głowa się cieszy
Oj nie dobrze, niedobrze
Browar
Bo wyszedłeś już z wprawy
Jaśka, żeby zapomnieć, że jutro do pracy
Wczoraj do mnie dzwoniła ta firma bez skazy wybierają się w weekend gdzieś na wycieczkę, no i pracuje cały czas nad Księżniczką II.
Mówisz o wibratorach?
Mi już nie pomaga wspomaganie