Dodano: 3 lata temu
Blog odwiedzono 941 razy
Data wydarzenia: 31.07.2021
Dacia rządzi na zwłokach awc
Kategoria: inne

W skrócie, od wczoraj jeżdżę przepiękną

Auto ma wszystko czego mi potrzeba w codziennym użytkowaniu, więc mam nadzieję, że będę z niego równie zadowolony jak z poprzednich obu Clio.
I podobnie jak Clio, Sandero wziąłem w najmie pracowniczym, jeździł nim będę ok. 3 miesięcy.
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez Egontar
Wzorem wszystkich poprzedników, niniejszym wprowadzam pamiętnik charakterystycznych przebiegów dla Shine'a.
Pierwszy zanotowany przebieg jest z placu, na którym auto zostało zakupione. ...
73
komentarze
Dodano: 17 dni temu, przez Egontar
W ramach wolnego czasu przeglądnąłem dokumentację serwisową mojego DSa i w oczy rzuciła mi się faktura za wymianę oleju w skrzyni biegów zrobiona przy przebiegu 122 kkm. Doświadczeni ...
56
komentarzy
Dodano: 27 dni temu, przez MarcinGP
Zgodnie z prośbą Twórcy, pomysłodawcy, ojca tego portalu przez duże "T", a może pomysł przez "P", ojca przez "O" - analogicznie jak "OFF", (to chyba logiczne), czyli naszego "znachora - ...
76
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Nie błąd a konieczność. Takie życie - raz lepiej, raz gorzej. Dobrze, że ją miałem i miałem co spieniężyć.
Ale fakt, najlepsze auto jakie miałem, tęsknię za nią ale tak widocznie miało być
I to najważniejsze
Ta nowa generacja Sandero bardzo się zmieniła - więc jest jeszcze lepiej niż w poprzednim modelu.
Spalanie dla mnie bardzo zadowalające, choć jeszcze nie wyjeździłem pierwszego zbiornika więc opieram się na razie tylko na wskazaniach komputera.
Wybór bardzo przemyślany - ekonomia
Kocham Alfy, ale do codziennego tłuczenia kilometrów taniej mnie wychodzi użytkowanie takiego Sandero
Co do Brery to tematu definitywnie nie zamykam, ale z każdym rokiem jest on niestety coraz mniej prawdopodobny.
Tych aut w interesującej mnie specyfikacji praktycznie nie ma, a jak coś się pojawi to w chorych pieniądzach. 80-100 tys. zł za 12-letnią Brerę?
Powiem tak - mam teraz inne priorytety. Ale jeszcze marzę
Tak na początku uważa wiele osób, po przejażdżce zdecydowana większośc jest pozytywnie zaskoczona.
Takie 1.0 fajniej jeździ niż wolnossące 1.4 czy 1.6
Wiadomo, sportowiec to nie jest, ale dla większości kierowców jest wystarczający.
Tak do końca to jeszcze nie wiem
Za Clio 550 było, za to Sandero nie powinno być więcej.
Tanio jeździ, nieźle jeździ i do tego jeszcze całkiem dobrze wygląda - spełnia moje oczekiwania
Wersji z LPG nie chciałem, za mało jeżdżę (ostatnio prawie wcale, głównie w centrum, czasem się na autostradę wyskoczy). Tymczasowo nie mogę "podeptać" tak jak lubię, bo pierwszy 1000 km kazali przejechać spokojnie. Ale mam porównanie do poprzedniego muła, wolnossącego 1.2 D4F. Nie ma czego porównywać. H4Dt, który ma tylko trzy cylindry z turbo, zbiera się szybciej mimo większej masy auta i kompletu pasażerów. Włączona klima nie robi na nim wrażenia.
Jak już od jakiegoś czasu "Ci lepiej", to kiedy Brerę z najlepszym możliwym silnikiem odkupisz, bo z tego co pamiętam przy sprzedaży zapewniłeś sobie taką możliwość. No chyba, że sprawy pomyliłem, bo to już dawno było...
Całkiem fajne autko.
Mam wysoki żywopłot i wyjeżdżając przodem do ulicy wcześniej niż 1/3 auta pojawi ie na pasie ruchu widzę czy nie nadjeżdża czasami ktoś z daleka
Zawsze uważałem że wszelkie systemy sa nieocenione i potrzebne i warte każdej kasy chociażby miały tylko raz uratować przed stłuczką
Twoje Sandero na szutrze też da sobie radę - 13 cm prześwitu to też nie jest mało.
A kamery nie miałem ostatnio w Clio i mi jej bardzo brakowało, bo mając ją w białej Alfie GT już się przyzwyczaiłem do tego komfortu
Więc teraz miałem na nią parcie
Nawigacji nie ma, bo jak to przy fabrycznych nawigacjach jest właśnie taka sobie. Ale można zrzucić ekran z telefonu. Więc to co jest dla mnie bardzo ważne,czyli google mapy i spotify obsługuję z poziomu systemu multimedialnego.
A ten najem właśnie bardzo mi pasuje, jestem z niego bardzo zadowolony
Doceniłem kamerę cofania - wyjeżdżając z posesji tyłem, zza żywopłotu widać drogę jeszcze przed wyjazdem na nią. Świetna sprawa.
Nawet jeśli nie jest to jakość powalająca a nawigacja taka sobie to być musi.
Silnik do przemieszczania się lepszy niz w starych daciach Logan bo ma turbinę więc przyspiesza nie tylko wyje a LPG powoduje że jazda nie kosztuje prawie nic
Tylko dziwi mnie i śmieszy opcja wynajmu na 3 miesiące, skoro tylko tak kolega potrzebuje i jeśli sie to opłaca to ok.
Pierwsze słyszę o tym
Każdy dobiera auto pod siebie, pod swoje potrzeby. Dla mnie obecnie priorytetem jest LPG, i w grę wchodziło kolejne Clio albo właśnie Sandero. Chciałem teraz Sandero, a że nigdy dłużej nie użytkowałem podwyższonego auta to chciałem Stepwaya.
Tak marginesie, Thalią pociskałeś po szutrach, a teraz kiedy mógłbyś się zdecydować na auto które jest bardziej przeznaczone na szutry, wybrałeś wariant niżej zawieszony.
Ja z kolei zawsze kochałem dynamiczną jazdę w zakrętach, Clio już w zakrętach musiałem uważać, a w Stepwayu jeszcze bardziej
Na samych autostradach jest ok, ale na ślimakach i rondach muszę uważać, bo Alfa to nie jest
Szerokości!