Wpis w blogu auta
Opel Signum
Najnowsze blogi
Dodano: 10 dni temu, przez niki129
Z racji tego że od ponad roku mieszkam pod lasem, od samego początku chodziło mi po głowie jakieś uterenowione auto.
Padło na Daihatsu Terios-a, za tym modelem auta przemawiały małe wymiary ...
16
komentarzy
Dodano: 11 dni temu, przez niki129
Kiedyś zawsze przychodzi ten czas.
Audi zostało wystawione na sprzedaż.
Było z nami od 2018 roku. fajne, wbrew pozorom proste auto. Myślę że nowy właściciel będzie zadowolony. ...
8
komentarzy
Dodano: 13 dni temu, przez CeZaR83
Przyszły dziś do mnie fotki z zabezpieczenia...
Proces zabezpieczenia podwozia wraz z profilami zamkniętymi, oparty o produkty szwajcarskiej firmy WAXOYL
Ponad 20 zdjęć, na zdjęciach może sie ...
27
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Odnośnie DPF-ów to wina leży też po stronie sprzedawców. Przed kupnem auta jeździłem również dieslami z DPF-em i pytałem się podczas tych jazd, czy przy jeździe po mieście nie będę miał problemów z DPF-em. Zawsze z ust sprzedawcy słyszałem, że absolutnie nie - filtry są bezobsługowe!
Nikt nie powiedział - a powinien - że auto z DPF-em nie nadaje się do jazdy po mieście. A powinni to mówić sami, jeżeli potencjalny klient tylko się pyta o diesla...
Mój DPF teoretycznie jest bez/samoobsługowy, ale jak się jeździ na krótkich trasach to nie zostaje wypalony całkowicie i jest spora szansa że się zapcha całkiem. Plus paliwo w oleju, rozrzedzanie go i podnoszący się jego stan.
Co do za i przeciw DPF, Tomaski, to ja też jestem za ekologią. Ja potrafię dbać o filtr, ale moja żona czy inne kobitki to raczej nie zapamiętają co i jak zrobić by działał dobrze i długo. I tak myślę że jadąc za kopcącym Autosanem czy innym miejskim autobusem mój Signum bez DPFa będzie wydzielał 1000 razy mniej czegoś tam niezdrowego przez cały żywot auta niż ten w/w klamot przez jeden miesiąc.
Kto nie czytał to zparaszam: http://www.autocentrum.pl/awc/motoblogi/skygela/wyprawa-sylwestrowa-do-chorwacji-2292/
Będę jeszcze organizował podobne ewenty, może ktoś się skusi
Stosowane są też aktywne systemy wypalania zgromadzonej w filtrze sadzy - na przykład okresowa zmiana trybu pracy silnika, w wyniku czego emituje on zwiększone ilości dwutlenku azotu, który przepływając przez filtr powoduje utlenianie zgromadzonej sadzy. Jeszcze innym sposobem aktywnej regeneracji filtra jest okresowe podgrzewanie go dodatkowym płomieniem wtryskiwanej do filtra mieszanki, w wyniku czego sadza ulega spaleniu.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Filtr_cz%C4%85stek_sta%C5%82ych
Proponuję drugie rozwiązanie na początek