Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Audi A4 PzKpfw "Mitzi"
»
I co tam Panie w wielkim świecie?:)
Wpis w blogu auta
Audi A4
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 836 razy
Data wydarzenia: 27.09.2011
I co tam Panie w wielkim świecie?:)
Kategoria: inne





Ostatnimi czasu bardzo dokuczał mi pewien nieznośny stukot zaraz pod bagażnikiem na wysokości tłumika. Nie mogłem przez dłuższy czas zlokalizować tego dźwięku oraz przyczyny. Dosłownie dwa dni temu w końcu się udało. Otóż sprawa jest tak błaha że hej, a zapewne wiele osób z tym się boryka.
Ale po krótce o objawach:
1. falowanie minimalne obrotów
2. dźwięk tłumika jak na wyścigach Nascar
3. powolne zbieranie się przy dodawaniu gazu
4. kołatanie przy nadkolu
5. problemy przy parkowaniu - buksowanie kół
przyczyna: nieszczelny układ wydechowy, a dokładnie nieszczelność na połączeniu dwóch tłumików. Nieoryginalnie, tłumik składa się z dwóch części w mojej A4 - środkowy i tylny. Na ich łączeniu zobaczyłem jak skrapla się woda co było oznaką że jej odparowanie nie przechodzi na tylny tłumik. Po dodaniu gazu z małej dziurki wylatywały opary oraz pojawiło się specyficznie "pierdzenie"

Podjechałem do znajomego mechanika, wjechałem na podnośnik i wszystkie moje przypuszczenia się potwierdziły. Osmolone złącze i smród spalenizny. Mechanik "dobił" rurki do siebie tak aby dobrze zacisnęły się, zamontował dokładnie obejmę i poluzował tłumik lekko na gumach bo haczył o osłonę.
Wyjechałem na jazdę próbną i mała rzecz a cieszy



Dodatkowo wymieniłem w swoich zegarach żarówki (komplet - 8 sztuk) Teraz wszystko pięknie się świeci


W weekend wymieniłem w Mitzi jej świecące oczy


Klima mi nadal nie działa. Ale wiecie co..zrobiłem tak że napisałem to faceta który mi sprzedał samochód


Facet po dwóch dniach odpisał, przeprosił i dał namiary na swojego mechanika od klimy



I dwie rzeczy jeszcze mnie spotkały



Szerokości

Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez MaArek77
No wreszcie po 16 latach pozbyłem się Golfa, była 2 dniowy żal i dwutygodniowy bal ze tak powiem.
Nawet najlepsze i bezawaryjne auto w takim wieku to nic dobrego.
W każdej chwili może ...
14
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez JacK
Szybko minęło. To już 2 lata od zakupu.
Przejechane 19,8 tys km więc zgodnie z zasadami serwisu pierwszy przegląd bo po 2 latach lub po 30 tys. km.
W zasadzie to w ramach tego przeglądu VW ...
9
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez JacK
Auto detailing, usunięcie drobnych wgniotek, korekta lakieru, 3-letnia powłoka ceramiczna.
Po tych zabiegach samochód praktycznie wygląda z zewnątrz jak w dniu odebrania z salonu.
Środek też ...
15
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

1. falują obroty - hmm- zawory, wtryski, pompa..etc
2. stykanie z tyłu - hmmmm to na pewno tuleje...
3. brak mocy...hmmmm to egr, przepływka, lambda etc...czyli wszystko co najdroższe
a wystarczy, że ktoś nie dokręci jednej śruby albo włoży co nie trzeba i można polecieć z kasą
Nie mały czy niemały handlarz?
..chodzę od rana i się śmieje..dobrze,że sąsiedzi mnie znają..;-}