Wpis w blogu auta
Ford Mondeo
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 1605 razy
Data wydarzenia: 13.08.2012
Chip tunning - "wirusik"
Kategoria: zmiany w aucie
Już od dłuższego czasu planowałem dodać więcej "pałeru" Mondziakowi za pomocą chip tunnigu.
Grafik w pracy pozwolił udać się wreszcie do Wielkiego Wirtuoza Chip tunnigu - "Heko" w okolice Krakowa.
Przy okazji zwiedziłem rejony Smoka Wawelskiego
Operacja na Mondziaku wymagała dużego zaangażowania i środków technicznych, ale docelowo operacja się udała.
Pacjent zareagował bardzo korzystnie na nowe parametry, odwdzięczając się zwiększoną elastycznością na poszczególnych przełożeniach skrzyni biegów, a co za tym idzie zakres "użytecznych obrotów" znacznie się rozszerzył.
Fotek brak, ale jest krótki filmik z jednego z pomiarów na hamowni. filmik ogólnie w dużym hałasie i głównie słychać dmuchawę czołową i szum opon na rolkach hamowni.
Emocji filmowych brak.
Podsumowując:
katalogowo powinno być 115 KM oraz 280 Nm,
seryjnie miał: 123 KM oraz 309 Nm(pomiar na hamowni),
obecnie chip: 146KM oraz 371 Nm (pomiar na hamowni).
Mondziak po kuracji wzmacniającej stał się nie do poznania i jazda nim dostarcza jeszcze więcej frajdy
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Teraz "ciągnie" aż do 4,5 tys obr/min., wcześniej miał zadyszkę powyżej 3,5 tys obr/min.
moim zdaniem najlepsza modyfikacja w moim Mondeo
Gratki wyniku
Co do zużycia paliwa to w trasie przy kilku próbach elastyczności i porównywaniu osiągów to osiągnąłem zużycie porównywalne jak bez chipa.
Silnik zużywa paliwo w zależności na zapotrzebowanie na energie więc jeśli będzie dynamika na poziomie fabrycznym to zużycie paliwa powinno być odrobinę niższe
No i musi być to umiejętnie zrobione aby na 1 i 2 biegu nie było od razu dużego przyrostu mocy bo cierpmi sprzęgło i koło dwumasowe (cos w tym rodzaju
Oby Twoje mody się sprawdziły i żebyś bezproblemowo śmiagał.
Jakbym miał V8 pewnie bym nie poprawiał bo "niutków" byłoby wystarczająco
Oczywiście wymiany oleju muszą być terminowo i oleje wysokiej jakości