Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta BMW Seria 3
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 688 razy
Data wydarzenia: 18.11.2012
Awaria
Kategoria: awaria
To była przygoda. Wracamy sobie z trasy późnym niedzielnym wieczorem, jakieś 30km od domu decydujemy się wyprzedzić w górach wolniej jadący samochód i w połowie wyprzedzania nagle brakuje mocy pod nogą. Szczęśliwie stało się to już na odcinku z górki, więc siłą pędu zjechaliśmy do wioski w dolinie i tam już auto nie chciało odpalić. Godzina 22, robi się zimno, telefony prawie rozładowane. Na szczęście udało się wezwać lawetę. Koszt 350 zł za niecałe 30 km - zdzierstwo, ale chcieliśmy się już dostać do miasta, a nie było alternatywy. Następnego dnia w serwisie diagnoza jak strzał w plecy - pompa wtryskowa. Koszt pompy 2100zł + 50zł diagnostyka + 350 wymiana i kalibracja. Czas naprawy blisko 5 dni - auto odebrane w piątek. Najważniejsze, że już jeździ!
Dodano: 11 lat temu
Do adiskorpion7: Te pompy lubią padać - widać to nawet na forum BMW. Czasami przy 150 tys potrafiła odmówić posłuszeństwa. Ona nie sypie się powoli, tylko wszystko jest OK i nagle bum i auto już nie odpali. Często bez jakichkolwiek objawów wcześniej i bez błędów na komputerze. W VW np raczej się rozszczelniały, ale nie unieruchamiało to samochodu. Paliwo też może mieć znaczenie, ale nic nie jest wieczne.
Dodano: 11 lat temu
Do BlueWheeler: eeeeeeee tam zalerzy jak kto jeździ i czy miał chipa czy auto było katowane i takie tam inne zabawy. Niby auto super ale potem może ci coś walnąć i tak jak mówisz strzał w plecy. U mnie ojciec ma 480 tyś w Peugeot 406 2.1 td żadna pompa nie jest do wymiany a pali lepiej niż mój ;). Jak by u mnie padała pompa to 207 by nie poleciał, tds miałem pompę rozsypaną a raczej się sypała, leciał 180 i odcinało tak bardzo paliwo że zwalniał do 130 :D. Ktoś labo jeździć nie umiał albo tankował paliwo z ursusa :D. Oby mniej takich strzałów ;)
Dodano: 11 lat temu
Do gregbun: Wiem, ale są droższe w zakupie i fundusze nie puściły niestety. Może następna :)
Dodano: 11 lat temu
Do adiskorpion7: Wszystko działa od 10 tys km, wiec chyba nie jest źle. Przebieg oryginalny, Bosch VP 44 lubi padać mniej więcej przy takich przebiegach.
Dodano: 11 lat temu
zmien bejce na taka z silnikiem 3.0 na CR-pozbedziesz sie problemów
Dodano: 11 lat temu
haha ale numer :P coś czuje że te 310 musisz przemnożyć razy 2 bo ja mam auto od jakiś 100 tyś km i nie powiem że bym jeździł jak emeryt, bo też czasem depnę ale pompę paliwa zabić uuuuuuu, to auto musiało być nieźle wykończone. Teraz jest pytanie czy dobrze ją skalibrują, gadałem niedawno z mechanikiem że w tych silnikach to cholery można dostać, a gościu zajmuje się betami już 25 lat.
Dodano: 11 lat temu
A co myślałeś, że za 20 zł Ci auto przewiozą?
Dodano: 11 lat temu
Ach, te diesle :)
Dodano: 11 lat temu
Do Stig210: Prawdopodobnie to jest ta sama pompa - Bosch VP44. Występuję ona w kilku samochodach i silnikach - w Oplach, w Audi (2.5 TDI V6), w Nissanie Patrolu 3.0Di, w Mondeo 2.0 TDDI, pewnie w kilku innych jeszcze... Niestety regeneracja jest droga.
Dodano: 11 lat temu
To i tak w miarę tanio...
Znajomy za pompę regenerowaną z wymianą i kalibracją dał w Zafirze 2.0 DTI 3800 PLN i to była najniższa oferta, najwięcej facet zaśpiewał 5,5 tysia
Więc u Ciebie nie było tak źle

Najnowsze blogi
Dodano: 9 dni temu, przez
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie. https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8 komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl