Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Saab 9-5 deep ocean blue
»
filtr cząstek stałych - DPF (FAP)
Wpis w blogu auta
Saab 9-5
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 2527 razy
Data wydarzenia: 25.07.2010
filtr cząstek stałych - DPF (FAP)
Kategoria: serwis
Można przeprowadzić "modyfikacje w układzie wydechowym" oraz zmianę w oprogramowaniu auta. Taka usługa jest mozliwa jedynie w nielicznych stacjach diagnostycznych. Osobiście zdecydowałem się na C-TRONIC. Nawet mało popularne auta (Saab) są tam obsługiwane - czas realizacji ok.8 godzin. Po zabiegu odczuwam lepsze osiągi (okazało się że miałem juz w 92% zanieczyszczony DPF). Auto mniej pali, powróciła moc i jej efektywność już od niższych obrotów niż ostatnio.
Możliwe że skuszę się na podniesienie mocy na większa niż fabryczne 150KM. Nowy akumolator pod maską i kasowanie błedów po pełnej diagnostyce powodują iż w kolejną długą trasę jadę na luzie - wszystko sprawdzone!
Ostatnia aktualizacja: 25.07.2010 21:00:05
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 18 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 26 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
po wakacjach pomyślę nad zmianami
szacun
Olej pełen syntetyk ma być TAKŻE TU BYM UPATRYWAŁ problemów z DPF! Następne dwie wymiany zrób np. na Motul 5W40 lub nawet 0W40 ale dokładnie doczytaj na zaufanym forum co kto pozwala sobie lać. Zapewniam Cię, że 10W40 to jest za dziadowy olej nawet do mojego 2,2, a do Twojego mus pełen syntetyk!!!! i jeszcze raz -> !!!!
Rekomendacji co do czipowania nie dam bo nie polecam rzeczy i kontaktów przeze mnie nie sprawdzonych. Mój nie podlega wielkim zmianom czyli pozostawię Ci zaufane forum i jednego z przedstawicieli fabrycznych tunerów - Maptun, Hirsch, BSR... + kolegę ze śląska (ale nie jestem na 100% pewien czy bawi się dieslami, i kolegę z W-wy).
Powodzenia i wielu już przestawiło te 9-5tki na 190KM
Jeśli chodzi o paliwo i olej - nie oszczedzam raczej
Olej: Liqui Moly 10w40 z molibdenem
Paliwo: Najcześciej ON Verva na sprawdzonych stacjach
Jeśli chodzi o TUNING - chętnie przeczytam Twoją rekomendację
DIAGNOSTYKA ok. 200netto, hamownia też coś koło 200zł netto - w pakiecie można wziąść chip-tuning za 50% ceny - czyli za 650 zł netto - na f-rę doliczas VAT, lub zostawiasz te kwoty na pargonie