Wpis w blogu auta
Peugeot 406
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 1548 razy
Data wydarzenia: 12.07.2014
Hamownia
Kategoria: inne
Fabrycznie powinno być 207 KM i 275 Nm a jest 196 KM i 269 Nm.
Wynik troszkę mnie rozczarował, bo po 10 latach i 140 tyś.km. brakuje 11 KM i 6 Nm. Nie wiem czy to dużo czy mało i czy coś będę z tym robił, bo łatwiej chyba zepsuć niż poprawić.
Najnowsze blogi
Dodano: 11 godzin temu, przez FranzMaurer
Marzec garncował, kwiecień do tej pory przeplatał ;) Dość powiedzieć, że jeszcze w czwartek (10/04) wracałem z Krosna przy opadzie śniegu i -1. Dzień później na tym samym kierunku deszcz i ...
2
komentarze
Dodano: 1 dzień temu, przez Maniek1986
Jak w tytule. 11.04.2025r minęło 2 lata od zakupu przeze mnie Leona. Aktualny przebieg to 82.700 k, więc przez ostatnie 12 miesięcy autko przejechało 17.300 km. Złożyły się na to trasy 2 * ...
2
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

moze niech od razu remont silnika zrobi z powodu tych paru koni.
kolego, silniki fabrycznie nowe moga juz sie roznic miedzy soba. do tego dochodzi blad pomiaru, warunki pomiaru (cisnienie, temperatura, kalibracja hamowni, ...) gdybys pojechal na inna hamownie, albo mierzyl w chlodny dzien wynik bys mial najprawdopodobniej inny. kiedys mierzylem swojego forda probe na hamowni tzw. renomowanej firmy tuningowej i w trzech probach mialem trzy rozne wyniki (kilka procent roznicy).
zdaje sie, ze do okreslania mocy fabrycznej uzywa sie hamowni silnikowych, a ty mierzysz na podwoziowej. skad wiesz, ze strata nie wynika z dodatkowych oporow w ukladzie jezdnym albo skrzyni biegow?
wszystko w porzadku z twoim silnikiem, nie masz sie co martwic.
- zbadac spaliny. bedzie wiadomo jak przebiega spalanie
tu moga wypadac zaplony, moga byc do wymiany takie swiece np.
- zbadac kmpresje. da to obraz jak tloki trzymaja cisnienie, czy gladzie i pierscienie nie sa zuzyte.i czy te ostatnie nie sa np. zapieczone
- sprawdzic droznosc katalizatora
- sprawdzic stan filtra powietrza