Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog kierowcy humvee5
»
Będzie się działo. I nagród CotY będzie mało ('2017)
Wpis w blogu użytkownika
humvee5
Dodano: 8 lat temu
Blog odwiedzono 825 razy
Data wydarzenia: 29.11.2016
Będzie się działo. I nagród CotY będzie mało ('2017)
Kategoria: obserwacja
Alfa Romeo Giulia - pierwsza od dawna w Alfie próba powrotu do napędzania osi tylnej i próba nawiązania do rynkowych sukcesów pięknej Alfy 156. Na potrzeby nauki i naszego portalu dosiadał jej - no kto? - MaArek77, pasjonat ulubionej przez mucka1 Jedynie Słusznej Marki. Powinien przejechać się wersją Quadrifoglio w trybie Race po oblodzonej polskiej drodze lokalnej.
Citroen C3 - nareszcie nie wyglądający jak podróbka legendarnego 2CV. Garściami czerpie z najlepszych pomysłów C4 Cactusa, nie powielając ani jednej z jego wad "brakowych" (brak obrotomierza, brak otwieranych tylnych szyb, brak nawiewu na środku deski rozdzielczej). Może zbyt podobny do Peugeota 208 z ogólnych rysów nadwozia (trochę szkoda), ale modny jak damska torebka i jak gumowy kokon na smartfon dla faceta. Wersja bicolore znacznie lepiej skomponowana niż w Fabii, której chyba nikt nie kupi w ciemnym kolorze i z białym dachem.
Mercedes klasa E - aerodynamiczny i "tabletowy", kompetentny samochód o wygodzie wodnego łóżka i oryginalnych cechach psiej karmy w jelicie (jeśli porcja L odpowiada Klasie C, to porcja XL w Klasie E jest niemal nie do odróżnienia, gdy auto oblepia warstwa błota).
Nissan Micra - traktowany przez pożeraczy niemieckich gazetek od 2010 roku jak samochód trochę lepszy od Taty Nano. Zresztą brak w wyposażeniu auta gniazda 12V to powód, aby nie brać go poważnie. W nowej generacji - wygląd o kilka kroków naprzód, wyposażenie na poziomie europejskim bardzo.
Peugeot 3008 - to przede wszystkim i-cockpit. I wygląd, z którym trudno dyskutować. Bardziej macho niż Juke, ale też C-HR to-to nie jest.
Toyota C-HR - jeśli zerwać z nudnym designem, to tylko w takim stylu. Znakomita, choć nieszybka hybryda i akceptowalny, też nieszybki benzyniak. Diesel? A po co? Jeśli Toyota nie ma na tym polu sukcesów w kategorii niezawodności, to chyba nikt nie będzie płakał.
Volvo S90/V90 - po pierwsze Zlatan, po drugie "Ibra" i po trzecie IKEA. Totalna jakość, czysty design i dopracowanie detali jak na Volvo przystało. Do pełni szczęścia brakuje tylko mocniejszych silników, zwłaszcza "soczystej" widlastej szóstki. Ale Bruksela wie lepiej, czego dowodem wieloletnie hołubienie Diesli.
Kto Waszym zdaniem powinien powinien zgarnąć całą pulę?
Ostatnia aktualizacja: 30.11.2016 21:00:36
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
....to właściwie nie wiem co, ale trochę do d*py będzie.
Oczywiście, że chciałbym by była to Alfa, ale zbyt mało w niej innowacji.
Typuję Volvo i Toyotę.
Czujesz, że wygra?
* Mercedes? Za podobieństwo do C-Klasy powinien skończyć na ostatnim miejscu.
* Toyota? Zespoły napędowe dobrze znane z Priusa. Możliwe, że eko-lobbing pozwoli Toyocie wskoczyć na pudło, ale żeby wygrać?
* Volvo? Czuję, że tytuł powinien powędrować do auta bardziej podobającego się publice. A Alfa ma z tym łatwiej i nie jest dużo gorsza od Volvo, choć wykończenie detali i instrumenty pracujące z za dużym luzem nie powinny gwarantować stuprocentowej pewności dla Giulii.
proszę cię, straciłem wszystkie moje nadzieje,
jesteś tą jedyną
Proszę cię wskakuj do samochodu,
jak inaczej mogę chodzić,
co zrobię ze sobą bez twej miłości"
Bo mi też najbardziej podoba się Giulia, ale raczej niestety moim zdaniem nie wygra, choć chciałbym się mylić
AR jest droba bo jest piekna jak piszesz i do tego bije konkurencję osiągami
Kto wygra. No chyba ra Giulia. Citroen i mercedes to kopie modeli Cactus i klasy S kraz C.
Toyota to brzydactwo i dziwadło.
Ciekawa ta Micra, na granicy dobrego smaku i poprawnosci a nie dziwadła wynaturzonego ala Cactus czy Mirai.
Nissanowi tytuł mógłby pomoc, Micra została nieco zapomniana.
Alfie nie pomoże nic. Jest piekna i droga. I tylko to. A słyszał o niej każdy bo wszyscy na nią długo czekali
- Fiaty zwykłe,
- ekskluzywne Alfy,
- terenowe Jeepy,
- amerykanckie Dodge/Chryslery.
Lancia zniknie, a wiele modeli będzie się mieszać (crossover 500X, Tipo vel Dodge Neon)
Mój też .