Wpis w blogu użytkownika
damian88max
Dodano: 7 lat temu
Blog odwiedzono 904 razy
Data wydarzenia: 23.05.2018
Co roczna wymiana olejowo-filtrowa
Kategoria: serwis

Co do instalacji gazowej to po za filtrami nic z nią nie robiłem wymieniam filtry fazy lotnej i ciekłej zawsze sam co trwa 15min a koszt to około 35zł z przesyłką i kompletem nowych oringów.
Przebieg Ciągle rośnie zastanawiam się kiedy osiągnę 300kkm w królowej lawet

bo z roku na rok robię coraz większe przebiegi w poprzednim ponad 20kkm
ostatnio też musiałem wymienić mechanizm podnoszenia szyby przedniej od kierowcy.
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez MaArek77
No wreszcie po 16 latach pozbyłem się Golfa, była 2 dniowy żal i dwutygodniowy bal ze tak powiem.
Nawet najlepsze i bezawaryjne auto w takim wieku to nic dobrego.
W każdej chwili może ...
14
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez JacK
Szybko minęło. To już 2 lata od zakupu.
Przejechane 19,8 tys km więc zgodnie z zasadami serwisu pierwszy przegląd bo po 2 latach lub po 30 tys. km.
W zasadzie to w ramach tego przeglądu VW ...
9
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez JacK
Auto detailing, usunięcie drobnych wgniotek, korekta lakieru, 3-letnia powłoka ceramiczna.
Po tych zabiegach samochód praktycznie wygląda z zewnątrz jak w dniu odebrania z salonu.
Środek też ...
15
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Czekam, a potem zrobimy chrzest i oblewanie.
Nie zakładajcie gazu w autach, bo to gorszy wstyd, niż kraść.
Porsche kosztuje 2-3 razy tyle. Sam spojler czy lampa to koszt rocznego utrzymania Golfa.
No chyba ze komus 184 konie to malo i woli siedziec nizej.
Porsche 911 to jest suto doskonale
Moze jako nieliczny mnie rozumiesz.
Miec na zakup auta 100 czy 150 tys ok to jedno.
Ale spalanie i zasieg na baku to co innego.
W najnowszym Suto Świecie test Volvo XC40 i Jaguara E-Pace. Silniki 250 konne benzyna. Osiagi super. Spalanie 11-18 na setke w kazdym zaleznie od warunkow i stylu jazdy. To chore. Ok 50% wyzsze niz katalogowe.
A i ofert ns mobile.de jedt tak 70% ww modeli z silnikiem diesla.
Chyba nie ma zludzen co kupic
No chyba ze ten LPG 😉
I sobie do niej założył gaz. Trochę się podśmiewałem z tego gazu, że to obciach, że jak ma pół bańki na samochód to powinien mieć i na benzynę ale wtedy On mi powiedział, że owszem bez problemu stać go na te 20 litrów benzyny na setkę ale dlatego może sobie pozwolić na taką zachciankę jak wspomniana Toyota bo potrafi kalkulować i liczyć pieniądze
50% to przesada ale w granicach 30-40% można się zmieścić co przy rocznych przebiegach 10kkm i planach że auto masz na 5 lat opłaca się z nawiązką.
Ale czy zakladanie LPG do nowego Jaguara za 200 tys zl ktory ma 249 koni i pali miedzy 12-18 na setke ma sens ?
Pomijajac obciach
Tylko niech nikt nie pisxe durnot ze skoro sie ma jaguara to i na paliwo.
200 tys mozna wydac na cokolwiek.
I tutaj okazuje sie ze najlepszy jest diesel z Euro 6. Spala miedzy 7-10 litrow i pasuje
Co tyczy się trwałości nowej instalacji LPG, to po zamontowaniu dobrych komponentów (polskich) można przejechać bez problemu bezawaryjnie 100.000km.
Reduktory gazu zwykle zaczynają niedomagać po ok 80.000km, chociaż popularny reduktor "Alaska" obrabia grubo ponad 100.000km. Wtryskiwacze z wyższej półki takie jak sprawdzone już Barracuda przy jeździe w trasie mogą zrobić nawet 200.000km. Butla jest na 10lat.
Jednak tak na prawdę części zamienne do LPG moim zdaniem są bardzo tanie, co również jest wielkim atutem dla LPG. Dla przykładu 4 wtryskiwacze Barracuda to koszt max. 400zł, reduktor Tur 250zł. Oczywiście są też reduktory które można tanio zregenerować, takie jak mój AC R02 - zestaw naprawczy kosztuje 60-70zł
Na gazie jeździ się nie tylko taniej niż Dieslem ale ekologiczniej bo nie truję i ciszej - nie klekocze
Czy LPG wytrzymuje iles lat czy np 80-200 tys. km ?
Zwróce uwage ze "coroczna" piszemy razem