Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog kierowcy tenjedyny13 » Czarnolas/Zwoleń/Kazimierz Dolny.

Wpis w blogu użytkownika tenjedyny13
Data wydarzenia: 17.05.2011
Czarnolas/Zwoleń/Kazimierz Dolny.
Kategoria: inne
Witam. Ostatnio trafiła mi się okazja na wycieczkę za nie duże pieniądze do Kazimierza i okolic.:) A więc chciałbym trochę na ten temat powiedzieć. Zbiórka o 7.00 wyjazd o 7.15 do Czarnolasu(okolice Puław) planowany czas trasy 1.30minut niestety podróż trwała 2.45 minut a powodem tego były roboty drogowe na odcinku Piaski-Lublin.:( Po dotarciu do Czarnolasu zaczęliśmy zwiedzać muzeum Kochanowskiego. Bardzo przyjemne miejsce,wokół studenci,którzy szkicowali krajobraz. Za muzeum jest Cerkiew,w której są postacie Króla,Królowej,Bekwarka,Stańczyka. Poza cerkwią jest jeszcze Kamień Mądrości podobno pomaga w nauce. Potem wybraliśmy się do Zwolenia jest oddalony od Czarnolasu 7km zwiedzaliśmy tam kościół i kolejne muzeum o rodzinie Kochanowskich. Na sam koniec zostało zwiedzanie Kazimierza Dolnego zwiedzaliśmy rynek,wchodziliśmy na Górę Trzech Krzyży i poszliśmy na dobrego Gyrosa.:) Dokumentacja poniżej.:) Pozdrawiam.
Ostatnia aktualizacja: 23.05.2011 21:50:16
Właściwie 90% tych zdjęć to kupa. Jedyne na czym można oko zawiesić, to ten Star ze zrzutka do gruzu. Wiem że pilnie przysiadasz tyłka nad językami obcymi, ale w tym przypadku Star nie ma nic wspólnego z gwiazdą.
Właściwie majstersztykiem fotograficznym jest to zdjęcie dachu jakiegoś pojazdu (nie widzę tam żadnego cabrio, tam mogła być również fura z gnojem) i ta wiata z T4 i Ładą Samarą. Cymesik!!
Powinieneś focie dla National Geographic robić. Masz talent, nie ma co [rotfl] .
UPs. Przepraszam. Ten star, to zapewne dlatego, że to klasyk. Jak maluchy i "poldki"
Do lysy1233: ważne żeby 15 było ukończone

a ona to mi bardziej na jakąś nauczycielkę wygląda:) może podszkoliła by mnie w pewnych tematach;)

Miła i przyjemna wycieczka, fajne fotki, jednak ten czas jazdy... chyba nie wracałeś tą samą drogą ;-) Pozdrawiam
ogólnie to do wpisu nie mam zastrzeżeń
A mnie zastanawia "grzecznie stojace cabrio"... Zawsze moglo byc "niesforne latajace combi"
Do maciek88: Panie Polanski, to jeszcze dziecko)
Znam te miejsca bardzo dobrze. Moją obecną T4 kupiłem ze Zwolenia a co do tej żółtej to już ją kiedyś widziałem.Pozdr.
załatw numer do tej dziewczynki z którą stoisz na jednym ze zdjęć
super wycieczka....
super galeria..
pozdrawiam
Extra wycieczka :):):) coś w moim guście , świetne fotki . Jeszcze jakaś 100km i byłbyś w moich stronach :):):) Pozdr [papa]
Do ALEXANDREX: Tak tak trzeba poudawać,żę coś się wie.:) A tak serio to zapamiętałem tylko jedno: ,,Cabrio":) i jego rykk<brum>:)
Do grzegorzd8: Dziękuję.Pozdrawiam.:)
Fajne foty- a i lekcji nie miałeś A wypracowania nie da do napisania związanego z Kochanowskim?
Do matury przyda się jak nic!
Do tenjedyny13: mam nadzieję,że sporo zapamiętałeś z tej wycieczki..;-}
Fajna wycieczka. Ładne zdjęcia. Pozdrawiam
Do mamlecz: Szczerze to ja tam pojechałem po to żeby się przejechać i nie mieć lekcji.:)
Standardowe polskie muzeum - tak nudne, że zasnąć można już wchodząc do niego, tak brzydkie, że można stracić wzrok. Dobrze, że polski w liceum spędzałem dużo bardziej kreatywnie i nie czuję potrzeby poznawania dworku Kochana.
Do NOE-ANGEL: Hehe też prawda.:)
Do jaworznianin: Wiem wiem zapomniałem wyłączyć.:)
Do tenjedyny13: Zawsze można replaya walnąć :)
Do NOE-ANGEL: Planowaliśmy tak wypadzik w wakacje ale już nie będzie konieczny.:)
Heh wiem dlaczego cie tam wywiało;> Wszędzie wystrój wnętrz w kolorze twojej Kobyłki;) Szkoda że jej tam nie wpuścili :)
dlaczego szpecisz fotografie nadrukiem DATY! ;(
Do xenon58: Jestem w trakcie dodawania.
Musiało być miło,ale zdjęć nie widać:(.
Dodano: 3 dni temu, przez niki129
Z racji tego że od ponad roku mieszkam pod lasem, od samego początku chodziło mi po głowie jakieś uterenowione auto. Padło na Daihatsu Terios-a, za tym modelem auta przemawiały małe wymiary ...