Wpis w blogu użytkownika
damian88max
Dodano: 6 lat temu
Blog odwiedzono 766 razy
Data wydarzenia: 15.12.2018
czy to już premium?
Kategoria: inne
właśnie podano cennik na Polskę dla nowej mazdy 3.
Najtańsza opcja zaczyna się od niespełna 95tys zł. A jeśli zażyczymy sobie wersję z silnikiem skyactiv X i napędem na 4 koła zapłacimy już 123ty zł. Natomiast najbogatsza wersja to wydatek prawie 150tys zł. czyli tyle ile jeszcze niedawno za mazdę 6 w max wersji.
100 do 150tys zł za kompakt to całkiem sporo. Ceny rosną szybko trzeba rozglądać się za lepiej dochodowym zajęciem chyba;D
tutaj więcej szczegółów
https://spidersweb.pl/autoblog/nowa-mazda-3-cena-polska/
Ostatnia aktualizacja: 15.12.2018 23:13:51
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Spełnianie tych norm spalania ostatnio staje się jednym z kryteriów wyboru przy zakupie, sama szukając też nimi się kierowałam.
Jeśli czas pokaże, że serio z rdzą lepiej sobie Mazda radzi to może "narozrabiać" na rynku choć i tak jest dobrze, tu u mnie np większość nowych SUV-òw to właśnie Mazdy i sobie je chwalą
Jest też kilka minusów ale może przyjdzie czas na małe podsumowanie. Nie ma auta doskonałego ale mazda idzie pod prąd a ja tak lubię i dlatego właśnie wybrałem mazdę.
Cenę z dupy to ma goła A klasa od mercedesa czy BMW 1, bo płacisz za znaczek a już czasem silniki masz od innych koncernów.
Nooooo
W Golfie 1,4 TSi wymieniali po 2 latach filtr kabinowy a filtr powietrza ma być wymieniany po 60 tys. km. Może Passat ma inaczej.
"
to chyba dlatego serwis golfa bedzie o 100-200zl tanszy
cena za przeglad po 30tys wyczytłem że 900zł ja dałem 1000 po 40tys
wiec demonizujesz ze mazda droga
Gdybym miał wybierać między Škodą Scala i Mazdą 3, wybrałbym sercem i rozumem Mazdę. Jednoznacznie i nieodwołalnie
Obydwie marki sa piekne ale albo za drogie albo niedopracowane.
Tylko ja zakochałem sie w Jaguarze E-Pace i wiem ze ma wiele wad i przy niemieckiej konkurencji nie stał.
Piekielnie drogi.
Ale czy da sie go zaakceptowac takim jaki jest...
Nie wiem na ile zły jest ten lakier mazdy ale moja zrobiła juz 40 tys głównie na drogach autostradowych i szybkiego ruchu w tym Krk-kielce gdzie są mega remonty i duzo kamieni i jakoś ten lakier nie jest zniszczony. mimo ze jest cienka warstwa.
Mazda ma jakiś swój sposób na ocynk pytanie czy jest na tyle dobry co normalny. A dwa ktos kto kupuje nowe auta to się nad tym nie zastanawia bo masz gwarancje na perforację nadwozia wiec nic ci nie grozi przez 10-12 lat to wcześniej sprzedaż to auto.
Zobacz że renault zrobiło jeszcze ciekawiej wg mnie bo robią nadkola z tworzywa sztucznego nie dośc ze lekkie to jeszcze nie rdzewieje wcale i nie trzeba ocynku
A o tym ze cienka blacha i lakier i rysuje się "od patrzenia" to słyszałem wiele razy, nowe mazdy to głównie klienci firm detailingowych, osoby kupujące powłokę ceramiczna na swoje auta.
Także cos w tym jest.
Podobno od 2012 roku nieco zmieniło się cos w kwestii ocynku.
Ale nie jestem w temacie na 100%.
A co do blachy - argument głupi jeśli chodzi o wagę, vw również obecnie ma cieńsza, kiedyś na drzwiach to była blacha a nie bibuła którą kolanem wgnieciesz.
Rozumiem ze jest walka o kilogramy ale kosztem jakości...
co do grubości blachy to się nie ośmieszaj teraz chodzi o każdy gram w aucie wieć jak tylko się da to się robi części z cienkiej blachy bo musi mało ważyć taka też jest koncepcja mazdy maksymalnie odchudzić auto, dlatego pierwsze 6 miały problem z wyciszeniem bo materiały były lekkie ale nie wygłuszały na tyle dobrze chodź jak dla mnie jak jeździłem było wystarczająco.
- jakość montażu, plastików i materiałów
- jakość lakieru i grubość blachy, zabezpieczenie antykorozyjne - tutaj niestety mazdy są fatalne
- postrzegalność marki, bo Opel w wersji OPC jest wyglądem i ceną premium ale nigdy nie będzie tym czym jest np: Audi
Myślę ze teraz niektóre firmy upady na głowę, np Peugeot z modelem 3008 i 508. Ceny sa jak premium a rynek swoje, na pewno ich nie zaakceptuje.
Bo Peugeot to nie jest konkurent Audi
Nie twierdze ze mazda 3 jest zła, to pewnie świetne auto ale doposażona za 120-140 tys zł, to nawet drożej niż Golf.
Jakość kosztuje i może Mazda 3 jest tak dobra jak Golf, który tandetny Trendline jednak kosztuje normalna pieniądze a doposażony w wersjach Premium jest baaardzo drogi.
Mazda widac nie przewiduje że trójka może mieć podstawowa wersję.