Wpis w blogu auta
Peugeot 806
Dodano: 15 lat temu
Blog odwiedzono 1208 razy
Data wydarzenia: 23.02.2011
Awaria pompy wtryskwoej.
Kategoria: awaria
Niestety, nie obyło się bez wizyty u Mechanika Pierwszego Kontaktu. Pompa nadawała się tylko do gruntownego czyszczenia, filtr rozsypał się podczas próby wyjęcia.
Na teraz: zalałem bak paliwem z pewnego źródla, wymieniłem poraz kolejny filtr paliwa i uzbroiłem się w cierpliwość.
Wniosek: trzeba z dystansem podchodzić do tego, co napisane na etykietce. No bo jeśli samochody trzech sąsiadów nie wlewających wynalazków do paliwa zapalają przy -15, to dlaczego mój ma nie zapalić?
Chyba jestem winny wyjaśnienia:
DUPA nie MECHANIK. Niepotrzebnie grzebał w pompie co kosztowało mnie osiem stówek. Po tygodniu warsztatowania objawy nie ustąpiły. Wcześniej już konsultowałem objawy ze znajomi, którzy posiadają takie same silniki (to dość popularna jednostka)i Levis zasugerował sprawdzenie szczelności układu paliwowego. Tylko jak powiedziec mechanikowi co ma robić. A jednak się odważyłem. Kiedy zadzwonił że samochód można odebrać bo naprawiony, na moje pytanie: Co było? długo mataczył, używał technicznych opisów i trudnych słów. W końcu powiedział że wymienił obudowę filtra paliwa i objawy ustąpiły. Nawet nie zapytałem ile płacę. Dziś już nawet nie pamiętam który to był warsztat.
Ostatnia aktualizacja: 23.02.2011 18:25:52
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
A z dzisiaj: objawy powróciły, chyba będę musiał przeprosic dodatki do paliw, choć powiem szczerze, sądząc po filtrze paliwa, że wyczyściły układ dokładnie. Samochód znów u mechanika. Osobiście stawiam na zapowietrzanie się ukladu paliwowego. Tylko dlaczego objawy zdecydowanie ustępują kiedy samochód osiągnie temp. pracy i przejedzie 10-12 kilometrów? Jakieś sugestie?
Moej autko jest zasilane zazwyczaj na Orlen-ie, lub Shell-u. Zawsze dodatek Shell, czasem STP i mrozy ponad -20 st mam gdzieś bo pali bez problemu.
Trzeba uważać co się leje do baku.