Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Seat Toledo
»
Dodatkowy zapas siły i momentu wszczepiony:)
Wpis w blogu auta
Seat Toledo
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 1138 razy
Data wydarzenia: 10.07.2010
Dodatkowy zapas siły i momentu wszczepiony:)
Kategoria: zmiany w aucie

Po dokonaniu wstępnych pomiarów i tak okazało się, iż mój model posiada o 4 koniki więcej niż deklarował producent oraz moment obrotowy jest również wyższy o 4 niutki od danych fabrycznych.
W miłej atmosferze oraz dzieki dużemu poświęceniu ze strony Grzegorza, który to pomimo kontuzji profesjonalnie dokonywał kolejnych pomiarów i dostrajał wszczepionego RED BOX'a przezwyciężając ból ręki
![[bigok] [bigok]](/imgs/emoticons/bigok.gif)

Pozdrawiam z tego miejsca Grzesia, a chętnych zapraszam do obejrzenia fotorelacji i zapoznania się z rezultatami na jednym ze zdjęć
![[cool] [cool]](/imgs/emoticons/cool.gif)
Najnowsze blogi
Dodano: 5 dni temu, przez Egontar
Ciąg dalszy po wymianie oleju w skrzyni biegów.
https://www.autowcentrum.pl/blog/post/w-skrzyni-eat6-statycznie,38519/
Wymiana uszczelniacza wału korbowego / 10.04.2025 / 179 621 km ...
27
komentarzy
Dodano: 6 dni temu, przez Egontar
Ostatnio wiele się dzieje w naszej stajence. Po zmianie głównych ogierów koniecznym jest zajęcie się poprzednikami z racji zmian właścicielskich :) Juke pojeździł u nas 8 lat i choć ...
38
komentarzy
Dodano: 8 dni temu, przez Egontar
Trochę zaległych spraw na zaległy wpis. Co prawda C5-tka hula już od 1,5 miesiąca, to z dziennikarskiego obowiązku a może z własnej wygody (coś jak pamiętnik dla coraz gorszej pamięci ;)) ...
41
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Poza sprzęgłem i kołem dwu-masowym. Przykładowo 350 Nm na przednią os-nie wiem czy w tej wersji wytrzymują przeguby, półośki itp. Ważne aby 90 % maksymalnego momentu było dostępne powyżej 2000 obr/min
Ale przyjemność kosztuje
Jeśli nie mam racji proszę kolegów "będących w temacie" o mały wykład na ten temat
I niestety kolejny raz czytam o rażących błędach firmowanych przez krakowski v-tech - to już u nich zdaje się standard. Bo w przypadku diesla 400rpm punkt maxymalnego momentu??;/ to jest wtopa wielka boxować toto i nie odesłać wcześniej do mechanika. Wziąć kasę i "niech se klient ujeżdża bo przecież coś tam skoczyło";/ Inna sprawa, że ten silnik poprzez chipowanie do 155KM przestawia się i to jest bezpieczny zakres firmowany przez znacznie sprawniejszego tunera w Krakowie.
Ale do rzeczy: 330Nm przy 2347rpm........... to zdecydowanie za wysoko osiągany max. moment obrotowy. Sprawdź stan i działanie turbiny bo okolice 2350rpm to za wysoko dla tego silnika.
For example: ja mam inny silnik i 2,2 oczywiście ma całkiem inne przebiegi momentu ale rok temu pomiary ukazywały max. moment we właśnie Twoich okolicach: 2350rpm, a winne było nie do końca właściwe sterowanie turbiny. Poprawnie startująca daje max. moment już przy 2050rpm. Polecam dowiedzieć się dokładnie co i jak i dopuszczalne ciśnienie doładowania możesz podnieść wg sprawdzonych danych z forum marki. Szerokości