Wpis w blogu auta
Volkswagen Polo
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 1135 razy
Data wydarzenia: 31.03.2013
Chiński bubel ? Alufelgi.
Kategoria: inne
Co uważacie na ten temat, niby firma "amerykanska"
Aha i czy podejdą ! ( pytanie dla polówkowiczów )
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Pięknie żeś uzupełnił moją wypowiedź ;D
Pozdrawiam
Pozdrawiam.
Na nierównej, szczególnie gdy zawieszenie jest twarde prowadzenie może się pogorszyć, a droga hamowania jeśli mamy ABS może ulec wydłużeniu(szczególnie jeśli przekroczymy maksymalną wielkość felgi przewidzianą przez producenta).
Lepiej kupić 16" i grubszą oponę
Tylko pamiętaj żeby opona miała zewnętrzną średnicę identyczną jak przewidział producent lub bardzo podobną bo inaczej ci będzie licznik przekłamywał
Lepiej kupić używki w tej samej cenie ale tez trzeba uważać. Model jakichkolwiek Volksagena zawsze da sie dokupić a polo "6 R"to nowe auto i 3 letnie alumy nie powinny być zniszczone.
Znajdzie sie "jak nowe"-rozstaw śrub 5 x 100
http://www.ebay.de/itm/VW-Mistral-16-Zoll-Alurader-Polo-6R-ab-Bj-2009-NEU-/221206989779?pt=Auto_Komplettr%C3%A4der&hash=item3380f6cbd3
Przykładowo model "Mistral" 16 cali, piękne.
A to będzie miało 2 skutki.
1. Poprawione prowadzenie auta
2. Znaczne obniżenie trwałości elementów metalowo-gumowych zawieszenia jak również amortyzatorów. Spowodowane to jest tym że opona o niższym profilu gorzej tłumi nierówności od opon "grubszych"
Czyli będzie bardziej trzęsło i wszystko się szybciej zużywało
W Astrze'00 mam fabrycznie 13" i profil 70, i jak na razie w zawieszeniu robiłem tylko sworzeń po stronie kierowcy, co jak na 12 letnie auto jest niezłym osiągnięciem :D A gdybym miał 15" lub coś koło tego już pewnie całe zawieszenie byłoby nowe ;>
(byłbym wdzięczny odrazu w jednym temacie)