Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Mercedes Klasa S S-ka » CD. Szarpanie po dodaniu więcej ilości gazu.







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Mercedes Klasa S
  • przebieg 261 000 km
  • rocznik 1991
  • kupione używane w 1995
  • silnik 3.2 SE,SEL
Dodano: 12 lat temu
0
like
Blog odwiedzono 4550 razy
Data wydarzenia: 25.03.2013
CD. Szarpanie po dodaniu więcej ilości gazu.
Kategoria: inne
Pisałem już o tym w poprzednim wpisie, ale zamarł, więc napisałem drugi, aby było go widać :)

Może zacytuję swój wpis: "Mechanicy sprawdzali skrzynie biegów, jeździli, uznali, że to jednak nie skrzynia biegów. Oddaliśmy samochód do miejscowego mechanika. Nie wiedział, co zrobić, aż w końcu znalazł trop. Wiązka elektryczna, dzięki niej samochód dostaje odpowiednią dawkę paliwa do każdego cylindra i silnik może normalnie odpalić była pordzewiała i odpadła od niej izolacja - typowe w tych mercedesach. Wiązka robiła zwarcia i przez to silnik nie mógł pracować normalnie Z racji tego, że nowa wiązka w serwisie kosztuje 1600 zł rozpoczęliśmy poszukiwania na allegro. Na marne. W końcu mechanik - elektryk wziął odpowiednie kable i powpinał do kostek łączących to wszystko w jedną instalację. Samochód zaczął jeździć normalnie, ale tylko przy pierwszej jeździe. Następnym razem znowu zaczął szarpać. Potem mechanik coś tam porobił i znów jeździł normalnie. Teraz jest to samo. Mechanik wpadł na pomysł, żeby sprawdzić pompkę paliwa oraz dopływ paliwa. Możliwe, że samochód po prostu nie dostaje odpowiednio dużo paliwa i przestaje normalnie przyśpieszać. A ta wiązka dała tyle, że jest teraz ładna i zaizolowana, a samochód przestał być mułowaty i jest bardziej dynamiczny przy przyśpieszaniu."

Co okazało się być przyczyną? Otóż zbiornik paliwa ! A co konkretnie? Kulka śmieci w rurce doprowadzającej paliwo :-) Samochód - bajka :-) Piękny kickdown, piękna zmiana biegów. Nic, tylko lać siekę i jeździć.
Odbiegając od tematu chciałem wspomnieć, że jutro wyruszam w podróż do Niemiec w poszukiwaniu W221. Jakieś wskazówki? :)
Ostatnia aktualizacja: 25.03.2013 18:47:28
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Już w domu :) Nic nie kupiliśmy. Nie było nic ciekawego. Wszystkie wasze spostrzeżenia okazały się być prawdziwe. Samochody od turasów miały "poniżej 100 000 km", oczywiście tak naprawdę tyle nie miały. I to były te za mniej, niz 20 000 euro. Był też za 22,500 euro i było widać różnicę. Sprzedawca prywatny i samochód miał udokumentowany przebieg. A poza tym, co myślicie o silniku 450 ( b.)
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Do piotr1988_17: Bardzo przydatna informacja [up] Pozdrawiam
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Właśnie jestem w Stargardzie Gdańskim i czekam, aż będę mógł ruszyć do Berlina. Od jakich kwot mogą zaczynać się poważne oferty?
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Bez sprawdzenia na Star Diagnosis nie kupuj!
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
wskazówka: szukaj zadbanego :)
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Do seba1985: może lał przez kabaretki ;)
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Wskazówki? Niech Cię znaki prowadzą mój Synu.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Do deeptrip: Nie wiem czy wiesz, ale ja ostatnio się taką ciekawostkę dowiedziałem;) mianowicie jak cysterna napełnia zbiorniki na Cpnie, to broń boże 2-3 dni na tym cpnie nie tankować paliwa, ponieważ wtedy ten najgorszy syf z dna unosi w zbiorniku i go tankujemy do auta. Trzeba odczekać jak się ustoi. Powinno odbyć się co tankowanie czyszczenia zbiornika, ale jak wiadomo chodzi o kasę i mało która to stacja robi;)
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Do deeptrip: No ale jak, czyżby kolega nie lał przez pończochę? [hmm]
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Do seba1985: skąd śmieci??? z dystrybutora :)
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Wskazówka nr 1. Jadąc do Niemiec kieruj się na zachód
Jak już jeździ normalnie to git [up] tylko skąd te śmieci [niewiem]
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Jedyna rada to tak jak w Polsce. Unikać najtańszych ofert.
Zazwyczaj nikt głupi nie jest i wycackanego auta w dobrym stanie nie sprzeda tanio.

W Niemczech też można spotkać auta z cofniętym licznikiem i malowane. Oferty z "Export preis" to auta wyrejestrowane, bez ważnego badanie technicznego.
Są tańsze ale nie ma możliwości ponownego ich zarejestrowania w Niemczech.
Bo albo sa po wypadku i miały wybite poduszki (naprawione w Polsce) albo zbyt dużo kosztowałaby naprawa jakiegoś elementu.
Trzeba być uważnym, szczególnie czujnym na Turków, Polaków i sąsiadów zza Buga (oni też kręcą interesy w Niemczech)
0
like
Zgłoś nadużycie


Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez MaArek77
No wreszcie po 16 latach pozbyłem się Golfa, była 2 dniowy żal i dwutygodniowy bal ze tak powiem. Nawet najlepsze i bezawaryjne auto w takim wieku to nic dobrego. W każdej chwili może ...
14 komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez JacK
Szybko minęło. To już 2 lata od zakupu. Przejechane 19,8 tys km więc zgodnie z zasadami serwisu pierwszy przegląd bo po 2 latach lub po 30 tys. km. W zasadzie to w ramach tego przeglądu VW ...
9 komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez JacK
Auto detailing, usunięcie drobnych wgniotek, korekta lakieru, 3-letnia powłoka ceramiczna. Po tych zabiegach samochód praktycznie wygląda z zewnątrz jak w dniu odebrania z salonu. Środek też ...
15 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl


Wyślij zaproszenie