Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta » Gasnący silnik na wolnych obrotach oraz tryb awaryjny.







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta
Dodano: 14 lat temu
0
like
Blog odwiedzono 966 razy
Data wydarzenia: 02.03.2011
Gasnący silnik na wolnych obrotach oraz tryb awaryjny.
Kategoria: awaria
Od dłuższego czasu samochód sprawia wiele problemów z ciągłym gasnącym silnikiem na wolnych obrotach. Wiele osób mówi, że problemem może być złe paliwo. Zatankowałem dziś 98 z nadzieją, że będzie poprawa, ale nic takiego nie nastąpiło. Gdy samochód zgaśnie to potem trzeba go trochę żyłować zanim odpali i ku moim oczom pojawia się kontrolka samochodu z kluczem, auto woła o serwis i przechodzi w stan awaryjny. Obroty idą w górę mniej więcej 1200 i jakoś się jedzie. Może ktoś miał podobne objawy i wie jaka jest przyczyna tych problemów?

Pozdrawiam i czekam na cenne rady :)
Ostatnia aktualizacja: 02.03.2011 18:36:41
Zgłoś nadużycie


Dodano: 14 lat temu
Poniżej koledzy mają rację. Zanim dasz zarobić mechanikowi:
1. sprawdź czy wszystkie przewody (rurki) są podłączone do kolektora ssącego m.in. odpowietrzenie skrzyni korbowej itp, czy czasem któryś się nie odłączył i nie zwisa, albo czy nie ma jakiś pęknięć na przewodach. Jak nic z tych rzeczy to przejdź do p.2 :-)
2. Zaprogramuj obroty biegu jałowego - często pomaga. Jak nie pomorze to zostaje:
3. Wizyta u mechanika :-(
To tyle z moich pomysłów.
Powodzenia
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 14 lat temu
W jakimś Golfie, którym jeździłem przez kilka dni, podobny efekt był wynikiem, jak to określono, "fałszywego powietrza", ale nie wiem w którym miejscu. Musiałem się nauczyć hamować lewą nogą, żeby prawą trzymać pedał gazu. Samochodem jeździłem tylko kilka dni i oddałem z tą usterką, powiadamiajec właściciela co dzieje się z samochodem. Mówił mi potem, że mechanik znalazł jakąś nieszczelność przewodów, tylko nie pamiętam których. Może posprawdzać trochę na przewodach paliwowych?
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 14 lat temu
Dziękuje za pomocne informacje, oby usterka została zlikwidowana jak najszybciej.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 14 lat temu
grzegorz ma rację na komputer go i pewnie krokowiec miałem tak w essim
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 14 lat temu
Z mojej praktyki wynika, że oprócz tego co pisze grzegorzd8 warto powalczyć z komputerem. U mnie, takie problemy stwarzał komputer, Wystarczyło podjechać do mechanika, zresetował i ustawił przyrządem ponownie. Krótka piła. Mój znajomy twierdzi, że analogiczny efekt resetu uzyska gdy odłączy na chwilę akumulator. Ale ja nie sprawdzałem, dowiedziałem się o tym jak już sprzedałem auto.

Przyczyną było zbyt szybkie włączanie startera po włożeniu kluczyka do stacyjki. Powinno się załączyć stacyjkę, odczekać aż pogasną kontrolki i dopiero odpalać.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 14 lat temu
Moim zdaniem na pewno nie paliwo. Winny jest silniczek krokowy lub co też możliwe - brudna przepustnica z zapchanymi kanalikami wolnych obrotów. Bez warsztatu i dobrego mechanika - silnikowca , moim zdaniem się nie obejdzie. W przeciwnym razie będzie to zgadywanka która zawsze sporo kosztuje. Pozdrawiam
0
like
Zgłoś nadużycie


Najnowsze blogi
Dodano: 6 godzin temu, przez darek-k
Poprzednie Xenon słabo świeciły, tym razem wybór padł na żarówki Xenon Philips i postojówki osram blue koszty żarówki Xenon Philips - 399zł postojówki osram - 10zł wymiana kilka ...
Dodano: 17 godzin temu, przez darek-k
płyn hamulcowy koloru herbaty, czy ktoś to kiedyś zmieniał nie wiadomo, ale trzeba było się za to zabrać, oraz tarcze z tyłu, bo miały bicie choć nie wykazywały znacznego zużycia koszty ...
Dodano: 18 godzin temu, przez darek-k
prędkość prawie zgodna z przepisami, droga S7 na Kielce, max 130km/h na S7, spalanie od 4L do 4,5L max , klimatyzacja AUTO
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl


Wyślij zaproszenie