Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Audi A6 Czarna Bestia 2.8 V6
»
Chrzczone paliwo na Orlenie, ręce opadają...
Wpis w blogu auta
Audi A6
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 1826 razy
Data wydarzenia: 04.08.2014
Chrzczone paliwo na Orlenie, ręce opadają...
Kategoria: inne
Doradźcie co dolać do tego paliwa bo zatankowałem do pełna, jakiś uszlachetniacz albo coś co zetnie się z wodą?
PS. Pewność mam 100%, że to Orlen, ponieważ zajechałem z prawie pustym bakiem, zatankowałem do pełna a problemy zaczęły się po kilkunastu kilometrach.
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Ja swego czasu stosowałem ten środek w autach co 3cie tankowanie, ale jakoś od 2 lat przestałem go używać.
Zaraz specjalnie się gdzieś przejadę, aby sprawdzić jak wygląda sytuacja, kupię uszlachetniacz/STP, zaleję pb98 i zobaczymy jak to będzie..
Ile miałeś paliwa przed tankowaniem? Jak było mało, to być może pompa paliwa zassała jakiś syf z dna baku...
Jeżeli chodzi o to co robić, jeżeli zatankowałeś do pełna to żadne magiczne uszlachetniacze nic nie pomogą a po za tym nie ma uszlachetniaczy na chrzczone paliwo.
Dolanie dobrego paliwa też niewiele da, jeżeli masz prawie pełny bak "tego czegoś"
Jedyne rozsądne wyjście to niestety zlać ten szajs z baku, wymienić filtr paliwa i zalać auto normalną wachą.
Możesz próbować to jakoś wyjeżdżać i sukcesywnie dolewać dobrego paliwa, ale na poprawę trzeba będzie poczekać, silnik może zgłaszać błędy itd. No i jest jeszcze kwestia szkodliwości dla wtrysków benzyny, sondy, świec, kata itd...