Wpis w blogu auta
Dacia Logan
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 2176 razy
Data wydarzenia: 09.07.2012
Dodatkowe gniazda 12V
Kategoria: zmiany w aucie
Akcję montażu dodatkowych gniazd zasilających zapoczątkowało ASO - montując gniazdo w kolumnie podłokietnika i twierdząc, że nie da się zamontować gniazda w trzecim rzędzie siedzeń/bagażniku, bo nie ma gdzie. Pociągnęli więc tylko kable, a montaż miał nastąpić, gdy już dotrze odpowiednie gniazdo (montowane NA powierzchni).
Koniec końców, gniazdo w kolumnie podłokietnika wymieniłem na inne. Kiedy odkręciłem boczek w bagażniku, żeby dociągnąć wiązkę kabli możliwie blisko miejsca montażu nowego gniazda, okazało się, że w plastikowym boczku jest rewelacyjne miejsce na normalne, wpuszczane gniazdo, a w ASO najwyraźniej nikomu nie chciało się sprawdzić (umówiliśmy się wcześniej, że ściągną boczki i sprawdzą). :/ W końcu sam zamontowałem normalne gniazdo - po krwawe szczegóły tradycyjnie odsyłam na forum Dacia Klub Polska. :]
Jako wisienkę na torcie zażyczyłem sobie wyłączniki do dodatkowych gniazd - po pierwsze, by móc kontrolować, kiedy i co prąd ciągnie; po drugie, by mieć narzędzie terroru do temperowania pasażerów chcących z prądu korzystać. :> Jak zawsze w Matyldzie, tak i tym razem nie obyło się bez robienia sobie jaj z pogrzebu, jakim niewątpliwie jest motoryzacja.
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
ale fakt, przydatna sprawa i dobre wykonanie
Trzeba było zainstalować instalację 230 V (np. Insygnia tak ma).
Dopóki nie jeździłem samochodem który nie miał 230V to wydawało mi się że 12V wystarcza.
P.S. W drugim rzędzie też mam 12V (fabryczne)