Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Subaru Forester subarynka
»
Awaryjność sprzęgła w foresterze dieselku???
Wpis w blogu auta
Subaru Forester
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 1388 razy
Data wydarzenia: 25.10.2014
Awaryjność sprzęgła w foresterze dieselku???
Kategoria: inne
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
takze nie mysl ze jestes taki mistrz a te tysiace wczesniej na calym swiecie jezdzic nie potrafilo
Co do sprzegla to mam taka teorie, ze problemy wynikaja ze sposobu uzywania. Sam swojego nie wymienialem, ale moge potwierdzic, ze do sprzegla w subaru trzeba sie przyzwyczaic, bo dziala zero-jedynkowo. Jazda/ruszanie na polsprzegle = sprzeglo spalone. Ja juz sie nauczylem, ale gdy ktos inny wsiada do mojego auta, to czasami dym ze sprzegla idzie nawiewami... a sprzeglem wali 2 tygodnie.
Co do panewek (benzyniaki) to prawdopodobnie prawda. jest na rynku cala masa Subaru z padnietymi/wymienionymi/remontowanymi silnikami. Kiedys kolekcjonowalem takie ogloszenia by pokazac niedowiarkom, ale juz mi sie znudzilo.
Są auta które przejechały 100 tys i silnik nie nadawał się do niczego, a są i takie co mają grubo ponad 200 tys i jeżdżą jakby nigdy nic.
Nie wiem jakie interwały między przeglądowe zaleca Subaru do Twojego modelu, ale jeżeli zmieniasz olej z filtrami max co 10-15 tys kilometrów to jeszcze długo powinieneś mieć spokój
Ktoś mądry kiedyś rzekł : "Jak dbasz, tak masz" [brać z przymrużeniem oka]
A tak na serio, to obstawiałbym jeszcze jedną opcję.
Twój egzemplarz jest z 2011r, a diesel w Foresterze dostępny od 2009 [wg danych AwC]. Czyli ja obstawiłbym, że po prostu przez te 2 lata Subaru zdążyło naprawić swój błąd przez zastosowanie innych sprzęgieł, i twoje auto już w/w wady po prostu nie posiada.
Potwierdzam opinię Stig210. Jeżeli kupujesz forestera diesel, to musisz obowiązkowo wziąć udział w jednodniowym szkoleniu w Szkole Jazdy Subaru. Podobno dopiero wtedy subaru naprawia awarie sprzęgła w ramach gwarancji.
Poszperaj w internecie, to na pewno znajdziesz o tym info.