Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Mitsubishi Galant V6 Avance Biały Miś
»
Check Engine i Torque Pro na Androidzie
Wpis w blogu auta
Mitsubishi Galant
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 2402 razy
Data wydarzenia: 14.11.2012
Check Engine i Torque Pro na Androidzie
Kategoria: inne
Po diagnostyce za pomocą aplikacji Torque Pro na Androida wyszły dwa błędy:
P0173 - Układ napędowy - Fuel Trim Malfunction (Bank 2)
P0303 - Układ napędowy - Cylinder 3 Misfire Detected
Co tu może być powodem? Świece? Platynowe mają już okł 60tys km przejechane na LPG więc w sumie mogą one być powodem tego wypadającego zapłony i błędów na sondzie lambda...
Jakie tutaj teraz świece wybrać? Platynowe NGK czy może Denso TT specjalne do LPG ??
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Ja już go kupiłem z instalacją LPG (wolałem tego unikać ale od bardzo dobrze znanego klubowicza MitsuManiaków go kupiłem więc myślałem, że od razu będzie to co najlepsze )
Nie pisałem ale od tego czasu wymieniłem świece na irydowe i kable na nowe NGK i to pomogło. Jakiś tydzień temu wymieniłem również MagicJety na zielone Hany
Tak jest - kilka lat na LPG w Swifcie przejeździłem przed jego zdemontowaniem (w celu znacznego wzmocnienia silnika).
W Miśku póki co się powoli zagłębiam w mechanikę co i jak tu robić ale nie chce po prostu drugiego samochodu w którym coś zrobię i potem kilka miesięcy szukam problemu który jest bardzo bardzo trudny do zlokalizowania - Misiek ma być na chodzie w jak najlepszym stanie - a za jakiś czas się zacznie zabawa z głowicami pewnie tak czy tak
W tym samochodzie jeszcze nie kombinowałem nic przy silniku więc wole zostawić zdejmowanie kolektora komuś kto ma o tym pojęcie - w Swifcie bez problemu
Jakbym coś tutaj zepsuł to nie mam jak do pracy dojechać więc byłby problem
Aaa świece wybrałem Denso Irydium IK22 za namowa innych MitsuManiaków którzy używają ich do tego silnika do gazu. Producent fabrycznie dawał tutaj świece platynowe a ewentualny zamiennik to właśnie irydowe - ja wybrałem z nieco mniejsza przerwą dla lepszej pracy na LPG.
nie wiem po co ci ta wiedza, ale skoro juz musisz wiedziec, to prawdopodobnie 5-15 mikronow.
nieprawda.
platyny nie musi byc duzo, wystarczy cienka warstwa byc znaczaco zwiekszyc odpornosc elektrody na erozje. masz pojecie ile platyna kosztuje? w dodatku poza odpornoscia na erozje platynowa elektroda wcale nie musi byc lepsza. Rezystywnosc platyny jest o poltora rzedu wielkosci wyzsza niz np. miedzi. a do tego jest to material ktory latwo sie deformuje.
co do swiec w aucie, uzywa sie takich jakich zaleca producent. swiece do gazu to sciema. uzyj platynowanych, najwyzej skroc okres pomiedzy wymianami.
najlepiej kupic uklad ELM327 z OBD na bluetooth. Instalujesz torque pro na telefonie (niecale $5) dolarow i kontaktujesz sie bezprzewodowo z adaptaterem. masz dostep do wszystkich informacji podawanych prze system OBD2, plus np. dane z GPS.
ja mam juz torque pro a uklad elm 327 zamowilem na ebayu.
P.S. Zapytaj się sprzedawcy ile % platyny jest w tych świecach.
A no właśnie zwykłe świece nie są polecane z jednego prostego powodu - ich żywotność. Zwykłe wytrzymają na LPG okł 20tys km a platynowe 60tys km a w tym silniku aby wymienić świece należy zdemontować kolektor dolotowy i wymienić uszczelkę między nim a kominem (który z kolei łączy się z głowicami) i generuje to dodatkowe koszty.