Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Subaru Forester subarynka
»
Awaryjność subaru forester diesel
Wpis w blogu auta
Subaru Forester
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 1159 razy
Data wydarzenia: 25.10.2014
Awaryjność subaru forester diesel
Kategoria: awaria
1. Jedyna większa awaria, to zepsute radio i głośniki przednie. Zostały wymienione na gwarancji.
2. Szybko zużywają się gumy od stabilizatorów. Praktycznie co drugi przegląd są do wymiany.
3. Przednie żarówki (nie ksenony) notorycznie się przepalają.
Reasumując - złe opinie z internetu o tym samochodzie jak na razie się nie potwierdzają (zwłaszcza o awaryjności sprzęgła). Samochodem jeździ się świetnie i bardzo ekonomicznie - średnie zużycie paliwa z tych 103 tys. km to niecałe 7l/100 km.
Potwierdzam tylko jedną opinię - o ASO Subaru, to katastrofa. Ani razu nie byłem zadowolony z obsługi. Po ostatnim przeglądzie na 120 tys. zrezygnowałem z ich usług - szkoda pieniędzy.
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez MaArek77
No wreszcie po 16 latach pozbyłem się Golfa, była 2 dniowy żal i dwutygodniowy bal ze tak powiem.
Nawet najlepsze i bezawaryjne auto w takim wieku to nic dobrego.
W każdej chwili może ...
14
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez JacK
Szybko minęło. To już 2 lata od zakupu.
Przejechane 19,8 tys km więc zgodnie z zasadami serwisu pierwszy przegląd bo po 2 latach lub po 30 tys. km.
W zasadzie to w ramach tego przeglądu VW ...
9
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez JacK
Auto detailing, usunięcie drobnych wgniotek, korekta lakieru, 3-letnia powłoka ceramiczna.
Po tych zabiegach samochód praktycznie wygląda z zewnątrz jak w dniu odebrania z salonu.
Środek też ...
17
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Co do Subaru Forester to moja znajoma, która kupiła takowe w Diesel'u, występowała w TVN Turbo, gdy z innymi klientami zakładali pozew zbiorowy przeciwko producentowi, który hurtowe awarie sprzęgieł chciał zrzucić na niewłaściwą obsługę przez użytkowników. Swego czasu głośno było o tym. Z tego co pamiętam to sprzęgła były te same co w wersji benzynowej i nie wytrzymywały tak dużego momentu obrotowego jaki generował silnik Diesel'a.
Ty nie miałeś tego problemu?