Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Audi A4 3.0TDI Quattro 270KM » Bo nie sztuką jest się rozpędzić







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Audi A4
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 1575 razy
Data wydarzenia: 09.03.2011
Bo nie sztuką jest się rozpędzić
Kategoria: zmiany w aucie
Po kilku miesiącach szukania jakiejś okazji, udało mi się wyhaczyć zestaw używanych zacisków i jarzm pod tarcze 345mm. W ASO za same jarzma liczą sobie po 500zł za sztukę. Okazja naprawdę była niezła, bo właściwie za cenę przesyłki. Znajomy z forum A4 potrzebował hamulce takie jak moje fabryczne, bo te od S4 mu nie wchodziły w felgę 16''. Więc umówiliśmy się na wymianę.
Hamulce od Audi S4, pod tarcze 345mm x 30mm są już u mnie. I nawet zrobiłem pierwszą przymiarkę, czy aby wszystko pasuje.:) Pasuje, a jak wygląda. Taka tarcza nieźle się prezentuje.:)
Tarcze i klocki zimmermann również zamówione.
Już za tydzień będę cieszył się lepszym hamowaniem, bo nie sztuką jest podnosić moc, kiedy trudniej się zatrzymać. Zawsze uważałem, że mody należy robić z głową. Większa moc, to lepsze hamulce i lepsze zawieszenie. I właśnie w ten sposób modyfikuję swoje auto.:)

Teraz zacząłem poszukiwania hamulcy pod tarcze 300mm na tył, również od Audi S4.:)
Ostatnia aktualizacja: 09.03.2011 23:48:45
Dodano: 13 lat temu
Jasne jasne przecież drażniłem się z Tobą :) :)
Dodano: 13 lat temu
Do _F1le_: Oczywiście prawdą jest to co mówisz, ale... większa moc, to zwykle większa dynamika jazdy. A jeśli samochód szybciej reaguje na pedał przyśpieszenia, to dobrze byłoby gdyby pedał spowolnienia działał również odpowiednio żwawo.
Dodano: 13 lat temu
Moc zawsze można podnieść bez wymiany hamulców. Zatrzymujesz się przecież z prędkości a nie z mocy. :)
Dodano: 13 lat temu
i takie mody się ceni[up], sam bym chętnie takie wypełniacze w felge wrzucił, powodzenia w poszukiwaniach tyłu
pzdr
Dodano: 13 lat temu
te z S6 ludzie szukają nie tylko do Audi... popularne sześciotłoczkowce. Wychodzi, ze S4 również takie ma. 345 to już pizza nie tarcza i jeszcze gdy będzie cięta czy dziurawa to będą się ludzie gapili aż Ci dziurę w feldze wypatrzą Ja czekam aż trafi się materiał do przeróbki na 308mm i tylko same jarzma potrzeba bo zacisk dokładnie te same - wersja z 9-5Aero. Tam chyba już stabilizatory wymieniałes... ano będzie rakietnie i w zakrętach;-)
Dodano: 13 lat temu
Fajnie, że podzielacie moje podejście.:)
Jednak muszę się przyznać, że najpierw była moc, a dopiero potem reszta.;)
Dodano: 13 lat temu
łatwo się jest rozpędzić a zatrzymać jest się trudniej dobre hamulce to podstawa:)
Dodano: 13 lat temu
[puchar]
lubię takie dzienniki
Dodano: 13 lat temu
właśnie dlatego wolę wersje z seryjnie mocniejszy silnikiem, bo różnią się nie tylko mocą czy softem w sterowniku silnika, ale również układem hamulcowym, często zawieszeniem, a czasami nawet konstrukcją silnika (tłoki, cylindry bardziej odporne, z innych materiałów robione)
Dodano: 13 lat temu
Rzeczowy wpis... ;) pozdrawiam
Dodano: 13 lat temu
Święta prawda :) W pierwszej kolejności hamulce i zawieszenie, a potem można podnosić moc :)
Dodano: 13 lat temu
Świetnie to ująłeś:) Ja osobiście uważam że dobre hamulce to podstawa a zwłaszcza jak ktoś lubi szubko jezdzić i ma dużo kucy pod maską;)Pozdro
Dodano: 13 lat temu
Bardzo logicznie piszesz!
Najnowsze blogi
Dodano: 9 dni temu, przez
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie. https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8 komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl