Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Opel Astra Astroida "V8" » Cz-wa>Wro>Karpacz - > Chłopy > Cz-wa

Wpis w blogu auta Opel Astra
  • przebieg 144 009 km
  • rocznik 1999
  • kupione używane w 2009
  • silnik 1.6 i
Data wydarzenia: 14.08.2012
Cz-wa>Wro>Karpacz - > Chłopy > Cz-wa
Kategoria: podróż
Upragniony czas odpoczynku nadszedł.
W tym roku postanowiliśmy jechać z żoną i w góry i nad morze.
Padło na KARPACZ Wyruszyliśmy o 3:30 ale "po drodze" wstąpiliśmy do Wrocławia
(droga nie płatna przez Kluczbork niezbyt dobra -
nierówna i wiele wahadłowych bo remonciki...>
Była 6 rano kiedy dotarliśmy na Rynek więc po nieprzespanej nocy nie zabawiliśmy długo i pojechaliśmy dalej.
Trasa A4 w kierunku Jeleniej świetna - 120 i heja :) Dalej krajową 5 i 3 za ciężarówkami pod górkę nie było
już tak wesoło ale tragedii też nie było. Po raz pierwszy widziałem "grzybiarkę" siedzącą
na krzesełku ogrodowym :D w Karpaczu na stromych podjazdach trzeba było mocno wciskać gaz
ale Astroida dała radę a nowe kółka świetnie trzymały się drogi :)
W KARPACZU poszliśmy na Śnieżkę i parę innych szlaków oraz zwiedziliśmy WESTERN CITY
świątynie Wang, kościół św. Anny, Wodospad Łomniczki - polecam
Droga na morze:
Do Jeleniej (przystanek na obiadek) i Zielonej (tankowanie) krajówkami krętymi i zawiłymi prowadziła żona - i dobrze bo więcej niż
60km/h nie dało się jechać a ja to bym się tylko denerwował za kierownicą...
droga 297 taka sobie.... Od Falubazów już lepiej Do Świebodzina remontowana droga ale całkiem
przejezdna i dość szybko moża było jechać "Wielki Jezus" przywitał Nas tam przywitał
Dalej do Gorzowa było super > Do Szczecina S3 naprawde dało się podgonić > dalej do Koszalina 6
a do Chłopów rzut beretem przez Mielno po betonowych płytach 40km/h zgodnie ze znakami
Czasu przejazdu nie liczyłem dokładnie ze względu na liczne przystanki ale wyszło ok. 8 godzin
samej jazdy...
Chłopy to mała miejscowość Rybacka między Mielnem a Sarbinowem - nie ma tu tyle zgiełku - jest szeroka plaża
idealna na odpoczynek
W niedziele w Mielnie Lato z Radiem :) było ciekawie - dobry koncert dała IRA o Ani Rusowicz wole się nie wypowiadać...
trochę fotek do oglądania.

Edycja:17.08.12
Drogę powrotną wybrałem dość nietypowo: Lokalnymi drogami Od Koszalina w kierunku Kalisza - 2 lata temu tez z Niechorza wracałem przez Kalisz - zupełnie inna trasą ale też lokalnymi drogami. Polecam takie rozwiązanie ponieważ - ruch niewielki fotoradarów malutko a patrolu to żadnego nie widziałem - pewnie dlatego że to było święto 15.08
Czas Jazdy 8 godz. razem z przystankami. Trasa 520km. większość dróg miała ograniczenie do 90km/h więc utrzymywałem prędkość 98>100km/h :)
Większe miejscowości na trasie:
CHŁOPY> Koszalin> Szczecinek> Wągrowiec> Gniezno> KALISZ> Sieradz >Szczerców> MYKANÓW
Polecam

Podsumowanie: zrobiłem ok 1500 km - spaliłem Gazu za ok 330zł
wyżywienie , noclegi i przyjemności ok. 1500 zł
Wakacje w Polsce może nie należą do najtańszych ale i tak ciesze się ze Wybraliśmy Polskę a nie np. Egipt
Pozdrawiam
Ostatnia aktualizacja: 18.08.2012 22:56:16
Do provayder: tak jest :D no ale wiadomo przynajmniej ze sałatka nie była z zeszłego tygodnia...
Do BadMada: szczerą prawdę ;) jedyny minus tego miejsca to, że czasami trzeba było czekać na zwolnienie się stolika za to córcia była bardzo zadowolona, bo czasami lizaka od pań na deser dostała
Do provayder: to jak na Bosmańskiej jedliście to musiał być to bar-jadłodajnia "Słoneczko" i własnie ta "willa" jest za płotem. Też się tam stołowaliśmy :D Ryby pokaźnych rozmiarów - ale odziwo żona dawała rade - przy ich jedzeniu nie da się schudnąć a i ceny są przystępne - prawdę mówię kolego?
Do sequence: wzięli ludzi z publiczności do konkursu na pakiet znanej TV cyfrowej ;)
2 z nich ledwo stało na nogach dawno się tak nie uśmialiśmy z żoną :D
" alt=""/>
Który z nich to Borys Szyc?
Do BadMada: ano szkoda, może następnym razem :)
Do BadMada: Mają Hanysy wprawę, a i podejrzewam, że ogromne zniżki na sprzęgła
No wielka szkoda że się nie spotkalim!!!!
Do sajeks: Radzi sobie - choć zaniemogła raz przy wyjeździe z posesji w Karpaczu - ale podjazd miał chyba 40st nachylenia a trzeba było się wcisnąć do ruchu - ja nie wiem jak Oni sobie tam radzą zimą....
Do Masterek: Dzięki - no ale kolego nie umywają się do twoich 100000 zdjęc :D Jasne że wiocha - chyba że chcesz zrobić sobie mini Ibize - tak jak w Mielnie
Do provayder: nie pisałem bo miałem jechać nocą ale i tak w końcu wyszło inaczej. Miałem tam kiepski zasięg mobilnego neta - szkoda bo może jak bym Ci wysłał numer to po drodze byśmy się zgadali....
najważniejsze, pozytywne niezapomniane wrażenia :) pozdrawiam
Ciekawa wycieczka oraz fajne zdjęcia. Pozdro
Do BadMada: Przyznam, że 2-lata temu nie widziałem tej willi, a na Bosmańską chodziliśmy na obiady. Być może przechodziliśmy obok a nie zwróciliśmy uwagi :) Ja miałem kwaterę zaraz na wprost jak się wjeżdża do Chłopów - DW Gniewko. Szkoda, że wcześniej nie widziałem wpisu o drodze powrotnej, byśmy może jakiegoś minispota w Kaliszu zrobili ;) Pozdrawiam i gratulacje Dziennika Dnia [puchar]
Nad morzem to tylko jakaś wiocha. Spędziłem dwa tygodnie w Smołdzińskim Lesie - i mam nadzieję, że tam jeszcze wrócę.

Fajne foty!

Pozdrawiam.
Wyprawa jak wyprawa. Najfajniejsze jest to, że Astroida dzielnie sobie radzi!! miłego wypoczynku.
Do provayder: Ja też jestem blisko plaży ale kwatera bardzo konkretna. willa Olivia i cena przystępna - właściciel bardzo sympatyczny - polecam każdemu
Do pioneerek: Oczywiście. Nie chciałem się chwalić :D ale kłamać też nie będe :D No to się miniemy kolego. Ja jutro wracam przez Kalisz. Jaką drogę Ty wybierasz?
Super fotki !!! Widac udana wyprawa ,szerokosci
Piękny zachód słońca [up]
W Chłopach byłem 2 lata temu - super miejscowość jeśli ktoś lubi ciszę i spokój. Kwaterę miałem blisko plaży także na plażę z 3-letnim dzieckiem szliśmy 3 minuty sama kwatera niestety jakby żywcem wyrwana z PRLu. Foty [up] Pozdro
to podroz poslubniana ;D ? my dziś startujemy do Łeby. Pozdrowionka
Do wer1207: Dzięki. Starałem się :)
zachód słońca jak pocztówka.
Dodano: 8 dni temu, przez niki129
Z racji tego że od ponad roku mieszkam pod lasem, od samego początku chodziło mi po głowie jakieś uterenowione auto. Padło na Daihatsu Terios-a, za tym modelem auta przemawiały małe wymiary ...