Wpis w blogu auta
BMW Seria 2
Dodano: 8 lat temu
Blog odwiedzono 1149 razy
Data wydarzenia: 21.04.2017
ELEKTRIC NOW TOUR 2017
Kategoria: spotkanie
Najnowsze blogi
Dodano: 9 godzin temu, przez darek-k
Poprzednie Xenon słabo świeciły,
tym razem wybór padł na żarówki Xenon Philips i postojówki osram blue
koszty
żarówki Xenon Philips - 399zł
postojówki osram - 10zł
wymiana kilka ...
Dodano: 20 godzin temu, przez darek-k
płyn hamulcowy koloru herbaty, czy ktoś to kiedyś zmieniał nie wiadomo, ale trzeba było się za to zabrać, oraz tarcze z tyłu, bo miały bicie choć nie wykazywały znacznego zużycia
koszty ...
Dodano: 21 godzin temu, przez darek-k
prędkość prawie zgodna z przepisami, droga S7 na Kielce, max 130km/h na S7, spalanie od 4L do 4,5L max , klimatyzacja AUTO
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

ciekawe kiedy zrobia indukcyjne jak w telefonach bedziesz wjeżdzał do garażu i nie bedziesz musiał pamietać o podłączeniu
Jest taka możliwość w opcji
Księgową weź na jazdę próbną może się spodoba na tyle, że nie trzeba będzie innych sugestii
Może...
E
Domyślam się, choć widziałem ją tylko na zdjęciach
Mogę czytać, rozmawiać i edukować się a nawet jeździć tym co niby ma być BMW.
Ale zdanie mam takie jakie mam o autach i elektrycznych i o wyglądzie BMW i3.
To juz znacznie lepiej postrzegam Toyota Prius.
Poza tym hybryda to jeszcze ma jakiś wiekszy sens
I3 jest to auto miejskie
I nie potwór
- BMW i3 to potwór, dziwadło i coś co nie przystoi tej słynnej marce z Bawarii, wygląda jak kupa i w 1% nie przypomina BMW a duch marki zupełnie zanikł w tym modelu. To wstyd dla tej firmy a nie wizytówka sportowej marki.
- po drugie jak w aucie które jedzie na zewnątrz nie słychać silnika tylko cisze lub jakieś buczenie to nie auto, poza tym jest niebezpieczne dla otoczenia bo nikt nie usłyszy że nadjeżdża, np. pieszy
- dopóki elektryki nie będą miały zasięgu ok 700-1000 km na jednym ładowaniu a to ładowanie nie potrwa pół godziny czyli przerwę na kawę to są one zupełnie bez sensu i nie praktyczne. Taki wynalazek nie potrafi nawet pokonać bez ładowania trasy Warszawa-Hamburg
- co do ładowania nie wyobrażam sobie 100 aut które ładują się na 1 parkingu (a to i tak mało jak maja poruszać się masowo po drogach). Zapewne będzie tak jak z szukaniem miejsca do zaparkowania, jak nie ma się szczęścia to nie dostanie sie dojścia do gniazdka z prądem i można zapomnieć o dalszej jeździe
- jedyny plus to niska cena przejechanych 100 km.
- no i niby te odczucia z przyspieszenia
Apetyt rośnie w miarę je(ż)dzenia