Wpis w blogu auta
Peugeot 806
Dodano: 15 lat temu
Blog odwiedzono 1231 razy
Data wydarzenia: 23.02.2011
Awaria pompy wtryskwoej.
Kategoria: awaria
Niestety, nie obyło się bez wizyty u Mechanika Pierwszego Kontaktu. Pompa nadawała się tylko do gruntownego czyszczenia, filtr rozsypał się podczas próby wyjęcia.
Na teraz: zalałem bak paliwem z pewnego źródla, wymieniłem poraz kolejny filtr paliwa i uzbroiłem się w cierpliwość.
Wniosek: trzeba z dystansem podchodzić do tego, co napisane na etykietce. No bo jeśli samochody trzech sąsiadów nie wlewających wynalazków do paliwa zapalają przy -15, to dlaczego mój ma nie zapalić?
Chyba jestem winny wyjaśnienia:
DUPA nie MECHANIK. Niepotrzebnie grzebał w pompie co kosztowało mnie osiem stówek. Po tygodniu warsztatowania objawy nie ustąpiły. Wcześniej już konsultowałem objawy ze znajomi, którzy posiadają takie same silniki (to dość popularna jednostka)i Levis zasugerował sprawdzenie szczelności układu paliwowego. Tylko jak powiedziec mechanikowi co ma robić. A jednak się odważyłem. Kiedy zadzwonił że samochód można odebrać bo naprawiony, na moje pytanie: Co było? długo mataczył, używał technicznych opisów i trudnych słów. W końcu powiedział że wymienił obudowę filtra paliwa i objawy ustąpiły. Nawet nie zapytałem ile płacę. Dziś już nawet nie pamiętam który to był warsztat.
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Ciąg dalszy po wymianie oleju w skrzyni biegów.
https://www.autowcentrum.pl/blog/post/w-skrzyni-eat6-statycznie,38519/
Wymiana uszczelniacza wału korbowego / 10.04.2025 / 179 621 km ...
12
komentarzy
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Ostatnio wiele się dzieje w naszej stajence. Po zmianie głównych ogierów koniecznym jest zajęcie się poprzednikami z racji zmian właścicielskich :) Juke pojeździł u nas 8 lat i choć ...
22
komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Trochę zaległych spraw na zaległy wpis. Co prawda C5-tka hula już od 1,5 miesiąca, to z dziennikarskiego obowiązku a może z własnej wygody (coś jak pamiętnik dla coraz gorszej pamięci ;)) ...
36
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

A z dzisiaj: objawy powróciły, chyba będę musiał przeprosic dodatki do paliw, choć powiem szczerze, sądząc po filtrze paliwa, że wyczyściły układ dokładnie. Samochód znów u mechanika. Osobiście stawiam na zapowietrzanie się ukladu paliwowego. Tylko dlaczego objawy zdecydowanie ustępują kiedy samochód osiągnie temp. pracy i przejedzie 10-12 kilometrów? Jakieś sugestie?
Moej autko jest zasilane zazwyczaj na Orlen-ie, lub Shell-u. Zawsze dodatek Shell, czasem STP i mrozy ponad -20 st mam gdzieś bo pali bez problemu.
Trzeba uważać co się leje do baku.