Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Volkswagen Golf Sportsvan Comfortline - 2016
»
Dla potomnych - serwis przy 85 tys.
Wpis w blogu auta
Volkswagen Golf Sportsvan
Dodano: 2 lata temu
Blog odwiedzono 442 razy
Data wydarzenia: 06.08.2022
Dla potomnych - serwis przy 85 tys.
Kategoria: serwis
Zlecony został w ASO przegląd rozszerzony oraz zgodnie z zaleceniami producenta zostały dokonane wymiany:
oleju silnikowego - zalali 0w30 marki VW
filtra oleju
filtra powietrza
filtra klimatyzacji
płynu hamulcowego.
Przegląd nie wykazał żadnych innych usterek czy problemów.
Koszt 1227 pln za wszystko wydaje się do zaakceptowania.
Przy okazji popatrzyłem na ewentualnego następce tj. model T-Roc i ze sprzedawcą dokonaliśmy wstępnej wyceny modelu.
Wyszło 133 tys. za model podstawowy z 1,5 tsi z dodaną: klimatyzacją automatyczną, pełnymi led matrix, podgrzewanymi siedzeniami, kamerą cofania i przyciemnamymi szybami oraz siedzeniami ergActiv czyli tym co uważam za przydatne w samochodzie.
W cenie jest też 2 letnie przedłuzenie gwarancji do 80 tys.
Co dziwne dostałem prawie 9,5 tys. rabatu od ceny katalogowej. Zamówiony dzisiaj odbiór w listopadzie.
T-Roc po liftingu wygląda i lepiej i gorzej:
lepiej z zewnątrz, inne światła przednie i tylne wg. mnie nabrał lekkości natomiast w środku mimo poprawy materiałów to dostał klimatyzację sterowaną dotykowo co niekoniecznie jest fajne. Jest też inaczej wkomponowany w deskę ekran co wydaje sie plusem ale wymaga chyba przyzwyczajenia. Na całe szczęście zachował tradycyjne przyciski do sterownaia na kierownicy.
Reszta jak to u VW dla jednych nudnie dla innych w tym dla mnie idealnie
Pozostaje mi tylko przekonać żone, że drugi nowy samochód jest nam niezbędnie potrzebny co może być znacznie trudniejsze niż znalezienie funduszy na jego zakup.
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Warunki droga pusta, pas wolny po horyzant idealne warunki jazdy, zbliżam sie do łuku:
- jak sam naciskam gaz to delikatnie go zmiejszam samochód nie traci prędkości bo jedzie rozpędem ale koła przestają być chwilę napędzane i łatwiej jest jechać po łuku bo lepiej sie prowadzi.
- jak jedzie tempomat to on nie wie, że będzie zaraz łuk i silnik ciągnie cały czas w łuku przez co opór na kierownicy jest większy i trzeba sie bardziej pilnować by równo jechać.
Ja to z kolei jestem zwolennikiem samochodu, który byłby sprzedawany w salonie w wersji maksymalnej, wtedy nie miałbym problemu z odkupem używki, bo wiedziałbym, że to jest wersja jedyna i najlepsza! 🙂
Powodzenia.
Chociaz ten drugi dziala idealnie tylko z DSG.
To inna jazda, odpreza I zmniejsza zuzycie paliwa
Rzeczywiście po liftingu coś poprawili a coś spieprzyli
Najbardziej żal panelu klimatyzacji tego idealnego
Ale miałbyś 1.5 TSI na kolejne lata i te 133 tys zł to dobra cena na dzis
Kocham auta niemieckie za możliwość idealnej konfiguracji
Szyby elektryczne z tyłu też nigdy nie użyłem ale można otworzyć z pilota i przewietrzyć auto
Kupiłbym bo bez nich auto trochę jak bez kierownicy w XXI wieku
Wybrałeś chyba bez DSG. Tutaj to kwestia gustu chociaż ja już widzę jej zalety
A bezkluczykowosc do niej zmusiła mnie konfiguracja. Odpalanie na przycisk i klapa elektryczna sterowana nogą jest tylko wraz z nim.
Bez tego Audi na wypasie wzbudzałoby śmiech, 95% aut odpalane przyciskiem
Powiedz żonie ze za 3 lata takie auto będzie kosztowało moze 163 tys zł a za 5 już nie kupi
I oby nie byl listopad tylko luty bo bedzie rocznik 2023.
Powodzenia
Choć, tak patrząc trzeżwo to ma trochę racji to w końcu 130 tys. a to parę złotych jest a Sportsvan zły nie jest, jeździ, nic nie stuka nic nie puka i nawet go wczoraj umyłem.
Jak Jej zapytałem to po co zamieniła Mii na i10 to się obraziła
O ile Żona się zgodzi...
Klima sterowana dotykowo? Hm... nie miałem i nie chcę mieć. Uwielbiam pokrętła...
A co do konfiguracji to wg. mnie zaletą VW jest właśnie praktycznosć umożliwiająca skonfigurownie samochodu takiego jakiego by sie chciało dokładnie mieć bo mnogość opcji i pakietów jest taka, że personalizacja może być naprawdę idealna.
W innych markach masz albo typowe pakietowanie albo koniecznośc wybrania wyższej a przez to droższej wersji wyposażenia by dostać pewne dodatkowe funkcje.
W VW nawet te same felgi można wybrać częściowo lakierowane na czarno a ledy przednie w wersji matrix można dokupić do każdej wesji bazowej.
I to mi sie podoba bo wybierasz to co chcesz i płacisz za co chcesz.
Przy konfiguracji wyeliminowałem np. bezkluczykowy zdalny dostęp Niestety nie można już pozbyć sie elektronicznych zegarów bo to standard.
A co do tych korbek z tyłu to może to razić ale czy tak naprawdę tylne szyby elektryczne są przydatne? Teraz mam je elektryczne i chyba nigdy ich nie użyłem.