Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Peugeot 205 Winner » Będzie sztos...







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Peugeot 205
  • przebieg 179 000 km
  • rocznik 1993
  • kupione używane w 2011
  • silnik 1.1 i
Dodano: 9 lat temu
0
like
Blog odwiedzono 1485 razy
Data wydarzenia: 14.10.2015
Będzie sztos...
Kategoria: inne
Niedawno wpadły mi w ręce nieoczekiwanie takie fele....
dodam tylko że są to oryginalne felgi SPARCO-OZ-Racing dedykowane do N-Grupowej rajdowej wersji "205 Rallye" Na wiosnę w planie zakup szerokich semi-slicków do tych felg.:)
Felgi unikaty, być może nawet jedyne w Polsce:P napewno jedyne w Fanklubie 205
Polska. ;) O cenę nie pytajcie;)
Dalej powoli kompletują się inne części, dostałem w końcu tylne zawieszenie "Belkę" z GTI 1.6/Rallye na grubym stabilizatorze i szerokich bębnach...

Przednie zawieszenie ktoś mi zwinął z przed nosa, szukam dalej...ciężki temat, popyt większy niż podaż:P

Po roku poszukiwań w końcu dorwałem oryginalne używane ramki do halogenów Cibie, i to w dobrym stanie...niestety większość używanych zjada korozja.
Ostatnia aktualizacja: 14.10.2015 21:25:50
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Widzę wielką znajomość tematu i zamiłowanie do motoryzacji. Już jestem ciekaw jak auto będzie finalnie wyglądać! Powodzenia! [up]
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Zacne felgi. Szacun za znajomość tych wszystkich detali z historii 205
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Kiedy byłem dzieciakiem mój tato kupował czasopismo "Motor" pojawiały się tam plakaty ówczesnych rajdówek 205 Turbo 16, Lancia Delta HF Integrale itp. a na co dzień pomagałem stryjkowi przy naprawach syreny 105, malucha, dwóch Żuków, traktora i kombajnu... I tak mi zostało. Bardzo lubię klasyczną motoryzację a najbardziej klasyczne rajdówki i wyścigówki z lat 70-90. W szczególności francuskie i włoskie samochody sportowe. To moja druga 205tka w usportowionej wersji, łącznie w najbliższej rodzinie to już piąta sztuka 205, znam te samochody na wylot, wszystkie były 3 drzwiowe z obrotomierzami i fotelami kubełkowymi 4x wersja XS, i obecnie "Winner" która została wprowadzona na rynek tylko w 93roku, na cześć sukcesów 205 w rajdach samochodowych. Poszukuję również wersji 205 Rallye 1.3 do remontu i jako odrębny projekt na zloty i rajdy pojazdów zabytkowych/ classic auto cup. 205 Rallye to biały kruk w Polsce, wiem o istnieniu 5 sztuk! Chyba będzie trzeba pojechać do Francji:P
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Fajne auto i ładniutki felunek ! Szacun za wiedzę w temacie autka, trzymaj tak dalej [up]
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
skad takie zamiłowanie u Ciebie do tego autka;)? bo widac że wiedza duza;)
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Do MaArek77: silnik 1.1 idealny jest w nim, do moich celów jakimi są starty na początek we Wrocławskiej lidze time attack w pierwszej klasie do 1150cm3. Silnik jest cały aluminiowy, blok również z mokrymi tulejami cylindrowymi o krótkim skoku tłoka jak w Hondach, luzy zaworowe w głowicy ustawiane szczelinomierzem, tak jak w Hondach. Fabrycznie lekki zamach poniżej 4kg, czuć każde odjęcie i dodanie gazu, reakcja na pedał gazu jest natychmiastowa. Do tego posiadam krótką skrzynię biegów z Rallye o przełożeniu 14:60. W planach mam głowice od 1.4 splanowaną z większymi zaworami, gaźniki bądź strojenie wtrysku Ecumasterem... Jako ciekawostkę dodam że blok tego silnika posłużył do budowy silnika z 205 Rallye o oznaczeniu TU24 fabryce PTS, (Peugeot Talbot Sport) w 88roku, niewysilony silnik TU24 o zwiększonej pojemności do 1297cm3 na dwóch gaźnikach poziomych Webera osiągał moc 103 konie, wysilony moce nawet 130 koni. Francuzi wyciągają z silnika 1.1 120 koni, a ja mam zamiar zwiększyć moc chociaż do 90 koni, wtedy będzie robił od 0-100km/h w około 9 sekund:) teraz jakieś 11,5 sek. Obecnie seria na przelocie wciąga astry 1.6 i golfy 3 1.8 8v 88 koni. :) Silnik 1.6 16v ze saxo VTS i 106 pasuje plug&play, jak sie znudzi 1.1 to zawsze można włożyć 1.6 i robi się mała rakieta. Pozdro
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Nie znam sie na 205-kach ale silnik o mocy 60 koni to nic wspolnego ze sportem nie ma.
Takze felgi, spojlery itp to poprawia tylko auto wizualnie.
Szkoda ze nie ma chociaź 90 konibo niska masa dawalaby troche doznań

Pamietam jak w 1989 roku jako nastolatek szalalem za tym autem
0
like
Zgłoś nadużycie


Najnowsze blogi
Dodano: 5 godzin temu, przez darek-k
płyn hamulcowy koloru herbaty, czy ktoś to kiedyś zmieniał nie wiadomo, ale trzeba było się za to zabrać, oraz tarcze z tyłu, bo miały bicie choć nie wykazywały znacznego zużycia koszty ...
Dodano: 5 godzin temu, przez darek-k
prędkość prawie zgodna z przepisami, droga S7 na Kielce, max 130km/h na S7, spalanie od 4L do 4,5L max , klimatyzacja AUTO
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
Przyszedł czas na serwis olejowy z filtrami robota zrób to sam jak zwykle Olej Total 5W30 filtr oleju PSA 1109CK filtr paliwa PSA 1906C0 filtr powietrza MANN filtr kabinowy Valeo 715635/ZAW ...
1 komentarz
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl


Wyślij zaproszenie