Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Peugeot 406
  • przebieg 141 300 km
  • rocznik 2004
  • kupione używane w 2009
  • silnik 3.0 V6 24V
Dodano: 10 lat temu
0
like
Blog odwiedzono 1548 razy
Data wydarzenia: 12.07.2014
Hamownia
Kategoria: inne
Po namowach kolegi wybrałem się na pomiar na hamowni.
Fabrycznie powinno być 207 KM i 275 Nm a jest 196 KM i 269 Nm.
Wynik troszkę mnie rozczarował, bo po 10 latach i 140 tyś.km. brakuje 11 KM i 6 Nm. Nie wiem czy to dużo czy mało i czy coś będę z tym robił, bo łatwiej chyba zepsuć niż poprawić.
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 lat temu
Do trebuh_b: Co do przebiegu jestem dość pewny. Auto kupione osobiście w Niemczech od 1 właściciela z pełną dokumentacją przy przebiegi 104 tys.km.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 lat temu
jak na tylu letnie auto to jest zajeb.... iscie . A przebieg 140tys to można w bajki włożyć chyba ze użytkujesz od nowości
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 lat temu
sraty pierdaty zaplony kompresje spaliny...
moze niech od razu remont silnika zrobi z powodu tych paru koni.

kolego, silniki fabrycznie nowe moga juz sie roznic miedzy soba. do tego dochodzi blad pomiaru, warunki pomiaru (cisnienie, temperatura, kalibracja hamowni, ...) gdybys pojechal na inna hamownie, albo mierzyl w chlodny dzien wynik bys mial najprawdopodobniej inny. kiedys mierzylem swojego forda probe na hamowni tzw. renomowanej firmy tuningowej i w trzech probach mialem trzy rozne wyniki (kilka procent roznicy).
zdaje sie, ze do okreslania mocy fabrycznej uzywa sie hamowni silnikowych, a ty mierzysz na podwoziowej. skad wiesz, ze strata nie wynika z dodatkowych oporow w ukladzie jezdnym albo skrzyni biegow?

wszystko w porzadku z twoim silnikiem, nie masz sie co martwic.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 lat temu
Może i ja tam się nie znam i głupi jestem, ale wydawało mi się, że utrata jednego KM/rok w samochodach to w zasadzie coś normalnego. I nawet powiedziałbym, że nie masz się co martwić, co innego jakby uciekło z 40KM. Zrób to co koledzy niżej doradzili, powinno być lepiej.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 lat temu
Duzo silnikow z biegiem czasu odbiega od serii. Warto byloby sie przyjrzec kilku drobnym a waznym szczegolom.
- zbadac spaliny. bedzie wiadomo jak przebiega spalanie
tu moga wypadac zaplony, moga byc do wymiany takie swiece np.
- zbadac kmpresje. da to obraz jak tloki trzymaja cisnienie, czy gladzie i pierscienie nie sa zuzyte.i czy te ostatnie nie sa np. zapieczone
- sprawdzic droznosc katalizatora
- sprawdzic stan filtra powietrza


0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 10 lat temu
Jak na dzisięcioletnie auto i na peziota to nie jest źle. Wymień teraz świece, kable, filtry i jedź jeszcze raz, Kilka koni wróci.
0
like
Zgłoś nadużycie


Najnowsze blogi
Dodano: 11 godzin temu, przez FranzMaurer
Marzec garncował, kwiecień do tej pory przeplatał ;) Dość powiedzieć, że jeszcze w czwartek (10/04) wracałem z Krosna przy opadzie śniegu i -1. Dzień później na tym samym kierunku deszcz i ...
2 komentarze
Dodano: 1 dzień temu, przez Maniek1986
Jak w tytule. 11.04.2025r minęło 2 lata od zakupu przeze mnie Leona. Aktualny przebieg to 82.700 k, więc przez ostatnie 12 miesięcy autko przejechało 17.300 km. Złożyły się na to trasy 2 * ...
2 komentarze
Dodano: 5 dni temu, przez Egontar
Niestety, opony letnie na których kupiłem DS’a wołały już o wymianę więc „musiałem” coś wybrać na letnie felgi. Nie ukrywam, że głównym wyznacznikiem oczywiście poza ceną była ...
41 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl


Wyślij zaproszenie