Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 890 razy
Data wydarzenia: 20.04.2014
Finish SWAPa
Kategoria: inne
Jeździ się prawie fantastycznie... prawie, ponieważ auto było składane na szybko i trochę silnik poszarpuje. Oraz nie działa ABS.
Poza tym przyspieszenie ok 7,5 (0-100km/h).
Przy okazji regeneracja kielichów, malowanie pasa przedniego i wyciszenie grodzi matą GMS.
Grzechy główne:
- Pierścienie Tłokowe NPR
- Panewki główne ACL
- Panewki Korbowodowe ACL
- Uszczelki pod głowicę Elring
- Uszczelki pod dekiel zaworowy
- Uszczelniacze zaworowe
- Sprężynki na wałki
- Uszczelki pod kolektor ssący
- Uszczelniacze wałków rozrządu oraz wału korbowego przód i tył OEM
- Obróbka obydwu głowic
- lekkie koło zamachowe
Dodatkowo zregenerowane:
- maglownica,
- półoś,
- skrzynia biegów (od KFa),
- poduszki silnika.
Co tu więcej pisać... :D
Najnowsze blogi
Dodano: 9 godzin temu, przez Egontar
Trochę zaległych spraw na zaległy wpis. Co prawda C5-tka hula już od 1,5 miesiąca, to z dziennikarskiego obowiązku a może z własnej wygody (coś jak pamiętnik dla coraz gorszej pamięci ;)) ...
5
komentarzy
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
ze względu na panujące warunki pogodowe w tym roku znacznie opóźni się mój start w tym sezonie
nie lubię marznąć na motorze, więc czekam aż temp będzie znośna
3
komentarze
Dodano: 6 dni temu, przez humvee5
"Jeśli samochody cię użądliły i ta opuchlizna nie schodzi, to nic z tym nie zrobisz". To wyjaśnia, czemu dziennie na spędzamy na aWc średnio kilka minut, by podpatrzeć użądlenia u innych, ...
21
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

W poprzednim dzienniku było wyjaśnione o co chodzi z tym swapem. 9,1s było na silniku 2,0
teraz z małymi problemami i kiepskim wydechem wychodzi 7,5s.
Jeśli chodzi o dokładność pomiaru to uwzględniłem również błąd pomiarowy. Wynik nie jest oparty na podstawie nagrania wideo