Wpis w blogu auta
Toyota Avensis
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 1148 razy
Data wydarzenia: 20.10.2010
EcoDriving - spalanie na trasie
Kategoria: podróż
W każdym razie, mój cel to 4.0L/100km na trasie. -wskazanie komputera, w rzeczywistości 4.5L/100km.
Zdjęcia załączone w nowym wątku - zapraszam.
Ostatnia aktualizacja: 22.10.2010 09:30:01
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Tak więc ta technika to .... mianowicie jak jedziesz cały czas 90 km na godzine i wciskasz gaz to paliwo leci cały czas a jak jedziesz 90 km/hpuszczasz gaz to nie palisz nic tak wiec jedziesz 90 puszczasz gaz spada do 75km/h i znów dodajesz gaz do 90 i puszczasz i tak w kolo macieju spalisz mniej technika ludzi z rajdów o kropelce.
Pozdrawiam
Hanysekk mam dziennik toyoty avensis 99 2,0 td i najwięcej wpisów chyba pozdro
Po tym teście nie wydaje mi się, żebym kiedykolwiek uzyskał spalanie 4.0L/100km, niemniej jednak to i tak dobry wynik.
Zastanawiam się jeszcze nad dokładnością dystrybutora (może jest rozregulowany) i nad jakością benzyny (w przyszłości zatankuję benzynę np. na Shell'u) - kolejny wpis o spalaniu w przyszłości.
A dzisiaj wieczorem wypróbuję to u siebie. Dzięki, pozdrawiam
@fjerzy: Niezły pomysł. Ja bym nakleił na to jeszcze jakiś materiał ekranujący . Rozumiem, że to taki ersatz dla plastikowej pokrywy silnika. W jaki sposób oceniasz efektywność tego patentu(wskazania temp. płynu chłodniczego po rozruchu)?
Widzę, żeś niezły ekodrajwer. Spoko, sam po części tak jeżdżę. Eko-jazda ma też kilka minusów: Nie przekraczając 90 km/h na piątym biegu nie jesteś w stanie zagrzać dobrze oleju w silniku (zwłaszcza w zimę) i olej będzie miał tendencję do tworzenia osadów. A więc jeśli, jak domniemam, zamierzasz super konsekwentnie jeździć eko, to pomyśl, żeby od czasu do czasu nieco odpuścić. Warto niekiedy porządnie "przegonić" auto, żeby dodatki czyszczące w oleju mogły się w pełni uaktywnić.
Dodam, że na razie leję benzynę na ST1 - pewnie spalanie spadnie, jak wleję coś z "wyższej" półki.