Wpis w blogu auta
Honda Civic
Dodano: 15 lat temu
Blog odwiedzono 5707 razy
Data wydarzenia: 25.09.2009
charakterystyka silnika
Kategoria: obserwacja
Ogólne wrażenie jest takie, że po mieście jeździ się średnio, natomiast w trasie to poezja. Silnik elastyczny i od 100km/h można powoli zapominać o potrzebie redukcji biegu. W ogóle na 3 i 4 ma niezłe odejście. Śmiem twierdzić że elastycznością subiektywnie nie ustępuje Alfie 156 2.4jtd. Te 100KM w dieslu daje przyjemność z jazdy, czego nie miałem np. w Toyocie Auris 1.4 VVTi / 97KM. Niby niewielka różnica ale Auris zawsze jechał, jakby ciągną pług za sobą i był niesamowicie wołowaty, a tu jest lekkość.
Silnik nadrabia niektóre mankamenty spalaniem. 6,2 l przy dużym udziale korków w Warszawie i szybkiej jazdy w trasie.
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Jak najbardziej. W Oplach się nazywał CDTI i miał pare różnych mocy
Ma jak najbardziej. Ten silnik jest właśnie z Tychów. Zresztą zaraz po otwarciu maski rzuca się w oczy napis na pasku klinowym "Made in Poland" :D
W sumie to Twój silnik może mieć polskie korzenie - jednostka ta jest montowana w tyskiej fabryce Isuzu.
Dzięki za info. Myślę, że tutaj to tylko chip z nową mapą. A turbinka ma zmienna geometrię, ale mimo to z dołu nie daje rady. Ja się bardziej zastanawiam nad wytrzymałością tego silnika na obciążenia. Bo mój w przeszłości już "wystawił kopyto"!