Wpis w blogu auta
Toyota Avensis
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 1145 razy
Data wydarzenia: 20.10.2010
EcoDriving - spalanie na trasie
Kategoria: podróż
W każdym razie, mój cel to 4.0L/100km na trasie. -wskazanie komputera, w rzeczywistości 4.5L/100km.
Zdjęcia załączone w nowym wątku - zapraszam.
Ostatnia aktualizacja: 22.10.2010 09:30:01
Najnowsze blogi
Dodano: 9 dni temu, przez niki129
Z racji tego że od ponad roku mieszkam pod lasem, od samego początku chodziło mi po głowie jakieś uterenowione auto.
Padło na Daihatsu Terios-a, za tym modelem auta przemawiały małe wymiary ...
13
komentarzy
Dodano: 9 dni temu, przez niki129
Kiedyś zawsze przychodzi ten czas.
Audi zostało wystawione na sprzedaż.
Było z nami od 2018 roku. fajne, wbrew pozorom proste auto. Myślę że nowy właściciel będzie zadowolony. ...
8
komentarzy
Dodano: 11 dni temu, przez CeZaR83
Przyszły dziś do mnie fotki z zabezpieczenia...
Proces zabezpieczenia podwozia wraz z profilami zamkniętymi, oparty o produkty szwajcarskiej firmy WAXOYL
Ponad 20 zdjęć, na zdjęciach może sie ...
27
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Tak więc ta technika to .... mianowicie jak jedziesz cały czas 90 km na godzine i wciskasz gaz to paliwo leci cały czas a jak jedziesz 90 km/hpuszczasz gaz to nie palisz nic tak wiec jedziesz 90 puszczasz gaz spada do 75km/h i znów dodajesz gaz do 90 i puszczasz i tak w kolo macieju spalisz mniej technika ludzi z rajdów o kropelce.
Pozdrawiam
Hanysekk mam dziennik toyoty avensis 99 2,0 td i najwięcej wpisów chyba pozdro
Po tym teście nie wydaje mi się, żebym kiedykolwiek uzyskał spalanie 4.0L/100km, niemniej jednak to i tak dobry wynik.
Zastanawiam się jeszcze nad dokładnością dystrybutora (może jest rozregulowany) i nad jakością benzyny (w przyszłości zatankuję benzynę np. na Shell'u) - kolejny wpis o spalaniu w przyszłości.
A dzisiaj wieczorem wypróbuję to u siebie. Dzięki, pozdrawiam
@fjerzy: Niezły pomysł. Ja bym nakleił na to jeszcze jakiś materiał ekranujący . Rozumiem, że to taki ersatz dla plastikowej pokrywy silnika. W jaki sposób oceniasz efektywność tego patentu(wskazania temp. płynu chłodniczego po rozruchu)?
Widzę, żeś niezły ekodrajwer. Spoko, sam po części tak jeżdżę. Eko-jazda ma też kilka minusów: Nie przekraczając 90 km/h na piątym biegu nie jesteś w stanie zagrzać dobrze oleju w silniku (zwłaszcza w zimę) i olej będzie miał tendencję do tworzenia osadów. A więc jeśli, jak domniemam, zamierzasz super konsekwentnie jeździć eko, to pomyśl, żeby od czasu do czasu nieco odpuścić. Warto niekiedy porządnie "przegonić" auto, żeby dodatki czyszczące w oleju mogły się w pełni uaktywnić.
Dodam, że na razie leję benzynę na ST1 - pewnie spalanie spadnie, jak wleję coś z "wyższej" półki.