Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Volvo V50 wołowinka
»
Ciężkie odpalania na ciepłym silniku
Wpis w blogu auta
Volvo V50
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 8190 razy
Data wydarzenia: 10.11.2011
Ciężkie odpalania na ciepłym silniku
Kategoria: awaria
proszę Was o poradę co może być przyczyną ciężkiego odpalania na "ciepłym silniku.
Miałem pół roku temu analogiczny objaw i wystarczyło wymienić świece - problem ustąpił od zaraz.
Teraz powrócił jak bumerang. Objawy sa następujące tzn. autko odpala bez problemu na zimnym silniku. W momencie gdy przejadę około 15 km (z domu do pracy) i temperatura silnika wzrośnie mam problem z ponownym jego odpaleniem. Autko albo nie odpala bądź odpala na 2, 3 baniaki i wówczas strasznie szarpie. Muszę "dokręcać" go rozrusznikiem - trzymać do około 5 sekund aż załapie na wszystkie "baniaki".
Po tym autko jeździ aż miło.
Ogromna prośba o pomoc w diagnozie.
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Otóż 3 mechaników kazało mi wymieniać wtryskiwacze! Gdy pewnego pięknego dnia polecił mi go mój kuzyn.
Pojechałem do gościa, kazał podnieść maskę i mówi: naprawiamy rozrusznik! Że co? - nie mogłem uwierzyć i myślałem iż mnie naciąga! Próba nie szczelba - zaufałem - gość przecież z polecenia.
Po 3 dniach mam telefon: Auto gotowe 340 PLN.
I faktycznie: rozrusznik miał rozwalone tuleje, przebicie na masę i pobór prądu 500A!!!
Od tej chwili V50 pali w każdym momencie na tzw. dyg!
Dodatkowo po tej operacji wszystkie kody błędów mi znikły co się non stop (opisane w poprzednim dzienniku) tj. Kody ECM: C301 oraz 0380.
Zatem ogłaszam wszem i wobec iż BIG SERWIS jest BIG!
Może faktycznie to dioda/sterownik świec żarowych? Bo mam 2 błedy:
1. ECM-301
2. ECM-0380 - po wyminaie świec błąd nie ustąpił .
cukiernik, ja miałem dokładnie taki sam przypadek w moim leciwym w stosunku do Twojego dieslu. Po prostu pompa wtryskowa się skończyła.